Теми статей
Обрати теми

Питання застосування КЕКВ

Іванова Тетяна, заступник начальника Головного управління Державної казначейської служби України у Харківській області
За яким КЕКВ слід здійснити витрати на придбання джгутів для дорослих (для забору крові)? Справа в тому, що фірма-постачальник не вказує, що це є виріб медичного призначення в зв’язку з відсутністю в неї ліцензії та реєстрації такого виробу.

Джгути, які офіційно проходять медичну реєстрацію, є медичними виробами.

Відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Мінфіну від 12.03.2012 р. № 333 (далі — Інструкція № 333), видатки на придбання виробів медичного призначення мають проводитися за КЕКВ 2220 «Медикаменти та перев’язувальні матеріали».

Тож, видатки на придбання таких джгутів слід проводити за КЕКВ 2220.

Введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони пройшли медичну реєстрацію та повністю відповідають вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 753. Саме такі вироби медичного призначення мають закуповувати лікувально-профілактичні заклади.

За яким КЕКВ дитячий будинок може придбати заспокійливий фіточай, який призначений лікарем?

Під час застосування КЕКВ у першу чергу слід враховувати економічну сутність платежу.

У зв’язку з тим, що чай є лікувальним та його призначив лікар, вважаємо, що при його придбанні доцільно використовувати КЕКВ 2220 «Медикаменти та перев’язувальні матеріали».

За яким КЕКВ провести оплату за перереєстрацію журналу, який видає вищий навчальний заклад?

Відповідно до ст. 16 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» від 16.11.92 р. № 2782-XII свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації видається засновнику (співзасновникам) після сплати ним реєстраційного збору.

Розмір реєстраційного збору встановлений п. 5 постанови КМУ «Про державну реєстрацію друкованих засобів масової інформації, інформаційних агентств та розміри реєстраційних зборів» від 17.11.97 р. № 1287.

Так, збір встановлений у таких розмірах за видачу:

а) свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації із загальнодержавною, регіональною та/або зарубіжною сферою розповсюдження — 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (далі — нмдг), тобто 850 грн.;

б) свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження в межах АР Крим, однієї області, обласного центру або двох і більше сільських районів — 24 нмдг (408 грн.);

в) свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження в межах одного міста, району, окремих населених пунктів, а також підприємств, установ, організацій — 14 нмдг (238 грн.);

г) свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації, що спеціалізується на матеріалах еротичного характеру, — 100 нмдг (1700 грн.);

д) свідоцтва про державну реєстрацію дайджесту — 60 нмдг (1020 грн.).

При цьому:

— розмір реєстраційного збору за видачу свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації для дітей та інвалідів зменшується на 50 %;

— звільняються від сплати реєстраційного збору друковані засоби масової інформації, засновані з благодійною метою і призначені для безплатного розповсюдження.

І хоча конкретно такий вид платежу Інструкцією № 333 не передбачений, вважаємо, що його можна віднести до видатків, які не пов’язані з придбанням товарів та послуг установами, у тому числі сплату податків і зборів, обов’язкових платежів до бюджетів відповідно до законодавства, які здійснюються за КЕКВ 2800 «Інші поточні видатки».

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі