Ця ситуація — приклад взаємодії та розподілу функцій і повноважень між управліннями (відділами) капітального будівництва (далі — управління) та балансоутримувачами комунального майна. І саме від того, як побудована така схема, залежить порядок відображення таких операцій у бухобліку всіма учасниками.
Так, з одного боку, зазначені управління є звичайними бюджетними установами, які утримуються за рахунок бюджетних коштів А з іншого боку, такі управління виконують функції та повноваження з організації будівництва (у т. ч. реконструкції) об’єктів комунальної власності та забезпечують контроль за ефективним використанням бюджетних коштів, спрямованих на цю мету. Проте вони не є балансоутримувачами об’єктів комунальної власності, а лише виконують функції замовників різних робіт стосовно зазначених об’єктів.
Аби розібратися, як слід показати операції з реконструкції комунального майна у бухобліку, пригадаємо основні функції замовників таких робіт. Для цього звернемося до Порядку № 1764*.