Оскільки сільський будинок культури фінансується з районного бюджету, сільська рада не може здійснювати жодних видатків, пов’язаних з утриманням цього закладу (придбання матеріалів для поточного ремонту відноситься до таких видатків). Але при цьому сільська рада може прийняти рішення і передбачити за рахунок коштів сільського бюджету субвенцію районному бюджету для, наприклад, покращення матеріальноехнічної бази будинку культури.
Водночас зауважимо: у зв’язку з тим, що заклад перейшов на фінансування з районного бюджету (зміна підпорядкованості), усі бюджетні рахунки для операцій, в тому числі рахунки для зарахування власних надходжень бюджетних установ, закриваються.
Орган Держказначейської служби на підставі платіжного доручення клієнта перераховує залишки коштів на інший відкритий рахунок клієнта.
Це питання унормовано ч. 1 ст. 57 і ч. 9 ст. 78 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 р. № 2456-VI та Порядком відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затвердженим наказом Мінфіну від 22.06.2012 р. № 758.
Тобто на кінець 2014 року рахунок для обліку власних надходжень будинку культури необхідно було закрити та відкрити новий (при відділі культури райдержадміністрації — розпоряднику коштів, через якого фінансуватиметься заклад), на який перерахувати залишок коштів, що склався на 01.01.2015 р.
Порядок використання залишків бюджетних коштів та внесення змін до спеціального фонду кошторису врегульовано п. 49 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 р. № 228.