Теми статей
Обрати теми

Зміна керівника: які документи подати до Казначейства?

Вежичаніна Світлана, експерт з фінансових питань
Які документи необхідно подати до органів Казначейства при зміні керівника бюджетної установи?

Зміна керівника установи фактично дорівнює зміні особи, якій надано право розпоряджатися рахунками та підписувати платіжні, розрахункові та інші розпорядчі документи. Тобто право першого підпису перейде до іншої особи. З огляду на це, установа має письмово повідомити орган Казначейства про зміну керівника не пізніше наступного робочого дня (абз. 2 п. 6.4 Порядку № 7581).

1 Порядок відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затверджений наказом Мінфіну від 22.06.2012 р. № 758.

Окрім того, до Держказначейської служби слід подати нову Картку із зразками підписів та відбитком печатки (додаток 6 до Порядку № 758). Але тут установлено інші строки подання. Зокрема, це потрібно зробити протягом 5-ти робочих днів з дати звільнення або призначення посадової особи, що має право першого (другого) підпису (абз. 1 п. 6.4 Порядку № 758).

Згадаємо весь перелік документів та порядок їх засвідчення при заміні хоча б одного з підписів:

1. Картка із зразками підписів та відбитком печатки (далі — картка) у 2 примірниках.

До відома: картка засвідчується нотаріально або підписом керівника (заступника керівника) та печаткою установи вищого рівня (абз. 1 п. 6.3. Порядку № 758).

2. Супровідний лист за підписом особи, яка згідно з новою карткою має право першого підпису (абз. 1 п. 6.6 Порядку № 758).

3. Копії сторінок паспорта та ідентифікаційного номера осіб, зазначених у картці (абз. 3, 4 п. 6.6 Порядку № 758).

До відома: копії зазначених документів засвідчують своїми підписами їх власники. При цьому відповідальна особа, яка засвідчує копію, робить напис «Згідно з оригіналом» і зазначає свою посаду, підпис, власне ім’я, прізвище та дату засвідчення копії (абз. 5 п. 6.6 Порядку № 758).

4. Копія наказу, що підтверджує повноваження зазначених у картці посадових осіб, та копія наказу про надання (тимчасове надання) права першого та другого підпису цим особам (абз. 6 п. 6.6 Порядку № 758).

До відома: копії наказів засвідчує посадова особа, яка підтверджує відповідність копії оригіналу, робить напис «Згідно з оригіналом», проставляє дату, посаду, підпис, власне ім’я та прізвище і завіряє копію печаткою з найменуванням відповідної установи.

5. Перелік рахунків, якими можуть розпоряджатися зазначені у картці особи у 2 примірниках, за формою, встановленою додатком 7 до Порядку № 758 (абз. 9 п. 6.6 Порядку № 758).

Зверніть увагу: дані, наведені в картці, мають відповідати відомостям у ЄДР2 (п.п. «б» п. 3.8 Порядку № 758). Тому передусім установа має привести у відповідність дані про керівника установи в ЄДР. Перелік документів для держреєстрації змін можна знайти у ч. 4 ст. 17 Закону № 7553.

2 ЄДР — Єдиний державний реєстр.

3 Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 р. № 755-IV.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі