Теми статей
Обрати теми

Заміна кліше печатки: як відобразити в обліку?

Матвєєва Вікторія, експерт журналу «Бюджетна бухгалтерія»
Бюджетна установа має печатку та штамп, які обліковує на субрахунку 1113. У зв’язку зі зміною назви установи виникла необхідність змінити на них кліше. Як правильно класифікувати таку операцію? Чи потрібно в такому разі списувати з балансу печатку та штамп?

Заміна кліше: як класифікувати операцію?

Призначення печаток та штампів для бюджетних установ цілком зрозуміле.

Печатка — це спеціальний предмет (пристрій) з нарізними знаками для відтисків (відбитків) їх на сургучі, воску, папері тощо з метою надання документові достовірності, автентичності та юридичної сили.

Штамп — це спеціальна форма-кліше, різновид печатки, переважно у вигляді прямокутника. Застосовується для отримання відбитків на папері та містить на поверхні рельєфне або заглиблене дзеркальне відображення тексту з назвою бюджетної установи, із зазначенням юридичної адреси та інших даних.

Такі інструменти для нанесення відтисків можуть бути автоматичними та ручними. Вони складаються з кількох частин (компонентів):

Ексклюзивний матеріал
Увійдіть, щоб продовжити читання Щоб прочитати цю статтю повністю, будь ласка, увійдіть до свого акаунта або зареєструйтесь, якщо ви ще не з нами.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з ліцензійним договором та договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі