Теми статей
Обрати теми

Придбати комп і ПЗ: що в бухобліку?

Матвєєва Вікторія, експерт журналу «Бюджетна бухгалтерія»
Бюджетна установа придбала моноблок вартістю 19 тис. грн. Також окремо було придбано програмне забезпечення (далі — ПЗ) до нього на суму 10 тис. грн. Чи потрібно збільшувати первісну вартість моноблока на вартість ПЗ? На який субрахунок їх зарахувати: 1014 чи 1113?

Придбання комп’ютерної техніки та різних видів ПЗ — одна з поширених операцій. Нагадаємо основні принципи та порядок планування, здійснення та оформлення зазначених операцій.

Крок 1. Плануємо видатки на придбання моноблока

При плануванні видатків на придбання необоротних активів слід порівняти очікувану вартість їх придбання зі встановленим в установі вартісним критерієм визнання малоцінних необоротних матеріальних активів (далі — МНМА). Це дозволить визначитися з видом видатків (поточні чи капітальні), які необхідно запланувати.

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO PRO-доступ Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі