Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Редакція ББ
Новини

ІНДЕКС ІНФЛЯЦІЇ ЗА ЛЮТИЙ 2012 РОКУ — 100,2 %

За даними Держкомстату, індекс споживчих цін на товари та послуги (індекс інфляції) у лютому 2012 року щодо попереднього місяця склав 100,2 %.

 

ЧИ НЕОБХІДНО ПОВІДОМЛЯТИ ОРГАНИ ДПС ПРО ВІДСУТНІСТЬ ОБ’ЄКТІВ ЗАБРУДНЕННЯ

Відповідно до п. 250.9 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI (далі — ПКУ) якщо платник податку з початку звітного року не планує здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року, то він повинен повідомити про це відповідний орган ДПС за місцем розташування джерел забруднення та скласти заяву про відсутність у нього у звітному році об’єкта обчислення екологічного податку. В іншому разі платник податку зобов’язаний подавати податкові декларації.

Суб’єкти господарювання, які не мають об’єктів обкладення екологічним податком і не планують їх мати у звітному році, не повинні подавати до відповідних органів ДПС заяву про відсутність у них у звітному році таких об’єктів.

Отже, ПКУ не передбачено подання до органу ДПС у звітному році заяви про відсутність об’єкта обчислення екологічного податку суб’єктом господарювання (у тому числі новоствореним), який не здійснював викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів та з початку звітного року не планує мати об’єктів обчислення екологічного податку.

Що стосується суб’єктів господарювання, які є платниками екологічного податку, але з початку звітного року не планують здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року, то вони повинні повідомити про це орган ДПС та скласти заяву довільної форми про відсутність у них у звітному році об’єкта обчислення екологічного податку.

Відповідь на це запитання розміщена в Єдиній базі податкових знань на сайті ДПСУ www.sta.gov.ua.

 

Затверджено гігієнічні вимоги до розміщення, облаштування, обладнання та експлуатації перинатальних центрів

МОЗ наказом від 26.01.2012 р. № 55 затвердило Державні санітарні норми та правила «Гігієнічні вимоги до розміщення, облаштування, обладнання та експлуатації перинатальних центрів», які встановлюють основні вимоги до розміщення, облаштування, обладнання та експлуатації перинатальних центрів — закладів охорони здоров’я, в яких передбачено надання медичної допомоги вагітним, роділлям, породіллям та новонародженим, а також жінкам з порушенням репродуктивної функції, які потребують високої інтенсивності лікування та догляду, на основі використання новітнього високотехнологічного медичного обладнання та впровадження сучасних профілактичних і лікувально-діагностичних технологій.

Ці Правила поширюються на перинатальні центри, що проектуються, будуються, реконструюються, переоснащуються та експлуатуються.

Наказ № 55 набрав чинності 05.03.2012 р.

 

Затверджено Порядок складання кошторисів та штатних розписів установ, діяльність яких пов’язана з функціонуванням за кордоном

Мінфін та МЗС спільним наказом від 03.02.2012 р. № 100/25 затвердили Порядок складання кошторисів та штатних розписів установ, які належать до сфери управління Міністерства закордонних справ України і специфіка діяльності яких пов’язана з функціонуванням за кордоном.

У цьому документі зазначені особливості складання МЗС та закордонними дипломатичними установами України документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою КМУ від 28.02.2002 р. № 228, та наказу Мінфіну «Про затвердження документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету» від 28.01.2002 р. № 57.

 

ЗМІНЕНО ПРОЦЕДУРУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ПРО ВИДАЧУ ДОКУМЕНТІВ ДОЗВІЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ

Законом України від 10.02.2012 р. № 4403-VI унесено зміни до ст. 41 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 06.09.2005 р. № 2806-IV, якими дещо змінено процедуру прийняття рішень про видачу документів дозвільного характеру або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання документів дозвільного характеру.

Згідно з унесеними змінами тепер розгляд та прийняття рішень про видачу, переоформлення, видачу дублікатів, анулювання або відмову у видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності здійснюватиме представницький орган місцевого самоврядування.

Зазначені рішення прийматимуться на пленарних засіданнях протягом місяця з дня отримання від суб’єкта господарювання відповідної заяви.

Згідно з колишньою редакцією Закону № 2806 такі рішення приймалися органом місцевого самоврядування.

Закон № 4403 набув чинності 07.03.2012 р.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з ліцензійним договором та договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі