(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
1/7
Бюджетна бухгалтерія
Бюджетна бухгалтерія
Жовтень , 2018/№ 39

Інформаційна сторінка

Кабмін урегулював деякі «оплатні» питання держслужбовців та посадових осіб ОМС

Кабмін постановою від 03.10.2018 р. № 791 врегулював низку зарплатних питань працівників держорганів (держслужбовців, працівників держорганів, які виконують функції з обслуговування) та посадових осіб органів місцевого самоврядування (ОМС).

Цим рішенням оптимізовані повноваження посадових осіб — керівників ОМС у частині преміювання секретарів сільських, селищних, міських рад, заступників сільських, селищних, міських голів, керуючих справами (секретарів) виконкомів, старост, установлення їм надбавок і надання матеріальної допомоги. Норму про такі виплати перенесено з абз. 2 п.п. «г» п. 4 постанови КМУ «Про умови оплати праці працівників органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів» від 24.10.96 р. № 1295 до п. 6 постанови КМУ «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 р. № 268. Зазначені виплати встановлюються у порядку та в межах, затверджених постановою № 268 у межах затверджених видатків на оплату праці, як і раніше, за рішенням сільського, селищного, міського голови. Одночасно із постанови № 1295 прибрали дублюючу норму про преміювання, виплату надбавок та матдопомоги головам місцевих рад, яка вже міститься у тому ж п. 6 постанови № 268.

Із постанови КМУ «Питання забезпечення діяльності Центральної виборчої комісії» від 14.02.98 р. № 144 виключили норму про визначення посадових окладів працівників секретаріату та патронатної служби Центрвиборчкому на рівні посадових окладів, установлених для відповідних категорій працівників Секретаріату Кабміну. Адже схема посадових окладів секретаріату Центрвиборчкому затверджена у додатку 9 до постанови № 268.

Також постановою № 791 внесено зміни до постанови КМУ «Питання оплати праці працівників державних органів» від 18.01.2017 р. № 15, зокрема встановлено оклад для заступника начальника самостійного відділу Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату КМУ, Управління адміністративними будинками Держуправління справами, Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату ВРУ у розмірі 6100 грн.

Крім того, оклад начальника відділу у складі управління, інституту Національної академії прокуратури України відтепер відрізняється від окладу підпорядкованих йому працівників та складає 9800 грн. (раніше — 8900 грн).

Головних, провідних та «звичайних» державних аудиторів додали до 7, 8 та 9 груп оплати праці посад держслужбовців.

Постанова № 791 набула чинності 09.10.2018 р.

Сподобалась стаття?

Виберіть свій варіант підписки, щоб отримати доступ до всіх номерів журналу «Бюджетна бухгалтерія».

journal_img
Друкована версія + електронна версія 255.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
journal_img
Електронна версія 199.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
Або придбайте журнал в комплекті з двох видань Детальніше
держслужбовці, працівники держорганів, посадові особи ОМС, оплата праці, посадові оклади, преміювання, надбавки, матеріальна допомога додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті