Теми статей
Обрати теми

Затверджено Положення про державну соцслужбу

«На папері» Державна соціальна служба була створена ще півтора роки тому — постановою КМУ від 12.12.2018 р. № 1070. І от нарешті Уряд затвердив Положення про Державну соціальну службу. Відповідна постанова КМУ від 22.05.2019 р. № 458 набрала чинності 06.06.2019 р.

Держсоцслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері соцзахисту населення; сім’ї; захисту прав дітей; бездомних осіб; осіб, які відбули покарання у вигляді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, а також звільнені від подальшого відбування зазначених видів покарання; протидії торгівлі людьми; проведення соцроботи та надання соцпослуг; запобігання та протидії домашньому насильству; захисту прав депортованих за національною ознакою осіб, які повернулися в Україну; внутрішньо переміщених осіб; соцзахисту осіб з інвалідністю тощо.

Деякі обов’язки Мінсоцполітики тепер буде виконувати Держсоцслужба. Відповідні зміни внесли до нормативної бази, зокрема до Положення про Міністерство соціальної політики України, затверджене постановою КМУ від 17.06.2015 р. № 423. Однак такі зміни запрацюють лише з 01.10.2019 р.

Гранична чисельність працівників Державної соцслужби встановлена у кількості 120 чоловік за рахунок зменшення чисельності працівників Мінсоцполітики.

Методрекомендації щодо Бюджетного регламенту

Мінфін наказом від 31.05.2019 р. № 228 затвердив Методичні рекомендації щодо підготовки та затвердження Бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на місцевому рівні. Їх розроблено на виконання завдання 14 ч. «Міжбюджетні відносини та фіскальна децентралізація» розд. II «Підвищення ефективності розподілу ресурсів на рівні формування державної політики» плану заходів з реалізації Стратегії реформування системи управління державними фінансами на 2017 — 2020 роки, затвердженого розпорядженням КМУ від 24.05.2017 р. № 415-р.

Метою цих Методрекомендацій є впорядкування процедур на кожній стадії бюджетного процесу на місцевому рівні для забезпечення завдань і функцій, що здійснюються місцевими органами влади.

Місцевим фінорганам рекомендується застосовувати ці Методрекомендації під час підготовки Бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу відповідного місцевого бюджету. При цьому під Бюджетним регламентом слід розуміти документ, який регулює порядок здійснення процедур на кожній стадії бюджетного процесу з урахуванням норм і положень бюджетного законодавства і визначає терміни їх виконання та відповідальних учасників за своєчасне виконання відповідних заходів.

Такий регламент рекомендується затверджувати місцевою держадміністрацією, виконавчим органом місцевої ради або місцевою радою.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі