Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Встановлено надбавку за стаж роботи працівникам центрів соцслужб для сім’ї, дітей та молоді

Кабмін на своєму засіданні 21.06.2017 р. прийняв постанову «Деякі питання оплати праці працівників центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді», яка передбачає встановлення надбавки за стаж роботи зазначеним працівникам.

Як відомо, після набуття чинності Законом України «Про державну службу» від 10.12.2015 р. № 889-VIII працівники центрів соцслужб для сім’ї, дітей та молоді втратили статус державних службовців.

Постановою КМУ «Питання оплати праці працівників центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді» від 22.07.2016 р. № 462 цим працівникам установлено відповідні тарифні розряди за ЄТС. При цьому питання встановлення надбавки за стаж роботи на відповідних посадах у центрах соцслужб для сім’ї, дітей та молоді залишилося неврегульованим.

Прийнята Урядом постанова передбачає встановлення керівникам центрів соцслужб для сім’ї, дітей та молоді, їхнім заступникам, керівникам структурних підрозділів з основного виду діяльності та фахівцям із соціальної роботи надбавки до посадового окладу за стаж роботи в зазначених центрах залежно від стажу роботи в таких розмірах: понад 3 роки — 10 %, понад 10 років — 20 %, понад 20 років — 30 %.

Визначено джерело виплати та розмір винагороди працівникам відділів держреєстрації актів цивільного стану

Кабмін постановою від 14.06.2017 р. № 424 вніс зміни до своєї постанови «Про затвердження Порядку виплати винагороди державним реєстраторам, працівникам органів державної реєстрації актів цивільного стану» від 25.12.2015 р. № 1131.

Так, змінами встановлено, що виплата винагороди працівникам відділів держреєстрації актів цивільного стану здійснюється в межах і за рахунок відповідних надходжень до спецфонду держбюджету. А розмір щомісячної та одноразової винагороди не може перевищувати 100 % посадового окладу працівника.

Винагорода виплачується одночасно з виплатою зарплати.

Постанова № 424 набрала чинності 17.06.2017 р.

За неподання звіту про вакансії — штраф?

Яка відповідальність передбачена за неподання звіту про вакансії? Чи можливо подавати звіт № 3-ПН у електронному вигляді? Відповіді на ці запитання надало Мінсоцполітики у листі від 25.05.2017 р. № 420/0/126-17/243.

Так, фахівці Міністерства зазначили, що Закон України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 р. № 5067-VI та інші нормативно-правові акти не передбачають фінансових санкцій для роботодавців чи адмінвідповідальності для посадових осіб за неподання звітності про вакансії.

Для оперативного вирішення питання добору персоналу та пришвидшення укомплектування вакансій форму № 3-ПН може бути подано роботодавцем до будь-якого центру зайнятості, незалежно від місцезнаходження роботодавця, засобами електронного зв’язку. Оскільки у формі № 3-ПН передбачено підпис роботодавця, то при надсиланні до центру зайнятості електронною поштою сканованої форми № 3-ПН за роботодавцем залишається обов’язок підтвердження раніше поданої таким способом звітності паперовим носієм, завіреним підписом (керівника або уповноваженої ним особи). У паперовій формі № 3-ПН фахівець центру зайнятості проставляє відмітку про прийняття: зазначає дату, свою посаду, П. І. Б. та проставляє особистий підпис.

Водночас у листі підкреслено, що, на жаль, на сьогодні ще не реалізовано можливість подання електронної звітності за формою № 3-ПН, в тому числі через «Електронний кабінет роботодавця» з накладанням електронного цифрового підпису.

ДФСУ щодо оподаткування сум середнього заробітку за час вимушеного прогулу

В індивідуальній податковій консультації від 24.05.2017 р. № 322/5/99-99-13-02-03-16/ІПК ДФСУ повідомила таке.

Об’єктом оподаткування платника податку є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід, до якого включаються доходи у вигляді зарплати, нараховані (виплачені) платнику податку відповідно до умов трудового договору (контракту).

Зарплата — це основна та додаткова зарплата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв’язку з відносинами трудового найму згідно із законом.

Працівник — це фізособа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом).

Роботодавець — це юридична особа (її філія, відділення, інший відокремлений підрозділ чи представництво), яка використовує найману працю фізосіб на підставі укладених трудових договорів (контрактів) та несе обов’язки з виплати їм зарплати, а також нарахування, утримання та сплати податку на доходи фізосіб до бюджету, нарахувань на фонд оплати праці.

Отже, роботодавець при нарахуванні (виплаті) платнику податку — фізособі (працівнику) на підставі рішення суду сум середнього заробітку за час вимушеного прогулу має виконати усі встановлені ПКУ функції податкового агента (у т. ч. щодо утримання податку на доходи фізичних осіб та військового збору).

Теги новини
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі