Теми статей
Обрати теми

Техпаспорт на будівлю: як показати в обліку?

Матвєєва Вікторія, експерт журналу «Бюджетна бухгалтерія»
Бюджетна бухгалтерія Квітень, 2023/№ 14
Друк
Бюджетна установа замовила проведення технічної інвентаризації та виготовлення технічного паспорта на будівлю. Як показати в бухобліку витрати на виготовлення такого документа?

Кожна бюджетна установа, яка обліковує нерухоме майно на субрахунку 1013, повинна мати на нього відповідну технічну документацію. Одним із таких документів є технічний паспорт. Цей документ складають на підставі матеріалів проведеної технічної інвентаризації об’єкта нерухомого майна. Зокрема, в техпаспорті зазначають інформацію про місцезнаходження (адресу) об’єкта нерухомості, його склад, технічну характеристику, план та опис об’єкта, найменування замовника, відомості щодо права користуванням таким майном тощо.

Порядок відображення в бухобліку витрат, пов’язаних з виготовленням техпаспорта на об’єкт нерухомого майна, має свої особливості. З’ясуємо їх.

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO PRO-доступ Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі