Теми статей
Обрати теми

Отримання відомостей з держреєстру: який КЕКВ застосувати?

Станкус Тетяна, експерт журналу «Бюджетна бухгалтерія»
За яким КЕКВ здійснити оплату за отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців та громадських організацій (далі — ЄДР)?

В яку чергу здійснити видатки?

Передусім в умовах воєнного стану слід з’ясувати, в яку чергу взагалі можливо здійснити такі видатки. Для цього необхідно звернутись до норм Порядку № 590*.

* Порядок виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затверджений постановою КМУ від 09.06.2021 № 590.

Першочерговими незмінно залишаються видатки на національну безпеку та оборону. Переважна ж більшість видатків здійснюються у другу чергу.

Так, виходячи з п. 19 Порядку № 590, у другу чергу можливо провести видатки на:

— оплату (відшкодування) коштів за отримання доступу до інформації з баз даних, реєстрів іноземних держав;

— оплату послуг з доступу в режимі он-лайн до електронних баз наукової та науково-технічної інформації, інформаційних ресурсів.

Тож залежно від того, яким саме чином було отримано зазначені у запитанні відомості, видатки, пов’язані з їх отримання, можливо провести у другу чергу в рамках здійснення наведених вище напрямків.

При цьому у платіжній інструкції зазначайте назву видатків саме так, як вона звучить у п. 19 Порядку № 590.

Також нагадаємо, що наразі видатки другої черги можуть бути проведені як за кошти загального, так і спеціального фондів.

Усі останні зміни до Порядку № 590 та зручну таблицю з черговістю здійснення видатків ви знайдете у матеріалі «Оновлений Порядок № 590: вивчаємо разом» // «Бюджетна бухгалтерія», 2024, № 10.

Який КЕКВ застосувати?

У питаннях обрання КЕКВ, традиційно, виходимо з економічної суті платежу та керуємося Інструкцією № 333*.

* Інструкція щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затверджена наказом Мінфіну від 12.03.2012 № 333.

Але спочатку пригадаємо, що таке адміністративні послуги. Для цього звернемося до норм Закону № 5203*.

* Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VI.

Адміністративна послуга — це результат здійснення владних повноважень суб’єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або здійснення обов’язків такої особи відповідно до закону.

При цьому існує Реєстр адміністративних послуг.

Відповідно до даних цього Реєстру до адмінпослуг належить, зокрема, така послуга, як видача витягу з ЄДР.

Тож, як бачимо, зазначена у запитанні послуга якраз є адміністративною.

Виходячи з п.п. 1 п. 2.6 Інструкції № 333, видатки на сплату податкових, неподаткових та інших платежів на безповоротній основі, справляння яких передбачено законодавством, включаючи плату за адміністративні послуги, слід планувати та здійснювати за КЕКВ 2800 «Інші поточні видатки».

Висновок

  • Видатки на оплату адміністративної послуги з надання витягу з ЄДР слід планувати та здійснювати саме за КЕКВ 2800.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі