Ані лишків, ані нестач: чи складати звіряльні відомості? Під час проведення інвентаризації в установі не було виявлено ані лишків, ані нестач. Чи необхідно у такому разі складати звіряльні відомості? Якщо так, то як правильно зазначити інформацію про відсутність розбіжностей: ставити прочерки чи залишати графи пустими?
Техобслуговування котлів: чи можливо? Ми отримали котли за кодом класифікації доходів бюджету 25020100 «Благодійні внески, гранти та дарунки». Котли потребують технічного обслуговування. Чи може установа витрачати бюджетні кошти на їх обслуговування?
Виготовлення ПКД: як провести закупівлю? В установі заплановано видатки на виготовлення проєктно-кошторисної документації на капремонт приміщення за КЕКВ 3132 на суму 187 тис. грн. Як правильно провести закупівлю такої документації? Чи можливо укласти прямий договір?
Списуємо зіпсоване/знищене: поради від Мінфіну Ми вже розповідали, як діяти установам, майно яких зруйновано або пошкоджено внаслідок бойових дій. Але бухгалтерська спільнота, звісно, хотіла «почути» думку Мінфіну з цього приводу. І от маємо лист Мінфіну*, присвячений порядку списання знищеного або зіпсованого майна у зв’язку зі збройною агресією РФ проти України. Що слід взяти на озброєння передусім, пояснимо далі.