Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Редакція ББ
Новини

ЗАПОВНЕННЯ ПЛАТІЖНИХ ДОРУЧЕНЬ: РОЗ’ЯСНЕННЯ ДКСУ

ДКСУ в листі від 24.07.2012 р. № 17-10/1685-10495 нагадала, що згідно з п. 12.6 Порядку обслуговування державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету, затвердженого наказом Мінфіну від 30.09.2011 р. № 1223 (далі — наказ № 1223), платіжні доручення подаються до органів ДКСУ в кількості примірників, необхідних для всіх учасників безготівкових розрахунків. Форма, обов’язкові реквізити, строк дії платіжних доручень та вимоги до заповнення розрахункових документів на паперових носіях визначено Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженою постановою Правління НБУ від 21.01.2004 р. № 22.

Крім цього, у зазначеному листі наголошено, що в платіжному дорученні повинні бути заповнені всі реквізити, передбачені його формою. Реквізит «Призначення платежу» платіжного доручення заповнюється з урахуванням вимог нормативно-правових актів та повинен містити повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється перерахування коштів отримувачу.

Органи ДКСУ не несуть відповідальності за недостовірність підтвердних документів та їх зміст , на підставі яких були складені розрахункові документи, оформлені розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, а також за повноту і своєчасність сплати ними податків, зборів та обов’язкових платежів.

Порядком казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженим наказом Держказначейства від 04.11.2002 р. № 205 (далі — наказ № 205), також встановлено вимоги до заповнення розрахункових документів на паперових носіях (п.п. 4.8.3).

У додатку 22 до наказу № 205 та додатку 49 до наказу № 1223 наведено зразки платіжних доручень та рекомендації щодо їх заповнення.

Крім того, у додатку до Порядку заповнення розрахункових документів у разі сплати (стягнення) платежів до бюджету або повернення платежів з бюджету, затвердженого наказом ДПАУ від 01.07.2002 р. № 301 (далі — наказ № 301), наведено пам’ятку про порядок заповнення розрахункових документів у разі сплати (стягнення) платежів до бюджету або повернення платежів з бюджету.

Наказами № 205 та № 1223 встановлено, що подані розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів платіжні доручення перевіряються органами ДКСУ щодо наявності всіх необхідних реквізитів, відповідності підписів відповідальних посадових осіб та відбитка печатки установи зразкам.

Також ДКСУ в зазначеному листі навела приклади заповнення поля «Призначення платежу»:

1) у разі здійснення видатків за кількома КЕКВ:

#3601010#,

#1131 — 35,00#,

#за канцтовари#,

#1134 — 20,00#,

#за послуги зв’язку#,

#авансовий звіт за червень#,

#без ПДВ#

1

2

3

2

3

4

5

 

інформація за кожним полем розділяється розділовим знаком «,», на початку і в кінці кожного поля проставляється знак «#»;

у полі 1 зазначається КПКВК по державному бюджету або КТКВКМБ по місцевому бюджету;

у полі 2 зазначається КЕКВ та сума видатків за цим КЕКВ;

у полі 3 зазначається економічна сутність платежу. Якщо КЕКВ декілька, то поля 2 і 3 повторюються;

у полі 4 зазначається номер та дата документа, на підставі якого здійснюється платіж (бюджетне фінансове зобов’язання);

у полі 5 зазначається показник «#в т. ч. ПДВ та сума#» або «#без ПДВ#»;

2) у разі проведення оплати платежів до бюджету:

*

;101

;;

КПКВК 3601010 КЕКВ 1111 — 100,00
Податок на доходи фіз. осіб за липень 2012.

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

 

у полі 1 друкується службовий код (знак) «*» (ознака бюджетного платежу);

у полі 2 друкується розділовий знак «;», друкується код виду сплати (тризначне число);

у полі 3 друкуються знаки «;;»;

у полі 4 зазначаються КПКВК — у державному бюджеті, КТКВКМБ — у місцевому бюджеті, КЕКВ, сума та назва платежу до бюджету;

поля 5 — 7 заповнюються у випадках, визначених наказом № 301.

Враховуючи вищезазначене та принцип єдності бюджетної системи України, ДКСУ звернула увагу на необхідність перевірки працівниками ДКСУ дотримання розпорядниками та одержувачами коштів державного та місцевих бюджетів вимог щодо заповнення реквізитів платіжних доручень.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО НОВИЙ ПЕРЕЛІК ТИПОВИХ ДОКУМЕНТІВ ЗІ СТРОКАМИ ЇХ ЗБЕРІГАННЯ

Мін’юст наказом від 12.04.2012 р. № 578/5 затвердив Перелік типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів.

Цей Перелік є нормативно-правовим актом, призначеним для використання всіма органами державної влади та місцевого самоврядування, іншими установами, підприємствами та організаціями незалежно від їх функціонально-цільового призначення, рівня і масштабу діяльності, форми власності при визначенні строків зберігання документів, їх відборі на постійне та тривале (понад 10 років) зберігання або для знищення.

Крім того, склад і строки зберігання документів, що створюються в організаціях певної галузі або сфері діяльності, визначаються відомчими (галузевими) переліками документів зі строками їх зберігання, які затверджуються відповідними органами державної влади, центральними органами та установами за погодженням з Державною архівною службою України.

Наказ № 578/5 набуде чинності з 01.01.2013 р.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі