Теми статей
Обрати теми

Система подання електронної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів і державними цільовими фондами (АС «Є-Звітність»)

Деталізований опис заходів дорожньої карти підключення до Системи подання електронної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів і державними цільовими фондами (АС «Є-Звітність») у разі наявності підключення до системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства — Казначейство»

1. Оформлення заявок про надання доступу до АС «Є-Звітність»

Для підключення до АС «Є-Звітність» необхідно заповнити заявку про надання доступу на кожну посадову особу, яка буде здійснювати введення, формування та відправлення звітності до Казначейства.

Заявка про надання доступу розміщена за адресою: http://www.treasury.gov.ua в розділі «Електронні сервіси».

У розділі «Серійний номер сертифіката електронного цифрового підпису» необхідно заповнити серійний номер сертифіката, який згенеровано в акредитованому центрі сертифікації ключів Державної казначейської служби України.

У розділі «Тип користувача (Бухгалтер, Головний бухгалтер, Керівник)» обрати один з типів користувача на кожну посадову особу установи.

Тип користувача «Бухгалтер»* дозволяє здійснювати:

* Кількість користувачів з типом «Бухгалтер» не може перевищувати п’яти.

— введення форм звітності;

— перевірку форм звітності;

— внесення коригувань у форми звітності;

— створення та отримання повідомлень.

Тип користувача «Головний бухгалтер» дозволяє здійснювати:

— налаштування кабінету установи;

— введення форм звітності;

— перевірку форм звітності;

— консолідацію форм звітності підпорядкованих установ;

— створення та отримання повідомлень;

— коригування довідників мережі звітності;

— внесення коригувань у форми звітності;

— підписання форм звітності електронно-цифровим підписом;

— формування посилки та відправлення звітних форм до органу Казначейства після накладання електронного цифрового підпису користувача з типом «Керівник».

Тип користувача «Керівник» дозволяє здійснювати:

— налаштування кабінету установи;

— створення та отримання повідомлень;

— перевірку форм звітності;

— підписання форм звітності електронно-цифровим підписом;

— формування посилки та відправлення звітних форм до органу Казначейства.

Для здійснення повного циклу формування звітності мінімально достатньо 2 користувачів з типами «Головний бухгалтер» та «Керівник», які мають повноваження щодо підписання звітних форм у паперовому вигляді.

2. Передача заявок до територіального органу Казначейства за місцем обслуговування

Оформлені відповідним чином заявки про надання доступу надаються до відповідного органу Казначейства за місцем обслуговування.

3. Підключення до АС «Є-Звітність» через «Клієнт Казначейства — Казначейство»

Користувач системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства — Казначейство» здійснює перехід на початкову сторінку входу до АС «Є-Звітність» та здійснює авторизацію засобами власного електронного цифрового підпису.

Мінімально необхідні вимоги для підключення до АС «Є-Звітність»:

— наявність підключення до мережі Інтернет;

— наявність персонального комп’ютера з операційною системою Microsoft Windows версії не нижче Microsoft Windows з пакетом оновлень SP3.

Рекомендовані переглядачі веб-сторінок (браузери):

— Internet Explorer версії 10 або вище;

— Google Chrome версії 10 або вище;

— FireFox версії 3.5 або вище;

— Opera версії 10 або вище;

— Safari версії 6 або вище.

4. Налаштування в АС «Є-Звітність» кабінету установи

Користувач з типом «Керівник» або «Головний бухгалтер» в розділі «Профіль користувача \ Установа» здійснює налаштування необхідних параметрів установи.

5. Робота в АС «Є-Звітність»

Відповідно до Документації користувача Системи подання електронної звітності розпочати роботу в системі АС «Є-Звітність».

Деталізований опис заходів дорожньої карти підключення до Системи подання електронної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів і державними цільовими фондами (АС «Є-Звітність») у разі відсутності підключення до системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства — Казначейство» (наявні ключі електронного цифрового підпису іншого акредитованого центру сертифікації ключів)

1. Оформлення заявок про надання доступу до АС «Є-Звітність»

Для підключення до АС «Є-Звітність» необхідно заповнити заявку про надання доступу на кожну посадову особу, яка буде здійснювати введення, формування та відправлення звітності до Казначейства.

Заявка про надання доступу розміщена за адресою: http://www.treasury.gov.ua в розділі «Електронні сервіси».

У розділі «Серійний номер сертифіката електронного цифрового підпису» необхідно заповнити серійний номер сертифіката, який згенеровано в акредитованому центрі сертифікації ключів.

У розділі «Тип користувача (Бухгалтер, Головний бухгалтер, Керівник)» обрати один з типів користувача на кожну посадову особу установи.

Тип користувача «Бухгалтер»** дозволяє здійснювати:

** Кількість користувачів з типом «Бухгалтер» не може перевищувати п’яти.

— введення форм звітності;

— перевірку форм звітності;

— внесення коригувань у форми звітності;

— створення та отримання повідомлень.

Тип користувача «Головний бухгалтер» дозволяє здійснювати:

— налаштування кабінету установи;

— введення форм звітності;

— перевірку форм звітності;

— консолідацію форм звітності підпорядкованих установ;

— створення та отримання повідомлень;

— коригування довідників мережі звітності;

— внесення коригувань у форми звітності;

— підписання форм звітності електронно-цифровим підписом;

— формування посилки та відправлення звітних форм до органу Казначейства після накладання електронного цифрового підпису користувача з типом «Керівник».

Тип користувача «Керівник» дозволяє здійснювати:

— налаштування кабінету установи;

— створення та отримання повідомлень;

— перевірку форм звітності;

— підписання форм звітності електронно-цифровим підписом органу;

— формування посилки та відправлення звітних форм до органу Казначейства.

Для здійснення повного циклу формування звітності мінімально достатньо 2 користувачів з типами «Головний бухгалтер» та «Керівник», які мають повноваження щодо підписання звітних форм у паперовому вигляді.

2. Передача заявок до територіального органу Казначейства за місцем обслуговування

Оформлені відповідним чином заявки про надання доступу надаються до відповідного органу Казначейства за місцем обслуговування.

3. Підключення до АС «Є-Звітність» через мережу Інтернет

Мінімально необхідні вимоги для підключення до АС «Є-Звітність»:

— наявність підключення до мережі Інтернет;

— наявність персонального комп’ютера з операційною системою Microsoft Windows версії не нижче Microsoft Windows з пакетом оновлень SP3.

Рекомендовані переглядачі веб-сторінок (браузери):

— Internet Explorer версії 10 або вище;

— Google Chrome версії 10 або вище;

— FireFox версії 3.5 або вище;

— Opera версії 10 або вище;

— Safari версії 6 або вище.

За посиланням: https://ezvit.treasury.gov.ua відповідно до інструктивного матеріалу завантажити та встановити програмне забезпечення «BarsCryptor» та, використовуючи наявні електронно-цифрові підписи, здійснити вхід до системи АС «Є-Звітність».

4. Налаштування в АС «Є-Звітність» кабінету установи

Користувач з типом «Керівник» або «Головний бухгалтер» в розділі «Профіль користувача \ Установа» здійснює налаштування необхідних параметрів установи.

5. Робота в АС «Є-Звітність»

Відповідно до документації користувача Системи подання електронної звітності розпочати роботу в системі АС «Є-Звітність».

Деталізований опис заходів дорожньої карти підключення до Системи подання електронної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів і державними цільовими фондами (АС «Є-Звітність») у разі відсутності підключення до системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства — Казначейство» (відсутні ключі електронного цифрового підписуЕЦП акредитованого центру сертифікації ключівАЦСК)

1. Прийняття рішення щодо вибору АЦСК

На офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України за посиланням: https://сzо.gov.ua/ca-registry здійснити вибір щодо Акредитованого центру сертифікації ключів, які мають статус «акредитований», та ознайомитись з умовами та переліком документів, які необхідно надати для генерації електронного цифрового підпису.

2. Придбання захищених носіїв ключової інформації, сумісних з АС «Є-Звітність»

Постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 р. № 1452 «Про затвердження Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності» (зі змінами) визначено застосування електронного цифрового підпису лише за умови використання надійних засобів електронного цифрового підпису з використанням виключно захищених носіїв ключової інформації, що повинне бути підтверджено сертифікатом відповідності або позитивним експертним висновком за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації, отриманим на ці засоби від Адміністрації Держспецзв’язку, та наявності посилених сертифікатів відкритих ключів.

У систему АС «Є-Звітність» імплементовано підтримку захищених носіїв ключової інформації, з переліком яких та контактних даних щодо придбання можливо ознайомитись на офіційному веб-порталі Казначейства: http://www.treasury.gov.ua в розділі «Електронні сервіси».

Для здійснення повного циклу формування звітності мінімально достатньо 2 носіїв ключової інформації.

3. Підготовка пакета документів для генерації ЕЦП

Відповідно до умов та порядку надання документів, обраного в пункті 1 акредитованого центру сертифікації ключів, здійснити підготовку документів для генерації електронних цифрових підписів.

Для здійснення повного циклу формування звітності мінімально достатньо 2 електронних цифрових підписів.

4. Передача пакета документів до АЦСК та генерація ЕЦП

Відповідно до умов та порядку надання документів, обраного в пункті 1 акредитованого центру сертифікації ключів, здійснити генерацію електронних цифрових підписів.

Для здійснення повного циклу формування звітності мінімально достатньо 2 електронних цифрових підписів.

5. Оформлення заявок про надання доступу до АС «Є-Звітність»

Для підключення до АС «Є-Звітність» необхідно заповнити заявку про надання доступу на кожну посадову особу, яка буде здійснювати введення, формування та відправлення звітності до Казначейства.

Заявка про надання доступу розміщеназа адресою: http://www.treasury.gov.ua в розділі «Електронні сервіси».

У розділі «Серійний номер сертифіката електронного цифрового підпису» необхідно заповнити серійний номер сертифіката, який згенеровано в акредитованому центрі сертифікації ключів.

У розділі «Тип користувача (Бухгалтер, Головний бухгалтер, Керівник)» обрати один з типів користувача на кожну посадову особу установи.

Тип користувача «Бухгалтер»*** дозволяє здійснювати:

*** Кількість користувачів з типом «Бухгалтер» не може перевищувати п’яти.

— введення форм звітності;

— перевірку форм звітності;

— внесення коригувань у форми звітності;

— створення та отримання повідомлень.

Тип користувача «Головний бухгалтер» дозволяє здійснювати:

— налаштування кабінету установи;

— введення форм звітності;

— перевірку форм звітності;

— консолідацію форм звітності підпорядкованих установ;

— створення та отримання повідомлень;

— коригування довідників мережі звітності;

— внесення коригувань у форми звітності;

— підписання форм звітності електронно-цифровим підписом;

— формування посилки та відправлення звітних форм до органу Казначейства після накладання електронного цифрового підпису користувача з типом «Керівник».

Тип користувача «Керівник» дозволяє здійснювати:

— налаштування кабінету установи;

— створення та отримання повідомлень;

— перевірку форм звітності;

— підписання форм звітності електронно-цифровим підписом;

— формування посилки та відправлення звітних форм до органу Казначейства.

Для здійснення повного циклу формування звітності мінімально достатньо 2 користувачів з типами «Головний бухгалтер» та «Керівник», які мають повноваження щодо підписання звітних форм у паперовому вигляді.

б. Передача заявок до територіального органу Казначейства за місцем обслуговування

Оформлені відповідним чином заявки про надання доступу надаються до відповідного органу Казначейства за місцем обслуговування.

7. Підключення до АС «Є-Звітність» через мережу Інтернет

Мінімально необхідні вимоги для підключення до АС «Є-Звітність»:

— наявність підключення до мережі Інтернет;

— наявність персонального комп’ютера з операційною системою Microsoft Windows версії не нижче Microsoft Windows з пакетом оновлень SP3.

Рекомендовані переглядачі веб-сторінок (браузери):

— Internet Explorer версії 10 або вище;

— Google Chrome версії 10 або вище;

— FireFox версії 3.5 або вище;

— Opera версії 10 або вище;

— Safari версії 6 або вище.

За посиланням: https://ezvit.treasury.gov.ua відповідно до інструктивного матеріалу завантажити та встановити програмне забезпечення «BarsCryptor» та, використовуючи наявні електронно-цифрові підписи, здійснити вхід до системи АС «Є-Звітність».

8. Налаштування в АС «Є-Звітність» кабінету установи

Користувач з типом «Керівник» або «Головний бухгалтер» в розділі «Профіль користувача \ Установа» здійснює налаштування необхідних параметрів установи.

9. Робота в АС «Є-Звітність»

Відповідно до документації користувача Системи подання електронної звітності розпочати роботу в системі АС «Є-Звітність».

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі