Теми статей
Обрати теми

Реорганізація постачальника: як вчинити з договором?

Матвєєва Вікторія, експерт журналу «Бюджетна бухгалтерія»
Бюджетна установа на початку 2025 року уклала прямий договір про надання послуг з охорони приміщення. У квітні отримали від контрагента інформацію про те, що така юрособа з 01.05.2025 буде реорганізована, а її назва — змінена. Чи обов’язково в такому разі зменшувати суму укладеного договору, а потім укладати новий договір з новою юрособою? Чи достатньо у договорі змінити лише інформацію про контрагента? Якими мають бути дії установи-замовника?

Зміна контрагента: як класифікувати?

У ситуації читача зміна контрагента пов’язана з реорганізацією такої юридичної особи. З’ясуємо, яким чином така юридична процедура впливає на бюджетну установу та якими мають бути її подальші дії стосовно договору, укладеного з реорганізованим контрагентом.

Загальні засади реорганізації суб’єктів господарювання визначено ст. 104 — 112 ЦКУ*. Так, юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юросіб їх майно, права та обов’язки переходять до правонаступників.

* Цивільний кодекс України від 16.01.2003 № 435-IV.

І начебто, зміни, які відбулись у такого суб’єкта господарювання, не повинні додати зайвого клопоту для його контрагентів. Зазвичай правонаступники продовжують виконувати договори, укладені реорганізованими юрособами.

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO Factor PRO Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з ліцензійним договором та договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі