(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
Перейти до номеру
  • № 40/1
  • № 40
  • № 39
  • № 38
  • № 37
  • № 36/1
  • № 36
? За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить
У цьому номері :
 
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
8/15
Бюджетна бухгалтерія
Бюджетна бухгалтерія
Листопад , 2016/№ 41

Щодо стягнення коштів із селищної ради

В Управлінні Державної казначейської служби України перебуває виконавчий лист окружного адміністративного суду щодо стягнення з селищної ради середнього заробітку на час вимушеного прогулу з 22 січня 2014 року по 06 листопада 2015 року у сумі 93032,80 грн. На виконання цього виконавчого листа орган Казначейства реєструє за КТКВК 010116 КЕКВ 2111 бюджетні зобов’язання:
— 15.09.2016 р. в сумі 4778,37 грн.;
— 16.09.2016 р. в сумі 74798,55 грн.
Чи вважати зобов’язання, взяті 16.09.2016 р. в сумі 74798,55 грн., бюджетними, якщо станом на 14.09.2016 р. за КТКВК 010116 КЕКВ 2111 залишок кошторисних призначень становив 79576,92 грн., зареєстровані бюджетні зобов’язання — 74798,55 грн., зареєстровані бюджетні фінансові зобов’язання — 5323,00 грн.?

Питання виконання рішень про стягнення коштів місцевих бюджетів, прийнятих судами, врегульовано Порядком виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженим постановою КМУ від 03.08.2011 р. № 845 (далі — Порядок № 845).

Відповідно до п. 3 цього Порядку рішення про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників виконуються на підставі виконавчих документів виключно органами Казначейства.

Механізм безспірного списання коштів з рахунків боржника визначено пп. 24 і 34 Порядку № 845, зокрема:

— безспірне списання коштів з рахунків розпорядників бюджетних коштів (селищна рада є бюджетною установою), на яких обліковуються кошти загального та спеціального фондів відповідного бюджету, здійснюється в межах бюджетних асигнувань, передбачених у затвердженому кошторисі, та у разі наявності на його рахунках для обліку відкритих асигнувань (залишків коштів на рахунках) (п. 26);

— для здійснення безспірного списання коштів орган Казначейства відображає в обліку відповідні бюджетні зобов’язання боржника. Погашення таких бюджетних зобов’язань здійснюється за рахунок бюджетних асигнувань зазначеного боржника. Одночасно боржник зобов’язаний привести у відповідність із такими бюджетними зобов’язаннями інші взяті ним бюджетні зобов’язання (п. 27);

— у разі відсутності відкритих асигнувань (коштів на рахунках) або до кінця бюджетного періоду їх недостатньо для виконання судового рішення орган Казначейства надсилає боржнику вимогу щодо необхідності вжиття боржником заходів для встановлення таких асигнувань або здійснення інших дій, спрямованих на виконання судового рішення (п. 31).

Якщо у боржника недостатньо відкритих асигнувань (коштів на рахунках) для виконання виконавчого документа, безспірне списання коштів здійснюється частково. На виконавчому документі ставиться відмітка про обсяг списаних коштів, яка засвідчується підписом відповідальної особи, скріпленим гербовою печаткою.

Боржник зобов’язаний протягом одного місяця після надходження зазначеної вимоги надіслати органові Казначейства письмове повідомлення про заходи, вжиті ним з метою виконання судового рішення.

Безспірне списання коштів з рахунків боржника здійснюється з моменту відкриття відповідних асигнувань.

З урахуванням зазначених положень Казначейство здійснює реєстрацію бюджетних зобов’язань для виконання рішення суду про стягнення коштів у межах бюджетних призначень.

стягнення коштів, селищна рада, вимушений прогул, виконавчий лист, бюджетні зобов’язання, бюджетні фінансові зобов’язання додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті