Теми статей
Обрати теми

Облік лікарських засобів та медвиробів

МОЗ вирішив, що Методичні рекомендації ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров’я, затверджені наказом МОЗ від 09.09.2014 р. № 635, потребують оновлення. Тож вирішено — зроблено. Наказом від 02.01.2019 р. № 15 МОЗ виклав ці Методрекомендації у новій редакції.

Згідно з оновленим документом лікарські засоби та медичні вироби у закладах охорони здоров’я обліковуються у бухгалтерській службі та за місцем їх відповідального зберігання (знаходження, використання), тобто на складі, у відділеннях та на постах (у маніпуляційних кімнатах).

У бухгалтерській службі закладу охорони здоров’я лікарські засоби та медичні вироби обліковуються:

• у кількісному і сумарному вимірах — у гривнях з копійками;

• за одиницями обліку, тобто за їх найменуваннями чи групами (видами);

• у розрізі матеріально відповідальних осіб;

• за місцем їх зберігання (знаходження, використання).

Бухгалтерська служба закладу слідкує за неухильним дотриманням порядку оформлення та подання первинних документів з оформлення руху лікарських засобів та медичних виробів. Вона відмовляє у прийнятті до обліку документів, підготовлених з порушенням встановлених вимог. Також — у прийнятті документів за господарськими операціями, які проводяться з порушенням законодавства. Про встановлені факти порушень бухгалтерська служба інформує керівника закладу.

У додатках до вказаних Методрекомендацій містяться:

• Книга складського обліку лікарських засобів та медичних виробів;

• Накладна (вимога);

• Реєстр отриманих прибуткових накладних;

• Реєстр виданих накладних (вимог);

• Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів;

• Звіт про надходження і відпуск (використання) лікарських засобів та медичних виробів;

• Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами);

• Звіт про надходження і використання лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами).

У інклюзивно-ресурсних центрів з’явився свій код ТПКВК

Мінфін наказом від 21.02.2019 р. № 78 вніс зміну до Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, затвердженої наказом Мінфіну від 20.09.2017 р. № 793, доповнивши її новою позицією — «Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів», код ТПКВК 1170, КФК 0990.

Продовження відпустки працівнику-донору

Згідно з ч. 4 ст. 9 Закону України «Про донорство крові та її компонентів» у разі давання крові та (або) її компонентів у період щорічної відпустки ця відпустка продовжується на відповідну кількість днів з урахуванням надання працівнику додаткового дня відпочинку за кожний день давання крові. Тобто у разі давання крові у період щорічної відпустки її тривалість потрібно продовжити на два дні. Підставою для надання таких пільг є відповідні довідки, видані донору за місцем медичного обстеження чи давання крові та її компонентів.

Про це повідомило Управління Держпраці у Рівненській області (rv.dsp.gov.ua).

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі