Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Бюджетна звітність: є зміни

Наказом Мінфіну від 17.08.2018 р. № 700 внесено зміни до Порядку складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, звітності фондами загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування, затвердженого наказом Мінфіну від 24.01.2012 р. № 44.

Зокрема, уточнено норми зазначеного Порядку в частині:

• надання права керівнику бюджетної установи та керівнику самостійного структурного підрозділу підписувати форми звітності за бюджетними програмами, призначення за якими встановлюється законом про Держбюджет щодо загальнодержавних видатків та кредитування;

• врегулювання питання подання звітності розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, що знаходяться на тимчасово окупованій території та на території проведення АТО або здійснення заходів ООС;

• уточнення переліку інформації, яка має міститись у Пояснювальній записці.

Затверджено примірний договір щодо подання електронних документів до ФСС

Заява-розрахунок для надання допомоги за листками непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання, а також деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФСС з 01.10.2018 р. може бути подана страхувальником (роботодавцем) в електронному вигляді. Відповідне положення затверджено постановою правління ФСС від 19.07.2018 р. № 12 (див. «Про затвердження Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України» цього номера).

З метою створення належних умов експлуатації автоматизованої інформаційної системи приймання електронних документів від страхувальників наказом ФСС від 25.09.2018 р. № 442-од затверджено Примірний договір про подання електронних документів до ФСС.

Для подання заяв-розрахунків, повідомлень про виплату коштів застрахованим особам і звітності по використанню коштів ФСС в електронному вигляді страхувальники мають звернутись до робочих органів виконавчої дирекції ФСС або їх відділень для укладення відповідних договорів.

Створення страхувальником електронних документів здійснюється за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення. Робочий орган ФСС забезпечує відправлення страхувальнику трьох видів квитанцій:

• про одержання електронного документа, що засвідчує факт і час його одержання;

• про надходження електронного документа, що за результатами перевірки засвідчує факт і час його відправлення;

• про приймання електронного документа, що засвідчує факт і час приймання (неприймання) електронного документа та внесення його даних у базу.

Спосіб подання документів визначається роботодавцями на добровільних засадах, подання електронних документів надає страхувальнику право не подавати їх на паперових носіях. Водночас зберігається можливість подання заяви-розрахунку безпосередньо до робочого органу ФСС або його відділення за своїм місцезнаходженням чи місцем проживання.

У разі подання документа в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігається у страхувальника.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі