(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
4/11
Бюджетна бухгалтерія
Бюджетна бухгалтерія
Вересень , 2016/№ 36

Щодо надання достовірної інформації

Лист від 08.06.2016 р. № 31-29020-09-5/16365 (витяг)

<...>

Інструкція про порядок заповнення реєстру виплат, зведеного реєстру виплат та формату назви файлу реєстру виплат

Інструкція про порядок заповнення реєстру виплат, зведеного реєстру виплат та формату назви файлу реєстру виплат розроблена для виконання пункту 7 Порядку взаємодії Міністерства фінансів України, органів Державної казначейської служби та установ, які здійснюють виплати пільг, субсидій, інших соціальних виплат, під час перерахування таких виплат, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 р. № 151 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства фінансів України, органів Державної казначейської служби та установ, які здійснюють виплати пільг, субсидій, інших соціальних виплат, під час перерахування таких виплат».

1. РЕЄСТР ВИПЛАТ, додаток 1 до Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 р. № 151 (далі — додаток 1), заповнюється установами, які здійснюють виплати пільг, субсидій, інших соціальних виплат на підставі платіжних доручень.

Додаток 1 заповнюється кирилицею, шрифт — Times New Roman, кегель 14, тип файлу — Excel, формат даних файлу —.xls.

У комірці K1 — пишеться Додаток 1, без пробілу, вирівнювання по центру.

У комірці K2 — вписується до Порядку, з пробілом, вирівнювання по центру.

Комірки A3, B3, C3, D3, E3, F3, G3, H3, I3, J3 та K3 необхідно об’єднати. Далі вписується — РЕЄСТР ВИПЛАТ № ____, великими літерами з пробілом, вирівнювання по центру.

Комірки A5, B5, C5, D5, E5, F5, G5, H5, I5, J5 та K5 необхідно об’єднати. Далі вписується — на перерахування, з пробілом, вирівнювання по центру.

Комірки A6, B6, C6, D6, E6, F6, G6, H6, I6, J6 та K6 необхідно об’єднати. Далі вписується — вид соціальних виплат, з пробілом, вирівнювання по центру.

Комірки A8, B8, C8, D8, E8, F8, G8, H8, I8, J8 та K8 необхідно об’єднати. Далі вписується — За період з дд по дд мм рр.,

де дд — день, мм — місяць, рр — рік.

У комірці A10 — вписується дата виплати, з пробілом, вирівнювання по центру.

У комірці B10 — вписується порядковий номер, з пробілом, вирівнювання по центру.

У комірці C10 — вписується номер поточного рахунка одержувача соціальних виплат, з пробілом, вирівнювання по центру.

У комірці D10 — вписується найменування банку одержувача соціальних виплат, з пробілом, вирівнювання по центру.

У комірці E10 — вписується код МФО банку одержувача соціальних виплат, з пробілом, вирівнювання по центру.

У комірці F10 — вписується код згідно з ЄДРПОУ банку одержувача соціальних виплат, з пробілом, вирівнювання по центру.

У комірці G10 — вписується сума соціальних виплат, гривень, з пробілом, вирівнювання по центру.

У комірці H10 — вписується прізвище, ім’я, по батькові одержувача соціальних виплат, з пробілом, вирівнювання по центру.

У комірці I10 — вписується ідентифікаційний код одержувача соціальних виплат, з пробілом, вирівнювання по центру.

У комірці J10 — вписується серія та номер паспорта одержувача соціальних виплат, вирівнювання по центру.

У комірці K10 — вписується адреса реєстрації рахунка одержувача соціальних виплат, з пробілом, вирівнювання по центру.

У комірці A11 — проставляємо 1, B11 — 2, C11 — 3, D11 — 4, E11 — 5, F11 — 6, G11 — 7, H11 — 8, I11 — 9, J11 — 10 та K11 — 11, з вирівнюванням по центру.

У комірках A12, A13, A14, A… — вписується дата виплати (день, місяць, рік).

У комірках B12, B13, B14, B… — вписується порядковий номер.

У комірках C12, C13, C14, C… — вписується номер поточного рахунка одержувача соціальних виплат.

У комірках D12, D13, D14, D… — вписується найменування банку одержувача соціальних виплат.

У комірках E12, E13, E14, E… — вписується код МФО банку одержувача соціальних виплат.

У комірках F12, F13, F14, F… — вписується код згідно з ЄДРПОУ банку одержувача соціальних виплат.

У комірках G12, G13, G14, G… — вписується сума соціальних виплат, гривень.

У комірках H12, H13, H14, H… — вписується прізвище, ім’я, по батькові одержувача соціальних виплат.

У комірках I12, I13, I14, I… — вписується ідентифікаційний код одержувача соціальних виплат.

У комірках J12, J13, J14, J… — вписується серія та номер паспорта одержувача соціальних виплат.

У комірках K12, K13, K14, K… — вписується адреса реєстрації рахунка одержувача соціальних виплат.

Після останнього запису в комірці A… — вписується УСЬОГО, з вирівнюванням по центру.

Після останнього запису в комірці B… — вписується загальна кількість записів, з вирівнюванням по центру.

Після останнього запису в комірці G… — сумується загальна сума соціальних виплат у гривнях, з вирівнюванням по центру.

Після заповненої таблиці з інтервалом у 2 рядки, в об’єднаних комірках:

• A…B…C… — вписується найменування посади керівника установи;

• E….F…G… — проставляється підпис;

• I…J…K… — зазначаються ініціали, прізвище.

З інтервалом у 2 рядки, в об’єднаних комірках:

• A…B…C… — вписується Головний бухгалтер;

• E…F…G… — проставляється підпис;

• I…J…K… — зазначаються ініціали, прізвище.

З інтервалом у 2 рядки, в об’єднаних комірках:

• A…B…C… — вписується М. П. (місце печатки);

• E…F…G… — проставляється підпис.

2. ФОРМАТ НАЗВИ ФАЙЛУ РЕЄСТРУ ВИПЛАТ, додаток 2 до Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 р. № 151 (далі — додаток 2), заповнюється установами, які здійснюють виплати пільг, субсидій, інших соціальних виплат на підставі платіжних доручень.

Додаток 2 заповнюється кирилицею, шрифт — Times New Roman, кегель 14, без пробілу, формат даних файлу —.xls.

vfBBBBBBBRRRRTTTTYYMMDDEEEEEEEENN.xls,

де BBBBBBB — Код програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету;

RRRR — Код функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету;

TTTT — чотирьохцифровий код територіального органу Казначейства, який провів платіжне доручення;

YY — рік;

MM — місяць;

DD — день подання реєстру;

EEEEEEEE — код з ЄДРПОУ органу, що подав реєстр виплат;

NN — двоцифровий номер за зростанням, який визначається номером надання файлу реєстру, який сформовано за один операційний день.

У форматі назви файлу реєстру виплат згідно з додатком 2:

• у разі наявності більше 99 реєстрів, поданих до оплати за один операційний день, допускається вказувати трицифровий номер NN;

• символи BBBBBBB зазначаються для фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування:

• на випадок безробіття у значенні «fond111»;

• від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань — «fond222»;

• з тимчасової втрати працездатності — «fond333».

Шифрування із застосуванням електронного цифрового підпису та з використанням посиленого сертифіката ключа Акредитованого центру сертифікації ключів Державної казначейської служби України виконується один раз із закінченням p7s.p7m (сертифікат на ім’я Матвійчук Б. О.).

надання достовірної інформації додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті