Теми статей
Обрати теми

Штатні нормативи Центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги

Редакція ББ
Відповідь на запитання

ШТАТНІ НОРМАТИВИ ЦЕНТРУ ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ (МЕДИКО-САНІТАРНОЇ) ДОПОМОГИ

 

Анжела КУПЛІВАНЧУК, заступник директора Департаменту — начальник відділу нормування та оплати праці та роботи з місцевими бюджетами Департаменту економіки та ресурсного забезпечення

 

Відповідно до штатних нормативів центру первинної медичної допомоги штатна одиниця посади бухгалтера з обліку основних засобів уводиться з розрахунку: 1 посада на 80 лікарських посад, але не менше 0,5 посади. Так само вводиться посада бухгалтера з обліку медикаментів, господарських матеріалів.

У нашому центрі (пілотний проект) 32 підрозділи (амбулаторії та ФП). Планова чисельність працівників складає: 15 лікарів, 60 медсестер та фельдшерів. Фактично працюють 8 лікарів та 49 медсестер.

1. Що мається на увазі під лікарськими посадами: тільки лікарі чи також медсестри? Яку чисельність лікарських посад ураховувати при введенні посад бухгалтерів: планову чи фактичну?

2. Чи можливо ввести до штатного розпису центру додаткову посаду бухгалтера, враховуючи великий обсяг робіт?

(Донецька обл.)

 

Наказом МОЗ від 23.02.2012 р. № 129 затверджено Примірні штатні нормативи центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги (далі — Штатні нормативи № 129).

Відповідно до цих Штатних нормативів посада бухгалтера вводиться в такому порядку:

1) бухгалтер з обліку основних засобів — 1 посада на 80 лікарських посад, але не менше
0,5 посади;

2) бухгалтер з обліку медикаментів, господарських матеріалів — 1 посада на 80 лікарських посад, але не менше 0,5 посади.

При введенні посади бухгалтера враховується кількість лікарських посад, яка затверджена у штатному розписі. Інші посади, у тому числі медсестер та фельдшерів, до розрахунку не включають.

Зазначимо, що Штатні нормативи № 129 є примірними, тобто рекомендованими, та враховують мінімальні потреби у штатних одиницях для створення ЦПМСД.

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про порядок проведення реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та місті Києві» від 07.07.2011 р. № 3612-VI штатний розпис закладу охорони здоров’я пілотного регіону визначається керівником такого закладу і затверджується за його поданням головним розпорядником бюджетних коштів. Штатний розпис формується залежно від обсягу медичної допомоги, що надається таким закладом охорони здоров’я.

Крім того, згідно з п. 2 наказу МОЗ «Про штатні нормативи та типові штати закладів охорони здоров’я» від 23.02.2000 р. № 33 керівники закладів охорони здоров’я в разі виробничої необхідності мають право змінювати штати окремих структурних підрозділів або вводити посади, не передбачені штатними нормативами для цього закладу, за рахунок посад інших структурних підрозділів в межах фонду оплати праці, доведеного лімітними довідками на відповідний період.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі