Теми статей
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Інформаційна сторінка

Редакція ББ
Бюджетна бухгалтерія Березень, 2013/№ 12
Друк
Новини

ЗАТВЕРДЖЕНО РОЗМІРИ ПЛАТИ ЗА ПОСЛУГИ УСТАНОВ, ЩО ВХОДЯТЬ ДО СФЕРИ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ ВЕТЕРИНАРНОЇ ТА ФІТОСАНІТАРНОЇ СЛУЖБИ

На виконання вимог п. 3 постанови КМУ «Деякі питання надання послуг Державною ветеринарною та фітосанітарною службою, органами та установами, що належать до сфери її управління» від 28.12.2011 р. № 1348 Мінагрополітики наказом від 13.02.2013 р. № 96 затвердило розміри плати за послуги, які надаються:

1) Головною державною фітосанітарною інспекцією, державною фітосанітарною інспекцією АР Крим, державними фітосанітарними інспекціями в областях і бюджетними установами, що належать до сфери управління Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, з питань захисту рослин;

2) регіональними службами державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні та транспорті і установами, що належать до сфери управління Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, з питань ветеринарної медицини;

3) бюджетними установами, що належать до сфери управління Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, з питань охорони прав на сорти рослин.

Як зазначено у наказі, розміри плати за надання послуг визначені без урахування ПДВ, який справляється відповідно до Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI.

У зв’язку з прийняттям цього наказу втратить чинність наказ Мінагрополітики «Про затвердження розмірів плати за послуги з питань ветеринарної медицини, захисту рослин, охорони прав на сорти рослин, які надаються органами та установами, що входять до сфери управління Державної ветеринарної та фітосанітарної служби» від 31.10.2012 р. № 666.

Наказ № 96 набере чинності з дня його офіційного опублікування.

 

ПІДВИЩЕННЯ ПОСАДОВИХ ОКЛАДІВ МОЛОДШИМ МЕДСЕСТРАМ, ЯКІ НАДАЮТЬ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ ХВОРИМ НА ТУБЕРКУЛЬОЗ

Нагадаємо: 01.01.2013 р. набрала чинності постанова КМУ «Про внесення зміни до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2011 р. № 123» від 10.05.2012 р. № 582 (далі — постанова № 582), згідно з якою молодші медичні сестри протитуберкульозних закладів отримали право на підвищення посадового окладу у зв’язку зі шкідливими і важкими умовами праці та надбавку за тривалість безперервної роботи в розмірах, установлених постановою КМУ «Про деякі заходи щодо підвищення престижності праці медичних працівників, які надають медичну допомогу хворим на туберкульоз» від 16.02.2011 р. № 123.

На виконання норм постанови № 582 прийнято спільний наказ Мінсоцполітики та МОЗ від 13.02.2013 р. № 62/115, яким унесено зміни до Умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення, затверджених спільним наказом Мінпраці та МОЗ від 05.10.2005 р. № 308/519. Так, позиції 12, 13 таблиці п.п. 4.1.1 п. 4.1 глави 4 і п.п. 5.1 глави 5 додатка 3 до цих Умов після слів «професіонали з вищою немедичною освітою, які допущені до медичної діяльності» доповнено словами «молодші медичні сестри».

Наказ № 62/115 набере чинності з дня опублікування, а застосовується з 01.01.2013 р.

 

ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ВИЗНАЧЕННЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

У зв’язку з необхідністю вирішення проблемних питань, що виникають у замовників під час здійснення закупівлі правових послуг безоплатної вторинної правової допомоги, надання яких здійснюється відповідно до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» від 02.06.2011 р. № 3460-VI (далі — Закон), наказом Мінекономрозвитку від 14.03.2013 р. № 246 унесено зміни до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2010 р. № 921 (далі — Порядок).

Зазначимо: безоплатна вторинна правова допомога — вид державної гарантії, що полягає у створенні рівних можливостей для доступу осіб до правосуддя.

Безоплатна вторинна правова допомога включає такі види правових послуг:

1) захист від обвинувачення;

2) здійснення представництва інтересів осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу, в судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами;

3) складення документів процесуального характеру.

Отже, Порядок доповнено новим п. 2.15, у якому зазначено, що визначення предмета закупівлі послуг безоплатної вторинної правової допомоги здійснюється за обсягом, часом та місцем надання послуг окремо для кожного суб’єкта права на безоплатну вторинну правову допомогу.

Крім того, у розд. II Порядку в абз. 2 п. 2.1 виключені слова (класифікаційні угруповання «підкатегорія» і «тип») , тобто при визначенні окремих частин предмета закупівлі (лотів) розширено класифікаційні угрупування.

Наказ № 246 набрав чинності 22.03.2013 р.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі