Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Редакція ББ
Новини

ЩОДО ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖЗАКУПІВЕЛЬ

Мінекономрозвитку у листі від 07.10.2013 р. № 3303-05/35059-06 звернуло увагу на те, що розпорядники державних коштів не дотримуються норм та принципів Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 р. № 2289-VI (далі — Закон).

Так, зокрема, має місце неправомірне відхилення пропозицій конкурсних торгів чи неправомірне допущення до оцінки пропозицій конкурсних торгів, а також затвердження документації конкурсних торгів з кваліфікаційними критеріями та критеріями визначення переможця, які не відповідають вимогам законодавства та є дискримінаційними щодо потенційних учасників.

Крім того, за результатами проведеного моніторингу державних закупівель упродовж 2012 — 2013 років Мінекономрозвитку виявлено збільшення випадків застосування процедури закупівлі в одного учасника без підтвердження наявності умов, визначених ч. 2 ст. 39 Закону.

Підсумовуючи зазначене, Мінекономрозвитку нагадало керівникам розпорядників коштів держбюджету про те, що вони несуть відповідальність за допущені порушення при здійсненні закупівель разом із посадовими особами, безпосередньо відповідальними за проведення закупівель. Також Мінекономрозвитку вважає за необхідне підвищити відповідальність керівників розпорядників коштів держбюджету, зокрема, у разі допущення порушень у сфері державних закупівель.

Ураховуючи викладене та на виконання відповідного доручення Прем’єр-міністра, Мінекономрозвитку у зазначеному листі дало доручення розпорядникам коштів держбюджету у місячний строк підготувати відповідні внутрішні розпорядчі акти щодо визначення відповідальності керівників за порушення законодавства у сфері державних закупівель.

 

ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧА ТМЦ ПРИ ЗВІЛЬНЕННІ матеріально відповідальної особи

Мінсоцполітики в листі від 24.07.2013 р. № 8117/0/14-13/06 звернуло увагу на те, що для дотримання штатної дисципліни конкретну посаду може обіймати тільки один працівник із відповідним окладом. У зв’язку з цим, перш ніж прийняти на роботу нового працівника, слід звільнити працівника, який обіймав цю посаду.

Якщо ж ідеться про звільнення матеріально відповідальних осіб, то потрібно керуватися п. 1.9 Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ, затвердженої наказом Мінфіну та Головного управління Держказначейства від 30.10.98 р. № 90, про те, що при зміні матеріально відповідальних осіб на день приймання-передачі справ проводиться інвентаризація.

У день звільнення матеріально відповідальна особа повинна передати матеріальні цінності, за які несе відповідальність. При цьому складають акти приймання-передачі матеріальних цінностей і з новим працівником укладається договір про повну матеріальну відповідальність.

Але оскільки це останній робочий день працівника, який звільняється, то нового працівника прийняти на роботу не можна з наведених вище причин. Правомірним буде тимчасове призначення працівника установи для виконання такої роботи з числа осіб у межах тієї ж категорії персоналу. При цьому видається відповідний наказ керівника і з таким працівником укладається договір про повну матеріальну відповідальність. У перший день роботи нова матеріально відповідальна особа приймає матеріальні цінності від тимчасово призначеного працівника.

Нагадаємо, що такі ж висновки було зроблено фахівцем Держфінінспекції в консультації «Звільняється матеріально відповідальна особа: що робити з ТМЦ, які були в неї на зберіганні», опублікованій у газеті «Бюджетна бухгалтерія», 2013, № 42.

 

ЩОДО ОДНОЧАСНОГО ПРОВЕДЕННЯ ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРОК ТА РЕВІЗІЙ ОРГАНАМИ ФІНКОНТРОЛЮ

Кабмін постановою від 23.10.2013 р. № 805 затвердив Порядок координації одночасного проведення планових перевірок (ревізій) контролюючими органами та органами державного фінансового контролю, яким визначено, що в разі коли контролюючими органами та органами держфінконтролю планується проведення у звітному періоді перевірок одного і того самого суб’єкта господарювання, такі перевірки проводяться зазначеними органами одночасно.

Якщо передбачається одночасне проведення у звітному періоді перевірки одного і того самого суб’єкта господарювання, територіальний орган Міндоходів інформує не пізніше ніж за 10 днів до початку проведення документальної планової перевірки суб’єкта господарювання та орган держфінконтролю про дату її початку.

У разі неможливості з обґрунтованої причини проведення органом держфінконтролю планової виїзної ревізії одночасно з проведенням контролюючим органом документальної планової перевірки ревізія проводиться за згодою суб’єкта господарювання в погоджені з ним строки за умови, що це не перешкоджає провадженню ним господарської діяльності.

Постанова № 805 набрала чинності 19.11.2013 р.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі