Теми статей
Обрати теми

Щодо прийому інформації для оприлюднення на веб-порталі «Державні закупівлі»

Редакція ББ
Довідкова інформація

Щодо прийому інформації для оприлюднення на веб-порталі «Державні закупівлі»

Шановні замовники!

З 20 червня 2014 року змінюється порядок прийому та оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу «Державні закупівлі». Замовників просимо уважно ознайомитися з новими вимогами.

З метою виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 р. № 1197-VII (далі — Закон) та спрощення процесів оприлюднення інформації про державні закупівлі, починаючи з 20.06.2014 р. ДП «Зовнішторгвидав України» буде здійснювати прийом, опрацювання та оприлюднення інформації про державні закупівлі на веб-порталі з питань державних закупівель відповідно до Порядку роботи з веб-порталом Уповноваженого органу «Державні закупівлі».

Зверніть увагу на особливості подання інформації після 20.06.2014 р.

Подання інформації, що підлягає оприлюдненню відповідно до вимог Закону, буде здійснюватись замовниками в електронному вигляді такими способами:

1. Через Веб-сервіс замовника.

Цей спосіб дає замовнику можливість подавати всю інформацію, що визначена Законом, в електрон­ному вигляді для її оприлюднення на веб-порталі. Особливістю такого способу подання є те, що подана інформація буде опрацьована та розміщена на веб-порталі після надходження оригіналу цієї інформації у письмовій формі до ДП «Зовнішторгвидав України».

Подання інформації за допомогою Веб-сервісу замовника безкоштовне.

Для отримання доступу до Веб-сервісу замовника необхідно подати заявку на електронну адресу FreeKabZamovnyka@tender.me.gov.ua та надіслати її оригінал на поштову адресу ДП «Зовнішторгвидав України» (01601, м. Київ, вул. Воровського, 22).

2. Через сервісну послугу «Кабінет замовника».

Цей спосіб дає замовнику можливість:

— подавати всю інформацію, що визначена Законом, в електронному вигляді для її оприлюднення на веб-порталі;

— користуватись зручним інтерфейсом сервісу для підготовки та редагування інформації, що підлягає оприлюдненню;

— зберігати всі документи, які були надіслані в електронному вигляді замовником за допомогою цього сервісу, в електронній базі ДП «Зовнішторгвидав України».

Інформація, подана замовником за допомогою сервісу «Кабінет замовника», буде опрацьовуватись та оприлюднюватись до надходження оригіналу цієї інформації у письмовій формі. Тому при поданні інформації в електронній формі за допомогою сервісу «Кабінет замовника» замовник обов’язково повинен надіслати оригінал цієї інформації у письмовій формі із зазначенням вхідного номера реєстрації на поштову адресу підприємства (01601,
м. Київ, вул. Воровського, 22) протягом двох робочих днів з дня отримання підтвердження щодо прийняття цих документів для опрацювання.

Ця сервісна послуга є платною та надається на підставі укладеного договору. Для укладення договору замовник має роздрукувати зазначений договір, заповнити та підписати два його примірники і надіслати їх на поштову адресу підприємства. Вартість підключення послуги становить 540 грн., щомісячна абонентна плата — 90 грн.

3. Через сервісну послугу «Кабінет замовника» з електронно-цифровим підписом.

Цей спосіб дає замовнику можливість:

— подавати всю інформацію, що визначена Законом, у вигляді електронних документів для її оприлюднення на веб-порталі без надання оригіналів цієї інформації у письмовій формі;

— здійснювати перегляд та внесення змін у сформований електронний документ до подання на веб-портал (режим чернетки);

— зберігати всі документи, які були надіслані в електронному вигляді замовником за допомогою цього сервісу, в електронній базі ДП «Зовнішторгвидав України».

Ця сервісна послуга є платною та надається на підставі укладеного договору. Для укладення договору замовник має роздрукувати зазначений договір, заповнити та підписати два його примірники і надіслати їх на поштову адресу підприємства. Вартість підключення послуги становить 540 грн., щомісячна абонентна плата — 225 грн.

З метою уникнення складнощів при поданні інформації у зв’язку з завершенням модернізації веб-порталу після 20.06.2014 р., просимо всіх замовників до вказаної дати укласти відповідний договір з ДП «Зовнішторгвидав України» або подати заявку на замовлення Веб-сервісу замовника.

Звертаємо увагу, що у випадку неукладення відповідного договору обслуговування Кабінетів замовника, якими користуються замовники на сьогодні, з 20.06.2014 р. буде припинено.

Телефон для довідок — (044) 281-42-86.

Чат  http://www.garant.vdz.ua/webim/client.php?locale=ua (група «Кабінет замовника»).

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі