Теми статей
Обрати теми

Головбух сільської, селищної ради — 7-ма категорія посад ОМС

При цьому посада головного бухгалтера сільської, селищної ради прямо не вказана у жодній з них.

На цей випадок останній абзац цієї ж ст. 14 вказаного Закону містить норму: віднесення інших посад ОМС, не зазначених у цій статті, до відповідної категорії посад в ОМС здійснюється Кабінетом Міністрів України за поданням керівників відповідних ОМС.

Розпорядженням КМУ «Про віднесення посад органів місцевого самоврядування до відповідних категорій посад» від 04.06.2008 р. № 794-р передбачено, що до сьомої категорії посад ОМС віднесено посаду головного бухгалтера виконавчого органу сільської, селищної, міської (міста районного значення) ради.

На це звертають увагу фахівці НАДС у листі від 28.08.2020 р. № 6169/13-20.

Зауважимо, що у цьому ж розпорядженні № 794-р зазначено, що посада головного бухгалтера виконавчого апарату районної ради, виконавчого органу міської (міста — обласного центру), районної у місті (міста — обласного центру) ради та районної у м. Севастополі ради відносяться до шостої категорії посад ОМС.

Доплата вчителю за завідування двома кабінетами

Відомо, що вчителям, іншим працівникам закладів загальної середньої освіти (ЗСО) провадиться додаткова оплата за завідування навчальними кабінетами в розмірі 10 — 13 % посадового окладу (ставки заробітної плати). Конкретний розмір доплат установлюється керівником закладу за погодженням з профспілковим комітетом.

Це передбачено п. 41 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом МОН від 15.04.93 р. № 102.

А якщо вчитель завідує не одним кабінетом, а двома або більше? Чи можна встановити йому доплату за завідування більшою кількістю кабінетів? Якщо так, то в якому розмірі?

Відповідь надали фахівці МОН у листі від 21 серпня 2020 р. № 1/11-5689. Вони зауважили: питання щодо можливості встановлення доплати вчителю за завідування двома кабінетами та розміру такої доплати знаходиться в компетенції керівника закладу.

Аргумент є також у наказі МОН «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26.09.2005 р. № 557.

Нормами цього наказу передбачено право керівників закладів у межах фонду заробітної плати, затвердженого в кошторисах доходів і видатків, установлювати працівникам цих закладів конкретні розміри посадових окладів та доплат і надбавок до них.

Отже, рішення стосовно встановлення доплати за завідування кількома кабінетам та її розміру приймає керівник ЗСО. Тут слід виходити із матеріальних можливостей, а точніше — керуватись затвердженим фондом оплати праці.

Також фахівці МОН нагадали, що кількість оплачуваних кабінетів у ЗСО визначається органом управління освітою в межах затвердженого фонду оплати праці.

Декларування у разі тимчасового виконання обов’язків службової/посадової особи

Наявність у посадовій інструкції працівника (спеціаліста, головного спеціаліста тощо) положення про те, що він може виконувати певні додаткові організаційно-розпорядчі або адміністративно-господарські обов’язки за відсутності керівника структурного підрозділу, не є достатнім для того, щоб вважати такого працівника посадовою чи службовою особою, яка є суб’єктом декларування відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 р. № 1700-VII.

Про це повідомила Прес-служба Головного управління Держпраці в Одеській області на своєму сайті: www.od.dsp.gov.ua. Цей висновок не змінюється навіть у разі призначення працівника тимчасово виконувачем обов’язків на посаді у зв’язку з відсутністю його колеги, який займає зазначену посаду і за яким зберігаються робоче місце та посада (відпустка для догляду за дитиною, відрядження, перебування на лікарняному тощо).

Водночас зовсім інші правові наслідки має призначення працівника виконувачем обов’язків на вакантній посаді (вакантною є посада, зазначена у штатному розписі відповідного органу, організації, установи, підприємства, на яку не укладено договір). В такому випадку вважається, що працівник призначений виконувачем обов’язків.

При цьому, враховуючи, що визначення певного строку у трудовому договорі (контракті) під час призначення працівника виконувачем обов’язків на вакантній посаді не має юридичного значення для здійснення правового регулювання цих правовідносин, така особа вважатиметься суб’єктом декларування в розумінні статей 3 та 45 Закону «Про запобігання корупції».

Кабмін підтримав законопроєкт щодо відновлення ЕСКО-закупівель у бюджетній сфері

Відповідний проєкт Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» схвалено на засіданні Уряду 21 жовтня.

Мета законопроєкту — відновити ЕСКО-механізм у бюджетній сфері, на об’єктах державної та комунальної форми власності.

Законопроєкт, розроблений Міненерго та Держенергоефективності, є важливим технічним інструментом для приведення у відповідність Закону щодо енергосервісу та нової редакції Закону «Про публічні закупівлі».

Прийняття законопроєкту дасть «зелене» світло для запровадження численних нових ЕСКО-контрактів з метою підвищення енергоефективності шкіл, дитсадків та інших бюджетних установ.

Укладання енергосервісних договорів (ЕСКО-механізм) є одним із ефективних інструментів підвищення енергетичної ефективності бюджетних установ.

Механізм полягає в тому, що виконавець енергосервісу реалізує енергоефективні заходи, гарантує досягнення певного рівня економії енергоресурсів та повертає вкладені інвестиції за рахунок отриманої економії витрат на оплату спожитих паливно-енергетичних ресурсів та комунальних послуг протягом строку дії енергосервісного договору.

Відновлення закупівель енергосервісу на основі ЕСКО-механізму дозволить підвищити рівень енергоефективності та сприятиме ефективному використанню бюджетних коштів.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі