Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Мінекономрозвитку роз’яснило порядок закупівлі озброєння та військової техніки

Мінекономрозвитку у листі від 13.08.2014 р. № 3302-05/28041-03 розповіло про особливості закупівлі озброєння та військової техніки.

Так, особливості відносин, пов’язаних з визначенням та здійсненням процедур закупівлі продукції оборонного призначення, у тому числі озброєння та військової техніки, регулюються Законом України «Про державне оборонне замовлення» від 03.03.99 р. № 464-XIV (далі — Закон № 464).

Державні замовники здійснюють відбір виконавців з постачання (закупівлі) продукції, робіт і послуг таким чином:

— якщо їх закупівля за оборонним замовленням становить державну таємницю — у порядку, передбаченому Законом № 464;

в інших випадках — у порядку, визначеному Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 р. № 1197-VII (далі — Закон № 1197).

Інформація про віднесення закупівлі тієї чи іншої продукції за державним оборонним замовленням до такої, що становить державну таємницю, міститься в основних показниках державного оборонного замовлення.

Закупівлю іншої продукції оборонного призначення, яка не становить державну таємницю, як за державним оборонним замовленням, так і поза його межами, проводять за процедурами, визначеними Законом № 1197.

Також автори листа нагадали, що дія Закону № 1197 не поширюється на випадки, коли предметом закупівлі є, зокрема, товари, роботи і послуги, закупівля яких становить державну таємницю відповідно до Закону України «Про державну таємницю» від 21.01.94 р. № 3855-XII.

Із цього приводу зазначимо, що замовники застосовують переговорну процедуру закупівлі як виняток у разі наявності умов, визначених у ч. 2 ст. 39 Закону № 1197. Зокрема, таку процедуру застосовують у разі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, з особливим періодом, якщо замовником виступає Міноборони, МВС, СБУ, Нацгвардія, Держприкордонслужба, Служба зовнішньої розвідки, Держслужба спецзв’язку та захисту інформації, Держслужба з надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі у таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури окремо.

Ураховуючи викладене, якщо закупівля озброєння та військової техніки здійснюється саме у таких випадках, то замовники застосовують переговорну процедуру.

Нагадаємо, що Мінекономрозвитку в листі від 08.08.2014 р. № 3302-05/27478-03 детально описало порядок проведення переговорної процедури закупівлі. Зі змістом цього листа ви можете ознайомитися у цьому номері нашої газети на с. 17.

 

Держслужбовець може бути засновником неприбуткової організації

Нацагентство з питань держслужби щодо можливості державного службовця бути засновником, членом правління та заступником голови неприбуткової громадської організації повідомило у своєму роз’ясненні від 15.08.2014 р.

Зокрема, Нацагентство нагадало, що згідно з ч. 1 ст. 7 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 07.04.2011 р. № 3206-VI особам, уповноваженим на виконання функцій держави, зокрема державним службовцям, забороняється займатися іншою оплачуваною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту) або підприємницькою діяльністю, якщо інше не передбачено Конституцією або законами України; входити до складу правління, інших виконавчих або контрольних органів чи наглядової ради підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку (крім випадків, коли особи здійснюють функції з управління акціями (частками, паями), що належать державі чи територіальній громаді, та представляють інтереси держави чи територіальної громади в раді (спостережній раді), ревізійній комісії господарської організації), якщо інше не передбачено Конституцією або законами України.

Що стосується громадського об’єднання зі статусом юридичної особи, то воно є непідприємницьким товариством, основною метою якого не є одержання прибутку.

Таким чином, державний службовець може бути засновником, членом правління та заступником голови неприбуткової громадської організації, якщо не буде отримувати відповідний прибуток за результатами діяльності цієї організації.

Теги новини
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі