Теми статей
Обрати теми

Планування реверсної дотації

Маркович Галина, експерт з фінансових питань, заслужений економіст України, кандидат економічних наук
Яким чином відображати у бюджеті реверсну дотацію?

Відповідно до ст. 96 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 р. № 2456-VI (далі — БКУ) реверсна дотація є одним із видів міжбюджетних трансфертів, а саме: це кошти, що передаються до державного бюджету з місцевих бюджетів для горизонтального вирівнювання податкоспроможності територій.

При цьому міжбюджетні трансферти — це кошти, які безоплатно і безповоротно передаються з одного бюджету до іншого (п. 32 ч. 1 ст. 2 БКУ).

Тобто це видатки бюджету і в рішенні місцевої ради про бюджет вони повинні відображатися у додатку 3 типової форми рішення за кодом 9110 «Реверсна дотація» типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, затвердженої наказом Мінфіну «Про затвердження складових програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів» від 20.09.2017 р. № 793, та КЕКВ 2620 «Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів».

Крім цього, реверсна дотація відображається у додатку 5 типової форми рішення. До цього додатку включаються всі міжбюджетні трансферти, які передбачаються у місцевому бюджеті іншим бюджетам — як місцевим, так і державному бюджету.

Слід зазначити, що реверсна дотація передбачається для місцевих бюджетів, що мають взаємовідносини з державним бюджетом, у разі якщо значення індексу податкоспроможності відповідного місцевого бюджету більше 1,1 середнього значення індексу по Україні, в обсязі 50 % суми, що перевищує значення 1,1.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі