(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
Перейти до номеру
  • № 10
  • № 9
  • № 8
  • № 7
  • № 6
  • № 5
  • № 4/1
? За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить
У цьому номері :
 
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
12/16
Бюджетна бухгалтерія
Бюджетна бухгалтерія
Березень , 2016/№ 11

Передача дороги на баланс сільської ради

Колишній колгосп передає на баланс сільської ради дорогу, яка знаходиться на території села. Казначейство вимагає від сільської ради подання Довідки про надходження у натуральній формі відпові дно до вимог п. 12.7 Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Мінфіну від 23.08.2012 р. № 938. У той же час управління фінансів проти подання такої Довідки і взагалі каже, що показувати це як дохід сільського бюджету не можна. Хто має рацію і як бути в цій ситуації, адже відповідальність за законність та достовірність проведених операцій у натуральній формі несуть розпорядники бюджетних коштів?

Для відповіді на це запитання насамперед слід звернутись до Порядку безоплатної передачі у комунальну власність об’єктів соціальної сфери, житлового фонду, у тому числі незавершеного будівництва, а також внутрішньогосподарських меліоративних систем колективних сільськогосподарських підприємств, що не підлягали паюванню в процесі реорганізації цих підприємств та передані на баланс підприємств-правонаступників, затвердженого постановою КМУ від 13.08.2003 р. № 1253 (далі — Порядок № 1253).

Відповідно до цього Порядку:

— сільські дороги є об’єктом передачі, на який поширюється дія Порядку № 1253 (п. 2);

— орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня підписання акта приймання-передачі повідомляє про приймання-передачу об’єктів органи державної статистики, державної податкової служби, фінансові органи. У цей же строк орган місцевого самоврядування зобов’язаний закріпити своїм рішенням зазначені об’єкти за відповідним підприємством (організацією) на праві повного господарського відання (оперативного управління) (п. 9 Порядку № 1253).

Пунктом 12.7 гл. 12 Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Мінфіну від 23.08.2012 р. № 938, передбачено, що у разі проведення операцій розпорядниками бюджетних коштів у натуральній формі відповідно до законодавства зазначені операції проводяться в межах планових показників та відображаються в бухгалтерському обліку виконання місцевих бюджетів.

Розпорядники бюджетних коштів не пізніше останнього робочого дня місяця складають та подають до органів Казначейства Довідку про надходження у натуральній формі (додаток 27 до цього Порядку).

У вказаній Довідці надходження зазначаються за видами надходжень та за кодами класифікації доходів бюджету.

Отже, безоплатна передача сільської дороги у комунальну власність повинна бути відображена за спеціальним фондом як власні надходження установи, а саме сільської ради, яка стала її балансоутримувачем. Тож Довідка про надходження у натуральній формі має бути складена і надана до відповідного органу Держказначейства.

При оприбуткуванні дороги слід застосовувати код класифікації доходів бюджету 25020100 «Благодійні внески, гранти та дарунки».

При цьому така операція не буде відображатися як дохід сільського бюджету.

Також зазначена операція має бути відображена сільською радою у відповідних формах фінансової та бюджетної звітності «Баланс» (форма № 1), «Звіт про рух необоротних активів» (форма № 5) тощо), передбачених Порядком складання фінансової, бюджетної та іншої звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, затвердженим наказом Мінфіну від 24.01.2012 р. № 44.

сільська рада, дорога, передання на баланс додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті