Щодо прийому інформації для оприлюднення на веб-порталі «Державні закупівлі»
Шановні замовники!
З 20 червня 2014 року змінюється порядок прийому та оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу «Державні закупівлі». Замовників просимо уважно ознайомитися з новими вимогами.
З метою виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 р. № 1197-VII (далі — Закон) та спрощення процесів оприлюднення інформації про державні закупівлі, починаючи з 20.06.2014 р. ДП «Зовнішторгвидав України» буде здійснювати прийом, опрацювання та оприлюднення інформації про державні закупівлі на веб-порталі з питань державних закупівель відповідно до Порядку роботи з веб-порталом Уповноваженого органу «Державні закупівлі».
Зверніть увагу на особливості подання інформації після 20.06.2014 р.
Подання інформації, що підлягає оприлюдненню відповідно до вимог Закону, буде здійснюватись замовниками в електронному вигляді такими способами:
1. Через Веб-сервіс замовника.
Цей спосіб дає замовнику можливість подавати всю інформацію, що визначена Законом, в електронному вигляді для її оприлюднення на веб-порталі. Особливістю такого способу подання є те, що подана інформація буде опрацьована та розміщена на веб-порталі після надходження оригіналу цієї інформації у письмовій формі до ДП «Зовнішторгвидав України».
Подання інформації за допомогою Веб-сервісу замовника безкоштовне.
Для отримання доступу до Веб-сервісу замовника необхідно подати заявку на електронну адресу FreeKabZamovnyka@tender.me.gov.ua та надіслати її оригінал на поштову адресу ДП «Зовнішторгвидав України» (01601, м. Київ, вул. Воровського, 22).
2. Через сервісну послугу «Кабінет замовника».
Цей спосіб дає замовнику можливість:
— подавати всю інформацію, що визначена Законом, в електронному вигляді для її оприлюднення на веб-порталі;
— користуватись зручним інтерфейсом сервісу для підготовки та редагування інформації, що підлягає оприлюдненню;
— зберігати всі документи, які були надіслані в електронному вигляді замовником за допомогою цього сервісу, в електронній базі ДП «Зовнішторгвидав України».
Інформація, подана замовником за допомогою сервісу «Кабінет замовника», буде опрацьовуватись та оприлюднюватись до надходження оригіналу цієї інформації у письмовій формі. Тому при поданні інформації в електронній формі за допомогою сервісу «Кабінет замовника» замовник обов’язково повинен надіслати оригінал цієї інформації у письмовій формі із зазначенням вхідного номера реєстрації на поштову адресу підприємства (01601,
м. Київ, вул. Воровського, 22) протягом двох робочих днів з дня отримання підтвердження щодо прийняття цих документів для опрацювання.
Ця сервісна послуга є платною та надається на підставі укладеного договору. Для укладення договору замовник має роздрукувати зазначений договір, заповнити та підписати два його примірники і надіслати їх на поштову адресу підприємства. Вартість підключення послуги становить 540 грн., щомісячна абонентна плата — 90 грн.
3. Через сервісну послугу «Кабінет замовника» з електронно-цифровим підписом.
Цей спосіб дає замовнику можливість:
— подавати всю інформацію, що визначена Законом, у вигляді електронних документів для її оприлюднення на веб-порталі без надання оригіналів цієї інформації у письмовій формі;
— здійснювати перегляд та внесення змін у сформований електронний документ до подання на веб-портал (режим чернетки);
— зберігати всі документи, які були надіслані в електронному вигляді замовником за допомогою цього сервісу, в електронній базі ДП «Зовнішторгвидав України».
Ця сервісна послуга є платною та надається на підставі укладеного договору. Для укладення договору замовник має роздрукувати зазначений договір, заповнити та підписати два його примірники і надіслати їх на поштову адресу підприємства. Вартість підключення послуги становить 540 грн., щомісячна абонентна плата — 225 грн.
З метою уникнення складнощів при поданні інформації у зв’язку з завершенням модернізації веб-порталу після 20.06.2014 р., просимо всіх замовників до вказаної дати укласти відповідний договір з ДП «Зовнішторгвидав України» або подати заявку на замовлення Веб-сервісу замовника.
Звертаємо увагу, що у випадку неукладення відповідного договору обслуговування Кабінетів замовника, якими користуються замовники на сьогодні, з 20.06.2014 р. буде припинено.
Телефон для довідок — (044) 281-42-86.
Чат — http://www.garant.vdz.ua/webim/client.php?locale=ua (група «Кабінет замовника»).