(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
1/9
Бюджетна бухгалтерія
Бюджетна бухгалтерія
Червень , 2018/№ 24

Інформаційна сторінка

Змінюються реквізити рахунків для зарахування доходів до державного та місцевих бюджетів

ДКСУ на своєму сайті (http://www.treasury.gov.ua) звернула увагу платників податків, органів ДФСУ, місцевих фінорганів та інших органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, на зміну реквізитів рахунків для зарахування доходів до державного та місцевих бюджетів.

Так, у зв’язку зі зміною порядку відкриття дохідних рахунків з 02.07.2018 р. рахунки для зарахування доходів до державного та місцевих бюджетів за новими реквізитами будуть відкриті на балансі ДКСУ (МФО 899998). Тобто з 02.07.2018 р. для зарахування коштів до державного та місцевих бюджетів потрібно використовувати нові реквізити рахунків. Вони розміщені на веб-сторінках Головних управлінь ДКСУ.

Проведення видатків закладами охорони здоров’я у процесі медреформи

ДКСУ на своєму сайті (http://www.treasury.gov.ua) розповіла про особливості проведення видатків закладами охорони здоров’я у процесі впровадження медичної реформи.

Так, відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства з питань діяльності закладів охорони здоров’я» державні та комунальні заклади охорони здоров’я — бюджетні установи (крім закладів охорони здоров’я Міноборони, МВС, СБУ, Держприкордонслужби, Державної пенітенціарної служби, а також інших закладів охорони здоров’я відповідно до переліку, затвердженого Кабміном) можуть реорганізовуватися в казенні підприємства або комунальні некомерційні підприємства.

Тимчасово, протягом 2018 — 2019 років, за рішенням Кабміну допускається фінансування надання первинної меддопомоги комунальними закладами охорони здоров’я, що не уклали договори про медобслуговування населення з Уповноваженим органом, шляхом надання субвенцій з державного бюджету відповідним місцевим бюджетам (п. 2 розд. IV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» від 19.10.2017 р. № 2168-VIII).

Після перетворення закладів охорони здоров’я на комунальні некомерційні підприємства змінюється їх статус із розпорядників бюджетних коштів на одержувачів бюджетних коштів за відповідною програмою місцевого бюджету, яка буде складатись у тому числі і з коштів медичної субвенції з держбюджету.

Таким чином, поточні видатки закладів охорони здоров’я, які будуть включені у мережу як одержувачі бюджетних коштів місцевих бюджетів, мають здійснюватись за КЕКВ 2610 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)».

У свою чергу, видатки державних та комунальних закладів охорони здоров’я — бюджетних установ мають здійснюватись за КЕКВ 2282 «Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку».

Видатки на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань закладам охорони здоров’я як одержувачам бюджетних коштів повинні здійснюватись за КЕКВ 2610.

Щодо оплати за надання пацієнтам медпослуг, пов’язаних з наданням первинної медичної допомоги, то згідно з Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання первинної медичної допомоги населенню, затвердженим постановою КМУ від 28.03.2018 р. № 283, за бюджетною програмою 2308020 «Надання первинної медичної допомоги населенню» передбачена оплата надання пацієнтам медпослуг, пов’язаних з наданням первинної медичної допомоги.

Бюджетні кошти спрямовуються на оплату послуг первинної медичної допомоги, наданих надавачами медпослуг за договорами про медобслуговування населення, на рахунки надавачів медпослуг, відкриті в установах банків.

З огляду на зазначене, оплата послуг первинної медичної допомоги, наданих за договорами про медобслуговування населення, має здійснюватись за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)».

Кабмін ухвалив Стратегію модернізації системи бухобліку та фінзвітності у держсекторі до 2025 року

Для підвищення якості, повноти та достовірності даних фінзвітності, на основі яких приймаються управлінські рішення у сфері держфінансів, Мінфін напрацював Стратегію модернізації системи бухобліку та фінзвітності у держсекторі до 2025 року.

Зокрема, передбачається:

— створення та впровадження інформаційно-аналітичної системи ведення бухобліку та складення фінзвітності суб’єктами держсектору,

— систематизація облікових процесів,

— покращення формування організаційної структури бухгалтерських служб,

— удосконалення системи підготовки та перепідготовки профільних спеціалістів.

Комплексна імплементація Стратегії дозволить створити до 2025 року єдиний інформаційний простір в бухобліку, який стане надійним підґрунтям подальшого удосконалення управління:

— держфінансами,

— стратегічним бюджетним плануванням на середньостроковий та довгостроковий періоди,

— системою контролю за процесом виконання бюджету.

Сподобалась стаття?

Виберіть свій варіант підписки, щоб отримати доступ до всіх номерів журналу «Бюджетна бухгалтерія».

journal_img
Друкована версія + електронна версія 255.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
journal_img
Електронна версія 199.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
Або придбайте журнал в комплекті з двох видань Детальніше
державний бюджет, місцеві бюджети, зарахування доходів, реквізити рахунків, заклади охорони здоров’я, медична реформа, проведення видатків, державний сектор, фінзвітність, стратегія модернізації системи бухобліку додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті