Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Редакція ББ
Новини

ІНДЕКС ІНФЛЯЦІЇ ЗА ЖОВТЕНЬ 2012 РОКУ — 100,0 %

За повідомленнями Держслужби статистики, індекс споживчих цін (індекс інфляції) в жовтні 2012 року щодо вересня цього року становив 100,0 %.

 

ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ВИСОКОВАРТІСНОГО ОБЛАДНАННЯ У ЗАКЛАДАХ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

Кабмін постановою від 24.09.2012 р. № 946 затвердив Порядок проведення інвентаризації високовартісного обладнання у закладах охорони здоров’я, що надають вторинну та третинну медичну допомогу, у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та м. Києві.

Інвентаризація високовартісного обладнання проводиться протягом місяця в закладах охорони здоров’я у пілотних регіонах двічі на рік — з 15 листопада та 15 травня з метою встановлення фактичної наявності, кількості, якісного стану, інтенсивності використання, визначення обсягу ресурсного забезпечення закладів охорони здоров’я у пілотних регіонах.

Для її проведення наказом керівника закладу охорони здоров’я у пілотному регіоні утворюється комісія з числа працівників закладу, персональний склад якої погоджується із структурним підрозділом з питань охорони здоров’я відповідної місцевої держадміністрації.

До складу комісії обов’язково включається головний бухгалтер закладу, по одному представнику структурного підрозділу з питань охорони здоров’я відповідної місцевої держадміністрації, державного органу, до сфери управління якого належить заклад охорони здоров’я у пілотному регіоні, або Національної академії медичних наук, у віданні якої перебуває заклад, а також представник територіального органу Держфінінспекції.

Комісію очолює керівник закладу охорони здоров’я у пілотному регіоні або його заступник.

Вихідними даними для проведення інвентаризації є відомості, що містяться в переліку високовартісного обладнання, яке підлягає інвентаризації, складеному за формою, встановленою МОЗ.

За результатами інвентаризації складаються акти за встановленою МОЗ формою. Акти підписуються головою та членами комісії і передаються до структурних підрозділів з питань охорони здоров’я Вінницької, Дніпропетровської, Донецької обласних та Київської міської держадміністрацій.

Структурні підрозділи з питань охорони здоров’я Вінницької, Дніпропетровської, Донецької обласних та Київської міської держадміністрацій на підставі поданих актів оформляють зведений акт інвентаризації високовартісного обладнання та подають його МОЗ.

Постанова № 946 чинна з 23.10.2012 р.

 

Обов’язкова інвентаризація в закладах культури

Мінкультури наказом «Про проведення інвентаризації державного майна та надання відомостей до Єдиного реєстру об’єктів державної власності» від 23.10.2012 р. № 1182 зобов’язало керівників держпідприємств, установ та організацій (далі — держпідприємства), що мають на балансі держмайно, яким управляє це Міністерство, забезпечувати проведення щорічної (станом на 31 грудня), щоквартальної та позапланової інвентаризацій об’єктів держвласності.

Її слід проводити в процесі:

— приватизації (корпоратизації) держпідприємств;

— передачі майна держпідприємств в оренду, повернення такого майна після закінчення строку дії договору оренди або його розірвання;

— передачі держмайна в концесію;

— повернення у держвласність об’єктів приватизації у разі розірвання або визнання недійсними договорів купівлі-продажу;

— передачі держмайна до сфери управління іншого органу державної влади.

За результатами інвентаризації балансоутримувач держмайна повинен скласти Відомість про державне майно (форма № 2б, затверджена цим же наказом). Такі відомості необхідно спершу занести до автоматизованої системи «Юридичні особи» (далі — АС). Потім їх слід подати у паперовому та електронному вигляді (сформованих за допомогою АС) Мінкультури (за результатами річної інвентаризації — до 1 лютого року, що настає за звітним роком; квартальноїпротягом 15 днів після закінчення кварталу).

Наказ № 1182 чинний з 23.10.2012 р.

 

МОНМС щодо змін у порядку ведення діловодства у днз

МОНМС у листі від 29.10.2012 р. № 1/9-786 повідомило про зміни у порядку ведення діловодства у дошкільних навчальних закладах, зокрема про те, що Інструкція про ділову документацію в дошкільних закладах, затверджена наказом Міносвіти від 30.01.98 р. № 32, втратила чинність відповідно до наказу МОНМС від 10.09.2012 р. № 994.

Також у цьому листі нагадується, що з метою встановлення єдиних сучасних вимог до документування управлінської інформації та організації роботи з документами у дошкільних навчальних закладах наказом МОНМС від 01.10.2012 р. № 1059 затверджено Примірну інструкцію з діловодства у дошкільних навчальних закладах, дотримання вимог якої є обов’язковим у практиці роботи дошкільних навчальних закладів.

Примірну інструкцію з діловодства у дошкільних навчальних закладах надруковано в Інформаційному збірнику МОНМС, а також розміщено на сайті цього Міністерства (www.mon.gov.ua).

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі