Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Редакція ББ
Новини

Держфінінспекція Щодо відповідальності за порушення законодавства про оплату праці

Держфінінспекція у листі від 05.11.2012 р. № 08-18/1827 нагадала, що за порушення законодавства про оплату праці винні особи притягаються до дисциплінарної, матеріальної, адміністративної та кримінальної відповідальності згідно із законодавством.

Крім цього, у листі зазначено, що згідно із ст. 41 КУпАП порушення встановлених термінів виплати заробітної плати, виплата її не в повному обсязі, а також інші порушення вимог законодавства про працю тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності та громадян — суб’єктів підприємницької діяльності від 30 до 100 нмдг (від 510 до 1700 грн.).

 

Акти за формами Н-5 ТА Н-1 слід складати українською мовою

Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України у листі від 22.02.2013 р. № 1852/0/5.2-9.1-9/6/13 надала роз’яснення щодо мови складання Акта проведення розслідування (спеціального розслідування) нещасного випадку (аварії), що стався (сталася) (ф. Н-5) та Акта про нещасний випадок, пов’язаний з виробництвом (ф. Н-1). Форми зазначених актів наведено у додатках 3 і 4 до Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, затвердженого постановою КМУ від 30.11.2011 р. № 1232.

Так, фахівці відомства зазначили: державною мовою в Україні є українська мова, яка обов’язково застосовується на всій території України при здійсненні повноважень органами законодавчої, виконавчої та судової влади, й акти за формами Н-5 і Н-1 складаються державною мовою.

 

ЩОДО здійснення видатків одержувачами бюджетних коштів

Державна казначейська служба у листі від 12.03.2013 р. № 17-09/571-6404 нагадала, що згідно з Порядком складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженим постановою КМУ від 28.02.2002 р. № 228, одержувач бюджетних коштів — це суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійс­нення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує для їх здійснення кошти бюджету.

Одержувач використовує бюджетні кошти на підставі плану використання бюджетних коштів, що містить розподіл бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі відповідного розпорядника бюджетних коштів, у розрізі видатків бюджету, структура яких відповідає повній економічній класифікації видатків бюджету та класифікації кредитування бюджету.

Відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, у редакції наказу Мінфіну від 21.06.2012 р. № 754, видатки одержувачів бюджетних коштів здійснюються за такими кодами економічної класифікації видатків бюджету

— поточні видатки:

2281 «Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм»;

2282 «Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку»;

2610 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)»;

— капітальні видатки:

3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)».

 

ЗАТВЕРДЖЕНО ІНСТРУКЦІЮ ПРО УМОВИ ПРАЦІ ТА ЗАРОБІТНУ ПЛАТУ ЗАСУДЖЕНИХ

Мін’юст наказом від 07.03.2013 р. № 396/5 затвердив Інструкцію про умови праці та заробітну плату засуджених до обмеження волі або позбавлення волі.

Ця Інструкція розроблена відповідно до ст. 60 — 62, 118 — 121 Кримінально-виконавчого кодексу України, КЗпП, Закону України «Про оплату праці» з метою визначення умов праці та заробітної плати засуджених до обмеження волі або позбавлення волі, які тримаються в установах виконання покарань та слідчих ізоляторах Державної кримінально-виконавчої служби.

Наказ № 396/5 набере чинності з дня його офіційного опублікування. З цієї ж дати втратить чинність поперед­ник цього документа — наказ Держдепартаменту України з питань виконання покарань «Про затвердження Інструкції з оплати праці засуджених до обмеження та позбавлення волі» від 04.10.2004 р. № 191.

 

Пфу Щодо нарахування Єсв на суму вихідної допомоги

ПФУ у листі від 27.12.2012 р. № 31488/03-20 повідомив, що базою для нарахування єдиного внеску для установ та організацій, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» є сума нарахованої зарплати за видами виплат, які включають основну та додаткову зарплату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України «Про оплату праці».

Визначення видів виплат, що відносяться до основної, додаткової зарплати та інших заохочувальних та компенсаційних виплат, при нарахуванні єдиного внеску передбачене Інструкцією зі статистики заробітної плати, затвердженою наказом Держкомстату від 13.01.2004 р. № 5.

Перелік видів виплат, що здійснюються за рахунок кош­тів роботодавців, на які не нараховується єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування , затверджено постановою КМУ від 22.12.2010 р. № 1170.

Оскільки вихідна допомога у разі припинення трудового договору зазначена у п. 4 розділу I цього Переліку, вона не є базою для нарахування та утримання ЄСВ.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі