Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Зміни до Порядку списання об’єктів державної власності

Кабмін постановою від 16.11.2016 р. № 824 уніс зміни до Порядку списання об’єктів державної власності, затвердженого постановою КМУ від 08.11.2007 р. № 1314 (далі — Порядок).

Основною метою змін, унесених до Порядку, є удосконалення процедури списання суб’єктами господарювання об’єктів держвласності, зокрема нерухомого майна, посилення контролю держави під час списання нерухомого майна, забезпечення інтересів держави як власника майна та збільшення потенційних об’єктів приватизації, що, у свою чергу, збільшить надходження коштів до Держбюджету від приватизації.

Так, завдяки таким змінам зокрема:

— рішення про надання згоди на списання нерухомого майна, об’єктів незавершеного будівництва (незавершених капінвестицій в необоротні матеріальні активи) приймається суб’єктом управління лише за погодженням з державним органом приватизації за місцезнаходженням суб’єкта господарювання;

— у разі, коли рішення про списання майна потребує погодження з державним органом приватизації за місцезнаходженням суб’єкта господарювання, такий суб’єкт подає зазначені документи відповідному органу приватизації разом з висновком суб’єкта управління щодо необхідності списання такого майна. Такий висновок суб’єкт управління надає у формі листа протягом 30 днів з дати надходження документів;

— з п. 4 Порядку вилучено вимогу про те, що списанню підлягає майно, яке відновленню не підлягає;

— уточнено, що під час списання нерухомого майна, об’єктів незавершеного будівництва (незавершених капінвестицій в необоротні матеріальні активи) до складу комісії в обов’язковому порядку включають представників державного органу приватизації за місцем розташування майна та місцевих органів виконавчої влади (абз. 2 п. 11 Порядку).

Затверджено Порядок виплати надбавки за вислугу років у сфері фізкультури і спорту інвалідів

Кабмін постановою «Деякі питання оплати праці працівників сфери фізичної культури і спорту інвалідів» від 16.11.2016 р. № 820 підвищив рівень оплати праці працівників закладів (організацій) фізичної культури і спорту інвалідів.

Зокрема, розміри посадових окладів працівників центрів з фізичної культури і спорту інвалідів «Інваспорт» приведені у відповідність до розмірів посадових окладів, визначених розрядами ЄТС, встановлено надбавку за вислугу років у даній сфері та затверджено відповідний порядок її виплати.

Також встановлено, що у разі зменшення у зв’язку з прийняттям цієї постанови зарплати (без премії) окремих працівників центрів з фізкультури і спорту інвалідів «Інваспорт» зазначеним працівникам на час роботи на займаній посаді виплачується різниця між зарплатою (без премії), встановленою до набрання чинності цією постановою, і зарплатою (без премії), встановленою за новими умовами оплати праці.

Постанова № 820 набирає чинності з 01.01.2017 р.

Медзаклади з 2017 року самі розподілятимуть кошти

Кабмін на своєму засіданні 30.11.2016 р. ухвалив низку постанов, які закладають засади реформування системи охорони здоров’я в Україні та вирішують оперативні питання управління медичною сферою.

Зокрема, у пакеті документів, поданих на розгляд Уряду, МОЗ запропонувало проект постанови, який підсилює автономізацію медзакладів.

Нагадаємо: раніше МОЗ скасувало свій наказ № 33, надавши право лікарням самостійно формувати свій штатний розпис.

Ухвалена Кабміном постанова «Про внесення змін до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» надає всім медзакладам країни автономію фінансового планування вже з наступного року та, по суті, переводить медзаклади на «глобальний бюджет».

Відтепер кошториси складатимуться за спрощеною економічною класифікацією, яка містить лише два коди — поточні та капітальні видатки.

Керівники закладів можуть оперативно здійснювати перерозподіл коштів між статтями.

Звітність по витратах буде подаватись за всіма кодами економічної класифікації.

Кожен староста веде окремий реєстр нотаріальних дій

Мін’юст наказом від 25.10.2016 р. № 3058/5 вніс зміни до Порядку вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування, затвердженого наказом Мін’юсту від 11.11.2011 р. № 3306/5.

Зокрема, змінами встановлено, що у разі покладання обов’язків щодо вчинення нотаріальних дій на декількох старост кожний з них веде окремий реєстр для реєстрації нотаріальних дій. Кожному такому реєстру присвоюється свій індекс, який повинен збігатися з номером печатки старости. При цьому запис на оформленому старостою документі здійснюється у вигляді такого набору цифр: 1-2, 3-4, 12-1 і т. п., де перша цифра означає індекс реєстру, а друга — порядковий номер запису нотаріальної дії в реєстрі.

Якщо органом місцевого самоврядування зазначені обов’язки покладені на одного старосту, то записи, які здійснюються при реєстрації ним нотаріальних дій, складаються з однієї цифри, яка відповідає порядковому номеру нотаріальної дії (1, 2, 3, 10 і т. п.).

Теги новини
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі