(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
1/9
Бюджетна бухгалтерія
Бюджетна бухгалтерія
Січень , 2015/№ 5

Інформаційна сторінка

Держказначейство застерігає: з 15 лютого не будуть здійснюватися платежі без наявності затверджених паспортів бюджетних програм

Держказначейська служба на своєму сайті (www.treasury.gov.ua) нагадала, що відповідно до ч. 7 ст. 20 БКУ порядки використання коштів державного бюджету за бюджетними програмами, вперше визначеними законом про Державний бюджет України, затверджуються протягом 30 днів із дня набрання ним чинності. Цей термін сплив 30 січня 2015 року.

Відповідно до ч. 8 ст. 20 БКУ головний розпорядник бюджетних коштів розробляє та протягом 45 днів із дня набрання чинності законом про Державний бюджет України затверджує спільно з Мінфіном паспорт бюджетної програми. Цей термін спливає 14 лютого 2015 року.

Держказначейська служба відповідно до ст. 49 БКУ здійснює платежі за дорученнями розпорядників бюджетних коштів у разі наявності затвердженого в установленому порядку паспорта бюджетної програми. З 15 лютого поточного року не будуть здійснюватись платежі без наявності затверджених паспортів бюджетних програм.

Візьміть до уваги, що змінами до ст. 22 БКУ посилено відповідальність головних розпорядників бюджетних коштів щодо складання паспортів бюджетних програм. Вони, зокрема, мають забезпечити:

— своєчасність затвердження паспортів бюджетних програм, достовірність і повноту інформації, що в них міститься;

— відповідність змісту паспортів бюджетних програм закону про Державний бюджет України та/або розпису бюджету, порядкам використання бюджетних коштів і правилам складання паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання;

— підтвердження результативних показників бюджетних програм офіційною державною статистичною, фінансовою та іншою звітністю, даними бухгалтерського, статистичного та внутрішньогосподарського (управлінського) обліку.

 

Коли складати первинний документ про передачу майна в оренду: роз’яснює Мінфін

Мінфін роз’яснив, що підприємство (установа, організація) може використовувати самостійно виготовлені бланки первинних документів за умови, що такі бланки містять обов’язкові реквізити, передбачені законодавством.

Первинний документ про передачу майна в оренду складається після укладання відповідної угоди при фактичній передачі об’єкта оренди від орендодавця до орендаря.

Якщо ж первинний документ підтверджує факт користування об’єктом оренди орендарем протягом періоду (наприклад, протягом місяця), то в ньому має зазначатися вартість відповідної послуги (надання майна в оренду) протягом цього періоду. Датою складання такого первинного документа є відповідно дата його підписання.

Такі роз’яснення надав Мінфін у листі від 15.01.2015 р. № 31-11410-08-10/871.

 

МОН підготувало перелік закладів, які передаються на фінансування з місцевих бюджетів

МОН підготувало перелік закладів, установ та організацій, які згідно із Законом про Держбюджет-2015 передаються на фінансування / надання фінансової підтримки з місцевих бюджетів. Ці заклади будуть виключені з мережі розпорядників бюджетних коштів держбюджету.

Перелік затверджено наказом МОН від 16.01.2015 р. № 20.

 

Як зараз фінансувати та утримувати методичні кабінети

ЦК Профспілки працівників освіти і науки України у листі від 28.01.2015 р. № 02-8/49 відповів на запити з місць щодо методичних кабінетів та скорочення видатків на їх утримання.

Пунктом 12 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» від 28.12.2014 р. № 76-VIII обласним, Київській міській держадміністраціям надано право здійснювати заходи щодо удосконалення мережі районних (міських) методичних кабінетів галузі освіти та скорочення видатків на їх утримання. Водночас ст. 19 Закону України «Про освіту», ст. 42 Закону України «Про загальну середню освіту», ст. 25 Закону України «Про дошкільну освіту» передбачено, що науково-методичне забезпечення в галузі освіти, зокрема в системі загальної середньої освіти та дошкільній освіті здійснюється методичними установами та методичними кабінетами.

Пунктом 4.1 Положення про районний (міський) методичний кабінет (центр), затвердженого наказом МОН від 08.12.2008 р. № 1119, установлено, що в штаті методкабінету (центру) можуть бути передбачені посади методистів відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти та Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, посади методистів з позашкільної освіти, корекційної освіти, психологічної служби, а також працівників обслуговуючого персоналу. Фінансування методкабінету (центру) здійснюється засновником за рахунок коштів місцевих бюджетів, а також з інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

Разом з тим п. 16 Прикінцевих положень Закону № 76 Кабміну доручено у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для його реалізації, і забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність до цього Закону.

З огляду на зазначене, ЦК Профспілки вважає, що до внесення змін до чинного законодавства слід керуватись діючим Положенням про районний (міський) методичний кабінет (центр), розробленим на виконання відповідних статей законів «Про освіту», «Про загальну середню освіту» та «Про дошкільну освіту».

Інформаційна сторінка додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті