Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Редакція ББ
Новини

ІНДЕКС ІНФЛЯЦІЇ У ЛИСТОПАДІ — 99,9 %

За повідомленням Держслужби статистики, індекс споживчих цін (індекс інфляції) у листопаді 2012 року щодо попереднього місяця становив 99,9 %.

 

ПЛАТА ЗА НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ Є ВЛАСНИМИ НАДХОДЖЕННЯМИ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ

Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус » від 20.11.2012 р. № 5492-VI унесено зміни до законодавчих актів України, зокрема до Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 р. № 2456-VI (далі — БКУ).

Згідно з цими змінами:

— плата за надання адміністративних послуг виключена з переліку доходів загального фонду Держбюджету України, визначених ч. 2 ст. 29 БКУ;

— плата за надання адміністративних послуг належить до власних надходжень бюджетних установ, про що зазначено у п. 15 ч. 1 ст. 2 БКУ;

— як передбачено ч. 4 ст. 13 БКУ, плата за надання адміністративних послуг зараховується до першої групи власних надходжень бюджетних установ, а саме до надходжень від плати за послуги (уключаючи плату за адміністративні послуги), що надаються бюджетними установами згідно із законодавством.

Закон № 5492-VI набрав чинності 06.12.2012 р.

 

ЗАКЛАДАМ КУЛЬТУРИ ДОЗВОЛЕНО НАДАВАТИ НОВУ ПОСЛУГУ

Постановою КМУ «Про внесення зміни до переліку платних послуг, які можуть надаватися закладами культури, заснованими на державній та комунальній формі власності» від 05.12.2012 р. № 1131 внесено зміни до Переліку платних послуг, які можуть надаватися закладами культури, заснованими на державній та комунальній формі власності, затвердженого постановою КМУ від 12.12.2011 р. № 1271.

З урахуванням цих змін заклади культури з 08.12.2012 р. можуть надавати на платній основі послуги ресторанного господарства з метою організації відпочинку і дозвілля громадян за умови наявності необхідних виробничих потужностей та спеціально призначених і обладнаних приміщень.

 

ЗМІНА ГОЛОВБУХА: ЯК ПЕРЕДАТИ ДОКУМЕНТИ

Мінфін у листі від 24.09.2012 р. № 31-08410-07-10/23279 зазначив, що порядок приймання-передачі справ між колишнім і новим головними бухгалтерами в жодному законодавчому акті не встановлено, і порекомендував такий порядок розробляти самостійно.

Передача справ, як правило, зводиться до такого:

1. Видання наказу (розпорядження) про передачу справ. У ньому слід установити період для передачі справ, склад комісії, що бере в цьому участь, необхідність залучення третіх осіб (незалежного аудиту тощо).

2. Проведення інвентаризації. Інвентаризацію проводять лише в разі, якщо головбух, який звільняється з роботи, був матеріально відповідальною особою, наприклад виконував обов’язки касира.

3. Перевірка наявності документів, складання акта приймання-передачі справ. Новий головбух перевіряє наявність усіх документів у справах. Особливо важливо перевірити наявність документів та відображення господарських операцій, що є підставою для складання звітності за останні 3 роки. Усі виявлені під час перевірки порушення, помилки та неточності вказують в акті приймання-передачі справ.

Акт повинні підписати колишній і новий головні бухгалтери , а також особи, які беруть участь у прийманні-передачі справ. У разі наявності заперечень акт може бути підписано із застереженнями та запереченнями. До акта може бути додано пояснення, службові записки, інші документи, що були складені у процесі передачі справ, аудиторський висновок (у разі проведення незалежного аудиту), акт інвентаризації каси тощо. Акт доцільно скласти у 3 примірниках, один з яких залишається в бухгалтерії, другий — у бухгалтера, який передає справи, третій — у бухгалтера, який приймає справи.

Мінфін також нагадав, що відповідно до Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою КМУ від 26.01.2011 р. № 59, призначення та звільнення головбуха бюджетної установи здійснюються за погодженням з Державною казначейською службою України або органом Державної казначейської служби за місцем обслуговування з урахуванням типових професійно-кваліфікаційних характеристик головного бухгалтера бюджетної установи.

При звільненні головного бухгалтера бюджетної установи в разі потреби ініціюється проведення в установленому порядку контрольного заходу щодо перевірки стану бухгалтерського обліку та звітності. Про це зазначено в Порядку погодження призначення на посаду та звільнення з посади головного бухгалтера бюджетної установи, затвердженому наказом Мінфіну від 21.02.2011 р. № 214.

Крім того, про зміну головбуха необхідно повідомити органи ДПС, подавши реєстраційну заяву за ф. № 1-ОПП з відміткою «Зміни» протягом 10 днів після виникнення такої зміни (п. 9.3 Порядку обліку платників податків № 979).

 

СТИПЕНДІЇ КУРСАНТАМ, СЛУХАЧАМ ТА АД’ЮНКТАМ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Постановою КМУ від 28.11.2012 р. № 1084 внесено зміни до Порядку призначення і виплати стипендій, затвердженого постановою КМУ від 12.12.2004 р. № 882.

Зокрема, встановлено, що дія Порядку № 882 поширюється також на курсантів, слухачів та ад’юнктів вищих військових навчальних закладів та військових навчальних підрозділів вищих навчальних закладів у частині призначення академічних стипендій Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України та іменних стипендій.

Постанова № 1084 набрала чинності 01.12.2012 р.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі