Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Оцінювання результатів службової діяльності держслужбовців

Уряд постановою від 23.08.2017 р. № 640 затвердив Типовий порядок проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців.

Встановлено такі строки оцінювання:

— визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості — у грудні 2017 року;

— оціночна співбесіда, визначення та затвердження результатів оцінювання — у жовтні — грудні 2018 року.

Процедура оцінювання, визначена цим Порядком, поширюється на держслужбовців, які займають посади держслужби категорій «А», «Б» і «В».

Реалізація комплексної реформи державного управління

Постановою КМУ від 18.08.2017 р. № 647 затверджено Порядок та умови розподілу і використання бюджетних коштів на підтримку реалізації комплексної реформи державного управління.

Встановлено, що:

— на період реалізації комплексної реформи держуправління дія п. 1 і 10 Заходів щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, затверджених постановою КМУ від 11.10.2016 р. № 710, не поширюється на держоргани, залучені до її реалізації;

— у 2017 році граничні суми витрат на придбання легкових автомобілів, меблів, іншого обладнання, комп’ютерів, придбання і утримання мобільних телефонів, затверджені постановою КМУ від 04.04.2001 р. № 332, не застосовуються для держорганів, залучених (що будуть залучені) до реалізації комплексної реформи держуправління.

Нагадаємо, що Стратегія реформування державного управління України на 2016 — 2020 роки схвалена розпорядженням КМУ від 24.06.2016 р. № 474.

Бюджетні кошти, виділені на підтримку реалізації комплексної реформи держуправління згідно з умовами Порядку спрямовуються, зокрема, на:

— виплати відповідним категоріям держслужбовців окладів, надбавок за виконання особливо важливої роботи, вислугу років, ранг держслужбовця;

— виплату грошової допомоги під час надання щорічної основної відпустки та матдопомоги для вирішення соціально-побутових питань;

— преміювання відповідних категорій держслужбовців;

— придбання техніки, меблів, іншого обладнання та устаткування для облаштування робочих місць, зокрема персонального комп’ютера або ноутбука, стола письмового, крісла офісного, подовжувача, багатофункціонального пристрою, інформаційної панелі, зовнішнього диска, фліпчарта, принтера, планшета, клавіатури для планшета, ліцензійного програмного забезпечення, картриджів;

— капітальні видатки, зокрема виготовлення проектно-кошторисної документації, проведення капремонту, реконструкції, облаштування приміщень необхідним інвентарем, меблями та обладнанням для розміщення держслужбовців, приміщень для проведення презентаційних, комунікаційних, інформаційних та тренінгових заходів у рамках здійснення комплексної реформи держуправління, придбання проекторів, інформаційних панелей, обладнання для синхронного перекладу, відео- та комп’ютерного обладнання, систем кондиціювання, побутової техніки;

— проведення поточного ремонту, придбання предметів та матеріалів;

— створення та впровадження інформаційно-аналітичної системи взаємодії новоутворених структурних підрозділів.

Зміни до Порядку формування реєстру розпорядників бюджетних коштів

На виконання вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами — підприємцями» від 23.03.2017 р. № 1982-VIII Мінфін наказом від 27.07.2017 р. № 664 уніс зміни до Порядку формування Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, затвердженого наказом Мінфіну від 22.12.2011 р. № 1691.

Основні зміни такі:

— зазначено, що для одержувачів бюджетних коштів використання печатки не є обов’язковим;

— з п. 3.1 гл. 3 Порядку вилучено вимогу про те, що код присвоюють розпоряднику бюджетних коштів за Єдиним реєстром розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (далі — Єдиний реєстр) одноразово з постійним строком дії та він є унікальним в межах України;

главу 5 Порядку доповнено новими пунктами, де зазначено таке: якщо одержувач бюджетних коштів не перебував у мережі 3 попередні бюджетні періоди та не включений до мережі на поточний бюджетний період, а також не має залишків бюджетних коштів на рахунках і бюджетної заборгованості, орган Казначейства, у якому він зареєстрований, закриває відповідну Реєстраційну картку розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів) у Єдиному реєстрі.

Також додано, що орган Казначейства може перереєструвати одержувача бюджетних коштів у Єдиному реєстрі на підставі поданих ним документів. При цьому код за Єдиним реєстром не змінюється.

У разі якщо розпорядник бюджетних коштів (одержувач бюджетних коштів) не включений до мережі протягом 10 попередніх бюджетних періодів, орган Казначейства, у якому він зареєстрований, виключає до 1 березня наступного бюджетного періоду інформацію щодо такої установи з бази даних Єдиного реєстру. При цьому код за Єдиним реєстром може бути використаний для реєстрації інших розпорядників бюджетних коштів (одержувачів бюджетних коштів);

— у новій редакції викладено додаток 1 до Порядку — Реєстраційну картку розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів).

Теги новини
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі