№6

Бюджетна бухгалтерія, лютий, 2018/№ 6 Інші номери журналу ›
  • Інформаційна сторінка
  • Про запровадження АС «Є-Звітність» Лист від 02.02.2018 р. № 17-10/73-2142
  • Щодо запровадження АС «Є-Звітність» Лист від 31.01.2018 р. № 14-08/94-1951
  • Система подання електронної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів і державними цільовими фондами (АС «Є-Звітність») Деталізований опис заходів дорожньої карти підключення до Системи подання електронної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів і державними цільовими фондами (АС «Є-Звітність») у разі наявності підключення до системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства — Казначейство»
  • «Оплатні» умови для працівників держорганів-2018: що для держслужбовців Нарешті свого підвищення окладів у 2018 році дочекались і працівники держорганів. Нікого навіть не здивувало, що нормативне підґрунтя воно отримало майже із місячним запізненням. Така традиція має місце вже не перший рік. У рамках сьогоднішнього матеріалу ми поговоримо про умови оплати праці держслужбовців. На які нюанси слід звернути увагу при нарахуванні зарплати за посадами держслужби у 2018 році — читайте далі.
  • Касові операції: що цікавого у новому Положенні З 5 січня 2018 року діє нове Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затверджене постановою Правління НБУ від 29.12.2017 р. № 148. На щастя, вимоги цього Положення не можна назвати революційними, оскільки основні норми не зазнали істотних змін. Разом з тим є зміни, які необхідно взяти до уваги тим бюджетним установам, які здійснюють касові операції, тобто мають справу з готівкою. Принаймні про такі зміни необхідно знати вже зараз та дотримуватися їх для того, щоб не потрапити під штрафні санкції. Про найбільш важливі зміни щодо касових операцій ви дізнаєтесь з цієї статті.
  • Визначаємо предмет закупівлі для лікарських засобів та реактивів На початку року лікарня почала планувати закупівлі лікарських засобів, лабораторних реактивів та зіткнулась із проблемою визначення предмета закупівлі. Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначають за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Але ми знаємо, що лабораторні реактиви не є лікарськими засобами. Це визначено в Законі про лікарські засоби. Якщо переглянути Єдиний закупівельний словник, то код 33600000-6 фармацевтична продукція (з уточненням до 4-5 знаків) містить як лікарські засоби, так і ті, які не є лікарськими. У зв’язку з цим у нас виникли запитання: Як правильно визначити предмет закупівлі щодо лікарських засобів, лабораторних реактивів? Це один предмет закупівлі чи різні? Яку процедуру закупівлі правильно застосувати? Чим керуватись при виборі процедури: сумарною вартістю за кодами 33600000-6 та 33690000-3 чи це окремі закупівлі?
  • Звіт неприбуткових організацій: розв’язуємо ребуси разом Наближається граничний строк подання Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації. І хоча цей Звіт складають уже не вперше, цього року бюджетні установи прямо-таки засипали нашу редакцію запитаннями щодо його заповнення. Тому ми вирішили розібратися детально з цим Звітом та розповісти вам що до чого.
  • Фінансування видатків денного стаціонару У лікарні відновного лікування 10 ліжок звичайного стаціонару перепрофільовано на 10 ліжок стаціонару денного перебування. Як фінансувати такий стаціонар, зокрема, за статтями видатків «продукти харчування» та «медикаменти та перев’язувальні матеріали»?
  • Виконання місцевої бюджетної програми та зарахування ТМЦ на баланс РДА Ми — райдержадміністрація (РДА), головний розпорядник коштів (місцевий бюджет), — маємо відповідну програму і закупили за нею комп’ютерну техніку. Чи повинні ми оприбуткувати цю техніку та передати на баланс комунальній установі? Чи може взагалі на сесії районної ради РДА бути визначена як головний розпорядник та виконавець бюджетної програми за коштами місцевого бюджету?
  • Спільна робота близьких осіб в ОМС Чи має право працювати начальником ЖКП невістка сільського голови? За статутом ЖКП підпорядковується безпосередньо сільському голові. Водночас сільський голова проживає у місті, а невістка — у селищі, спільне господарство не ведуть. Чи поширюється обмеження щодо спільної роботи близьких осіб в органах місцевого самоврядування на таку ситуацію?
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі