Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Міносвіти привело у відповідність схеми тарифних розрядів

На виконання вимог п. 5 постанови КМУ «Про підвищення оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» від 16.09.2015 р. № 731 МОН привело у відповідність схеми тарифних розрядів працівників установ, закладів та організацій, що належать до сфери його управління, а саме:

наказом від 09.10.2015 р. № 1055 внесено зміни до наказу МОН «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26.09.2005 р. № 557;

наказом від 09.10.2015 р. № 1056 внесено зміни до наказу МОН «Про впорядкування умов оплати праці окремих категорій працівників Міжнародного дитячого центру-комплексу «Золотий ключик» від 13.08.2012 р. № 912;

наказом від 09.10.2015 р. № 1057 внесено зміни до наказу МОН «Про впорядкування умов оплати праці окремих категорій працівників навчальних закладів, що мають навчальні, навчально-виробничі судна, навчальні літаки (вертольоти)» від 03.09.2007 р. № 781.

У зв’язку з цим керівникам навчальних закладів, установ освіти та наукових установ необхідно внести зміни до штатних розписів закладів та установ з урахуванням нових розмірів посадових окладів (тарифних ставок, ставок заробітної плати).

Ці накази набирають чинності з дня їх офіційного опублікування і застосовуються з 1 вересня 2015 року.

Щодо оскарження процедур закупівель, здійснення контролю та моніторингу

Мінекономрозвитку у листі від 12.10.2015 р. № 3302-05/33731-06 надало роз’яснення щодо змін у сфері державних закупівель, визначених Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 р. № 1197-VII (далі — Закон).

Порядок оскарження процедур державних закупівель визначений ст. 18 Закону. Так, суб’єкт оскарження подає скаргу до органу оскарження з урахуванням вимог щодо змісту інформації та оформлення (ч. 1 ст. 18 Закону), а також з урахуванням строків подання скарги (ч. 4 ст. 18 Закону).

Скарги щодо укладених договорів закупівель розглядаються у судовому порядку.

Разом з тим ч. 3 ст. 18 Закону передбачено право особи щодо звернення до замовника, генерального замовника з вимогою стосовно усунення порушення під час проведення процедури закупівель. При цьому замовник, генеральний замовник у разі отримання такого звернення має право на добровільній основі вжити належних заходів, у тому числі з призупиненням процедури закупівлі, для врегулювання питань, зазначених у зверненні.

Надіслання звернення замовнику, генеральному замовнику не позбавляє особу права звернутися зі скаргою до органу оскарження. Замовник, генеральний замовник повинні повідомити заявнику про рішення, прийняті за результатами розгляду звернення, та одночасно протягом одного робочого дня з дня прийняття такого рішення подати його разом із зверненням для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.

У разі подання скарги щодо тієї самої процедури закупівлі, якої стосується звернення, замовник, генеральний замовник повідомляють орган оскарження про вжиті за цим зверненням заходи.

Таким чином, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, генерального замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право завернутися до замовника (генерального замовника), до органу оскарження або суду.

Також у листі зроблено акцент на тому, що контроль у сфері державних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, здійснюють Рахункова палата, Антимонопольний комітет, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. При цьому моніторинг закупівель здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його органи на місцях.

Таким чином, Мінекономрозвитку як Уповноважений орган здійснює регулювання та координацію у сфері закупівель у межах повноважень, визначених Законом. Основні функції Мінекономрозвитку визначено в ст. 8 Закону.

Враховуючи вищезазначене, до компетенції Мінекономрозвитку не належить розгляд скарг, здійснення контролю у сфері державних закупівель, а також проведення моніторингу закупівель.

Керівників загальноосвітніх навчальних закладів будуть визначати на конкурсних засадах

Кабмін постановою від 13.10.2015 р. № 827 затвердив Порядок призначення на посаду керівників загальноосвітніх навчальних закладів державної форми власності.

Цим Порядком, зокрема, визначено:

— підстави для проведення конкурсного відбору;

— інформацію, яку зазначають в оголошенні про проведення конкурсного відбору, та порядок її оприлюднення;

— вимоги щодо складу конкурсної комісії;

— механізм надання висновку щодо результатів конкурсного відбору;

— випадки, коли конкурсний відбір визнається таким, що не відбувся;

механізм оприлюднення результатів конкурсного відбору.

Також Кабмін рекомендує органам місцевого самоврядування визначити протягом місяця процедуру призначення керівників загальноосвітніх навчальних закладів комунальної форми власності за результатами конкурсного відбору, керуючись цим Порядком.

Теги новини
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі