(066) 87-010-10
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
1/9
Бюджетна бухгалтерія
Бюджетна бухгалтерія
Листопад , 2017/№ 41

Інформаційна сторінка

Мінфін підготував нові форми фінзвітності та порядок їх складання

На сайті Мінфіну оприлюднено проект наказу «Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі».

Зокрема, додатки 1 — 4 до НП(С)БОДС 101 «Подання фінансової звітності», затвердженого наказом Мінфіну від 28.12.2009 р. № 1541, планується викласти в новій редакції. Мова йде про форми:

1-дс «Баланс»;

2-дс «Звіт про фінансові результати»;

3-дс «Звіт про рух грошових коштів»;

4-дс «Звіт про власний капітал».

Також планується викласти у новій редакції Порядок заповнення форм фінансової звітності в державному секторі, затверджений наказом Мінфіну від 28.02.2017 р. № 307.

Уряд затвердив зміни до Порядку атестації осіб, які претендують на вступ на державну службу

Кабмін постановою від 25.10.2017 р. № 818 затвердив зміни до Порядку атестації осіб, які претендують на вступ на державну службу, щодо вільного володіння державною мовою, затвердженого постановою КМУ від 26.04.2017 р. № 301.

Постанова має удосконалити процедуру атестації осіб, які претендують на вступ на державну службу, щодо вільного володіння державною мовою для отримання ними відповідного посвідчення. Актом також передбачено:

— здійснення моніторингу виконання вимог Порядку стосовно засідань атестаційних комісій уповноважених вищих навчальних закладів, який покладається на НАДС;

— державний нагляд (контроль) за організацією та забезпеченням якості атестації осіб, які претендують на вступ на державну службу, щодо вільного володіння державною мовою, який покладається на НАДС;

— відповідальність осіб уповноважених вищих навчальних закладів, відповідальних за організацію та проведення атестації, винних у порушенні вимог Порядку.

Уряд уніс зміни до постанови щодо суми та складу витрат на відрядження

Кабмін постановою від 25.10.2017 р. № 806 вніс зміни до своєї постанови «Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів» від 02.02.2011 р. № 98.

Так, переглянуті граничні суми витрат на найм житлового приміщення за добу у разі відрядження до іноземних держав (зокрема, до Ізраїлю, Люксембургу та Швейцарії).

Крім того, уточнено положення постанови щодо строку відрядження державних службовців та особливостей направлення працівників дипломатичної служби України на роботу до секретаріатів міжнародних організацій за квотою України. Зокрема, прописано, що строк відрядження державного службовця протягом одного календарного року не може перевищувати 60 календарних днів, крім випадків, визначених законодавством.

Примітки додатка 1 до постанови № 98 доповнено пунктом 4 такого змісту: гранична сума витрат на найм житлового приміщення за добу становить 125 % затверджених сум витрат на найм приміщення залежно від держави відрядження для посадових осіб, керівників, керівних працівників, посади яких зазначено у додатку до постанови КМУ «Про умови оплати праці посадових осіб, керівників та керівних працівників окремих державних органів, на яких не поширюється дія Закону України «Про державну службу» від 20.04.2016 р. № 304, керівників інших державних органів, у тому числі тих, що очолюють делегації, мають повноваження брати участь у заходах міжнародного характеру та/або за рішеннями Президента України чи Уряду України підписувати міжнародні договори, а також для членів таких делегацій.

Яку особову картку використовувати для працівників місцевих рад

Нагадаємо: форма Особової картки державного службовця затверджена наказом Національного агентства України з питань державної служби (НАДС) від 05.08.2016 р. № 156. Це було зроблено на виконання ст. 37 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 р. № 889-VIII. Однак дія останнього не поширюється на осіб місцевого самоврядування.

Тому Порядок ведення та зберігання особових справ державних службовців, затверджений наказом НАДС від 22.03.2016 р. № 64, та форма згаданої вище Особової картки державного службовця не поширюються на посадових осіб ОМС.

Зважаючи на це, НАДС у листі від 09.06.2017 р. № 5263/13-17 рекомендує під час формування особової справи посадової особи ОМС використовувати вже не чинні:

Порядок ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затверджений постановою КМУ від 25.05.98 р. № 731;

— форму особової картки, затверджену наказом Мінстату від 26.12.95 р. № 343.

новини додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті