Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Редакція ББ
Новини

ЗАТВЕРДЖЕНО ПЕРЕЛІК ТОВАРІВ І ПОСЛУГ, ЯКІ МОЖУТЬ ЗАКУПОВУВАТИСЯ ЗА РАМКОВИМИ УГОДАМИ

На виконання вимог ст. 13 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 р. № 2289-VI, якою запроваджено механізм закупівлі за рамковими угодами, Мінекономрозвитку наказом від 24.04.2012 р. № 503 затвердило Перелік товарів і послуг, які можуть закуповуватися за рамковими угодами (далі — Перелік).

Зазначимо, що цей Перелік складається з 59 позицій. Зокрема, до Переліку включено деякі види круп, свіжу плодоовочеву, молочну, м’ясну та рибну продукцію, хлібобулочні вироби та інше. Як бачимо, до переліку товарів, які можуть закуповуватися за рамковими угодами, включено товари, ціна на які істотно коливається залежно від сезону, в який провадиться закупівля. З непродовольчих товарів за рамковими угодами можна закуповувати оргтехніку, папір, листівки та конверти, лікарські препарати та медичне обладнання.

Також до Переліку включено деякі види послуг. Наприклад, за рамковими угодами можна закуповувати послуги таксі та оренди автомобілів з водієм, послуги з техобслуговування та ремонту оргтехніки, комп’ютерної техніки, автомобілів, послуги міського, міжміського та мобільного телефонного зв’язку, а також охоронні та клінінгові послуги тощо.

 

УНЕСЕНО ЗМІНИ ДО МЕТОДИКИ РОЗРАХУНКУ ПОТРЕБИ В ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИХ ПРЕПАРАТАХ

Відповідно до ст. 54 Основ законодавства України про охорону здоров’я, Концепції Загальнодержавної цільової соціальної програми протидії захворюванню на туберкульоз на 2012 — 2016 роки, схваленої розпорядженням КМУ від 30.11.2011 р. № 1341-р , та з метою запобігання формуванню медикаментозної резистентності на туберкульоз і забезпечення цільового використання коштів державного бюджету МОЗ наказом від 10.04.2012 р. № 252 внесло зміни до Методики розрахунку потреби в протитуберкульозних препаратах, затвердженої наказом МОЗ від 25.03.2011 р. № 163, виклавши її у новій редакції.

Ця Методика встановлює механізм розрахунку потреби в протитуберкульозних препаратах (ПТП) 1-го та 2-го ряду для лікування хворих на туберкульоз та хіміопрофілактики серед осіб з підвищеним ризиком захворювання та призначена для запровадження стандартизованих підходів до визначення обсягів та потреби адміністративно-територіальних одиниць у ПТП 1-го та 2-го ряду для формування періодичних заявок на закупівлю ПТП за державні кошти та створення необхідного резерву.

Наказ № 252 набрав чинності 25.05.2012 р.

 

МІН’ЮСТ ЩОДО ЗМІНИ ПОРЯДКУ СПЕЦПЕРЕВІРКИ

Мін’юст у своєму роз’ясненні від 22.05.2012 р. звернув увагу на зміни, унесені Указом Президента України від 18.05.2012 р. № 333/2012 до Порядку організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого Указом Президента України від 25.01.2012 р. № 33/2012.

У роз’ясненні звертається увага на те, що зазначений Порядок доповнено положеннями, згідно з якими спрощено порядок проведення спеціальної перевірки та розширено перелік винятків, коли спеціальна перевірка не проводиться. Зокрема, це стосується випадків, коли особа переводиться на іншу посаду в межах одного і того ж органу державної влади (державного органу) чи органу місцевого самоврядування або переводиться з одного органу державної влади (державного органу) чи органу місцевого самоврядування до іншого.

Також спеціальна перевірка не проводитиметься у разі, коли особа переводиться з органу державної влади (державного органу), що припинив діяльність, до органу державної влади (державного органу), який є його правонаступником.

Окрім того, до перевірки відомостей щодо стану здоров’я кандидата та освіти, наявності у кандидата наукового ступеня, вченого звання, окрім МОЗ та МОНмолодьспорту, залучатимуться відповідні міністерства АР Крим, обласні управління охорони здоров’я, освіти та науки.

Також у роз’ясненні Мін’юст наголосив, що зазначені зміни забезпечать скорочення строків перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування.

 

МІНСОЦПОЛІТИКИ РОЗ’ЯСНИЛО НОРМИ ТРУДОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА

Розглядаючи питання щодо норми тривалості робочого часу, обідньої перерви та відпустки без збереження заробітної плати, Мінсоцполітики у своєму листі від 03.02.2012 р. № 31/13/133-12 зазначило, що:

1) відповідно до ст. 50 КЗпП нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 год. на тиждень. Підприємства і організації при укладенні колективного договору можуть установлювати меншу норму тривалості робочого часу, ніж 40 год. за тиждень. У такому разі не може йтися про зменшення величини оплати праці, яка має провадитися за повною тарифною ставкою та повним окладом. Тобто у цьому випадку норма тривалості робочого часу (хоча вона й менша) відповідає нормі оплати праці.

Разом з тим ст. 56 КЗпП визначено, що за угодою між працівником і роботодавцем може встановлюватись як при прийнятті на роботу, так і згодом неповний робочий день або неповний робочий тиждень. Оплата праці при цьому провадиться пропорційно до відпрацьованого часу;

2) згідно зі ст. 66 КЗпП працівникам надається перерва для відпочинку і харчування тривалістю не більше 2 год. (час початку і закінчення перерви встановлюється правилами внутрішнього трудового розпорядку). Обмеживши максимальну тривалість обідньої перерви двома годинами, законодавство не визначає її мінімальної тривалості, проте вона має бути такою, щоб перерва виконувала своє призначення;

3) відповідно до ст. 5 Закону України «Про відпустки» тривалість відпусток визначається цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами і незалежно від графіків та режимів розраховується в календарних днях, тому жодна з відпусток, передбачених цим Законом, не ділиться на години;

4) чинним законодавством не передбачено поділу на частини відпусток без збереження заробітної плати.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі