(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
Перейти до номеру
  • № 19
  • № 18
  • № 17
  • № 16/1
  • № 16
  • № 15
  • № 14
? За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить
У цьому номері :
 
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
5/24
Бюджетна бухгалтерія
Бюджетна бухгалтерія
Травень , 2015/№ 20

Щодо можливості сільських, селищних, міських рад самостійно визначати структуру виконавчих органів та умови оплати праці їх працівників

Роз’яснення від 23.04.2015 р.*

* Опубліковано на сайті Асоціації міст України (http://auc.org.ua).

Постанова Кабінету Міністрів України від 3 грудня 1997 року № 1349 «Про фінансове забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування» рекомендувала міським, селищним і сільським головам під час підготовки пропозицій щодо структури виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, районних у містах рад (крім міст Києва та Севастополя), загальної чисельності апарату рад та їх виконавчих комітетів дотримуватися типових штатів згідно з додатками № 1 — 5 до неї. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 664 постанова № 1349 втратила чинність з 1 січня 2015 року.

Таким чином, питання визначення структури виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, районних у містах рад вирішується відповідними радами самостійно, на власний розсуд.

Що стосується питання оплати праці працівників виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, районних у містах рад, то необхідно звернути увагу на наступне.

Механізм оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування визначається законами «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», постановами Кабінету Міністрів України № 268 від 09.03.2006 р. «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», № 614 від 21.07.2005 р. «Деякі питання віднесення областей та міст до груп за оплатою праці», № 414 від 15.06.94 р. «Про види, розміри і порядок надання компенсації громадянам у зв’язку з роботою, яка передбачає доступ до державної таємниці».

Основною складовою заробітної плати є посадовий оклад, розміри якого залежать від категорії населеного пункту, а також від виду виконавчого органу, в якому працює посадова особа.

Що стосується встановлення посадового окладу посадової особи місцевого самоврядування, то пункт 1 постанови № 268 передбачає, що умови оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування визначаються органом місцевого самоврядування виходячи з умов оплати праці, встановлених для державних службовців відповідних категорій і схем посадових окладів згідно з додатками 48 — 54 і 57 до цієї постанови. Окрім того, додаток 55 постанови № 268 визначає схему посадових окладів службовців апарату (секретаріату) органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів.

Необхідно зазначити, що вказана постанова № 268 регулює також і питання виплат надбавок, премій та інших доплат. Надбавка за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи може сягати 50 відсотків місячного посадового окладу, місячна премія не обмежується розміром і залежить лише від можливостей відповідного місцевого бюджету. Постановою № 268 передбачені також і інші види доплат та надбавок, наприклад, за науковий ступінь кандидата або доктора наук з відповідної спеціальності, почесне звання «заслужений» тощо.

Таким чином, органи місцевого самоврядування у спосіб, передбачений вищенаведеними нормативно-правовими актами, самостійно визначають умови оплати праці посадових осіб виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, районних у містах рад (крім міст Києва та Севастополя).

виконавчі органи, умови праці додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті