Теми статей
Обрати теми

Новини&Програми

Редакція БК
Новини

img 1

 

Жовтневий випуск диска «1С:ІТС (Україна)» за 2009 рік

У першій декаді жовтня вийшов новий випуск «1С:ІТС (Україна)» за 2009 рік. На диску розміщено такі конфігурації для платформ:

1) «1С:Підприємство 8»:

— «Зарплата та управління персоналом для України», редакція 2.1, версія 2.1.9 (оновлення);

— «Управління торговельним підприємством для України», редакція 1.1, версія 1.1.4 (оновлення);

— «Управління виробничим підприємством для України», редакція 1.2, версія 1.2.14 (оновлення);

2) «1С:Бухгалтерія 8 для України»;

— ПРОФ, редакція 1.1, версія 1.1.12 (оновлення + перехід з Базової на ПРОФ);

— Базова, редакція 1.1, версія 1.1.12 (оновлення).

Також на диску можна знайти форми звітності для конфігурацій на платформі «1С:Підприємство 7.7» за:

— II квартал 2009 року (випуск 3) для конфігурацій «Бухгалтерський облік для України» та «Виробництво + Послуги + Бухгалтерія для України»;

— III квартал 2009 року (випуск 1) для конфігурацій «Бухгалтерський облік для бюджетних установ України», редакція 2;

— II квартал 2009 року (випуск 3) для конфігурації «Бухгалтерія + Торгівля + Склад + Зарплата + Кадри для України».

Як завжди, на диску надано методичну підтримку для всіх користувачів, консультація для бухгалтера та довідник господарських операцій. У методичній підтримці оновлено пакет розробника для створення зовнішніх компонентів та приклади створення зовнішніх компонентів.

На жовтневому диску ІТС розміщено нову версію (1.1.12) типової конфігурації «Бухгалтерія для України». У новій версії додано новий сервіс із введення початкових залишків, а також спеціальний Помічник — «Перенесення даних з інформаційних баз 1С:Підприємства 7.7», який дозволяє автоматично завантажити дані прямо з інформаційної бази на платформі «1С:Підприємство 7.7». Відповідно в цьому випуску докладно описані нові механізми введення залишків та помічник перенесення з інформаційних баз «1С:Підприємства 7.7», а також описано порядок введення залишків грошових коштів, запасів за собівартістю, незавершеного виробництва, розрахунків з працівниками організації.

У розділі «Облік необоротних активів» за конфігурацією «Бухгалтерія для України» описано алгоритм зміни параметрів нарахування амортизації основних засобів та наведено методику прийняття до обліку товарів як основних засобів.

Для користувачів конфігурацій «Бухгалтерія для України» та «Управління торговельним підприємством для України» описано порядок введення залишків за рахунками взаєморозрахунків з фондами в разі, коли на момент введення залишків була переплата.

Звертаємо увагу на матеріал, що описує особливості обліку витрат у типових конфігураціях.

Для користувачів конфігурацій «Зарплата та Управління персоналом для України» та «Управління виробничим підприємством для України» розміщені методики відображення розрахункових даних щодо відпустки при звільненні працівника.

Фахівцям з розробки прикладних рішень у рубриці «Методичні рекомендації з конфігурації» рекомендуємо ознайомитися з методикою використання функцій загальних модулів у виразах системи компонування даних.

У рубриці «Універсальні звіти та обробки» оновлено обробку для завантаження даних у довідники та табличні частини різних об’єктів з табличного документа.

У рубриці «Обмін даними» публікується опис правил обміну даними системи «1С:Підприємство 8» з системами еквайрингу та веб-сайтами.

Джерело: www.1с.ua

 

Новини від «1С»: нові конфігурації

Фірма «1С» анонсувала випуск відразу декількох нових продуктів.

Перший — це «1С: Пiдрядник будiвництва 3.0 Управлiння будiвельним виробництвом» — локалізоване рішення для України фірми «1С» та ТОВ «ІМПУЛЬС-ІВЦ», створене на основі програмного продукту «1С:Подрядчик строительства 3.0. Управление строительным производством».

Це спеціалізоване галузеве рішення для автоматизації управління будівельним виробництвом призначено для формування календарних планів будівництва, потреби в необхідних ресурсах, а також для ведення виробничого обліку та аналізу ходу виконання будівельно-монтажних робіт. Програмний продукт можна застосовувати як у роботі підрядних організацій, так і для автоматизації управління будівельним виробництвом інших учасників інвестиційно-будівельного процесу.

Другий продукт, створений спільно фірмами «1С» та компанією «ІН-АГРО», — це «1С:Підприємство 8. Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України». Рішення призначено для автоматизації бухгалтерського та податкового обліку, уключаючи підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності, в організаціях, що провадять сільськогосподарську діяльність та будь-які інші види комерційної діяльності: оптову та роздрібну торгівлю продукцією сільгоспвиробництва, комісійну торгівлю (уключаючи субкомісію), надання послуг, виробництво тощо. Бухгалтерський та податковий облік ведеться відповідно до чинного законодавства України. Рішення розроблене в середовищі «1С:Підприємство 8.1» і може ефективно використовуватися на сільськогосподарських підприємствах, що займаються рослинництвом, тваринництвом, птахівництвом, переробкою та реалізацією сільгосппродукції.

Конфігурація є захищеною і містить фрагменти коду, що не підлягають зміні користувачем. Використовувати конфігурацію «Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України» можливо тільки з платформою «1С:Підприємство» версії 8.1.14 і вище.

Ще один продукт, що пройшов сертифікацію, — це «Арт:Агентування для України», розроблений і тиражований фірмою ТОВ «Арт Софтвер» та поданий на сертифікацію як доповнення до типової конфігурації («Бухгалтерія для України»), розроблене в середовищі «1С:Підприємства 8.1».

Цей програмний продукт призначено для автоматизації управління фінансовою діяльністю компаній, морських суден, що займаються агентуванням. Основне призначення продукту — автоматизація обліку взаєморозрахунків морського агентства з судновласниками та портовими службами в розрізі суден та наданих ним послуг.

Для роботи цього програмного продукту необхідна наявність встановленої на платформі «1С:Підприємство 8.1» конфігурації «Бухгалтерія для України».

Джерело: www.1c.ua

 

Новий навчальний курс від «1С»

Компанія «1С:Україна» анонсувала новий оглядовий курс, який пройде в Києві в листопаді поточного року. З 2 по 4 листопада пройде курс навчання «Бюджетування виробничого підприємства в системі «1С:Підприємство 8. Управління виробничим підприємством для України», орієнтований на партнерів фірми «1С», а також користувачів системи «1С:Підприємство 8», які, бажано, щоб попередньо пройшли оглядовий курс навчання «1С:Підприємство 8. Управління виробничим підприємством. Основні принципи роботи та взаємодія підсистем».

У ході курсу планується використовувати можливості програми «1С:Підприємство 8. Управління виробничим підприємством для України» у таких функціональних сферах:

— планування (плани закупівель, виробництва та продажів);

— бюджетування (ЦФО, сценарії планування, моделі бюджетування, бюджети, джерела даних, майстер-бюджети, бюджетні заявки, фіксація та актуалізація бюджетів, контрольовані значення).

Метою курсу є отримання слухачами базових знань як у предметній сфері, так і в методиках її автоматизації засобами конфігурації «Управління виробничим підприємством для України» системи програм «1С:Підприємство 8», а також підготуватися до складання іспиту «1С:Професіонал» за підсистемою «Бюджетування» у прикладному рішенні «1С:Підприємство 8. Управління виробничим підприємством».

Після закінчення навчання слухачам видається свідоцтво фірми «1С» про прослухування курсу. Також слухачам курсу надається одна безоплатна спроба здачі тестування «1С:Професіонал» за підсистемою «Бюджетування» в «1С: Підприємство 8. Управління виробничим підприємством». Тим, хто успішно здав тестування, буде видано сертифікат фірми «1С», результати буде зафіксовано в партнерській базі фірми «1С».

Джерело: www.1с.ua

 

«Бест-Звіт Плюс» укотре оновився

Компанія «Бест-Звіт» випустила пакет оновлень 8.79.001 для своєї програми «Бест-Звіт Плюс».

Зокрема, зважаючи на те, що в м. Києві та Київській області в межах пілотного проекту було змінено процедуру приймання звітності до органів статистики, і тепер статистичні звіти, які приймаються електронною поштою, відправляються через спецоператора до єдиного Центру обробки електронних звітів, у цьому оновленні до модуля «Управління сертифікатами» додано сертифікат УСЦ цього Центру, який називається «ГОЛОВНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У М. КИЄВІ» код ЄДРПОУ 21680000, а попередні сертифікати Головних управлінь статистики в Києві та Київській області — видалено з модуля. Також до програми додано сертифікати (УСЦ) для відправлення електронної звітності до ФСС з ТВП та Державної служби зайнятості.

Також в адресній книзі створено групи записів «Податкова інспекція», «Пенсійний фонд», «Державний комітет статистики», «ФСС з ТВП» та «Державна служба зайнятості», до яких можна «прикріпити» сертифікати УСЦ, що використовуються в централізованій системі приймання електронної звітності та додати їх електронні адреси:

— до запису «Податкова інспекція» — сертифікат ДПАУ. Центр обробки електронної звітності, код ЄДРПОУ 19355711, ел. адреса

zvit@sta.gov.ua;

— до запису «Пенсійний фонд» — сертифікат «ДП «ІЦ СПОВ ПФУ», код ЄДРПОУ 31406759, ел. адреса

zvit@zvit.spov.com.ua ;

— до запису «Державний комітет статистики» — новий сертифікат «ГОЛОВНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У М. КИЄВІ», код ЄДРПОУ 21680000, ел. адреса

gmus@ukrstat.gov.ua ;

— до запису «ФСС з ТВП» — сертифікат ВД ФСС з ТВП (АІС ПЕЗ), код ЄДРПОУ 25885944, ел. адреса

ezvit@zvit.fse.gov.ua ;

— до запису «Державна служба зайнятості» — новий сертифікат «МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ, ДЦЗ, м. КИЇВ», код ЄДРПОУ 03491079, ел. адреса

zvit_usc@dczn.adsl.com.ua .

Крім того, у цьому оновленні ліквідовано каталог «Цільові фонди» у «Реєстрі бланків». Замість нього створено три окремі каталоги: «ФСС з ТВП», «ФСС на випадок безробіття» та «ФСС від нещасних випадків».

Також в оновленні реалізовано відправлення податкової накладної та Додатка № 2 до накладної контрагентам електронною поштою. Накладна створюється звичайним способом у «Реєстрі податкових накладних», підписується сертифікатами УСЦ та відправляється контрагенту (сертифікат УСЦ контрагента необхідно додати в модуль «Управління сертифікатами», а його адресу — в адресну книгу):

— електронна накладна або Додаток № 2, підписані контрагентом, приймається електронною поштою та поміщається в «Архів неімпортованих накладних»;

— їх імпорт у програму відбувається з цього архіву («Звітність/Податкові накладні/Реєстр/Відкрити неімпортовані накладні»);

— імпортувати накладні можна до закладок «Отримані накладні» та «Видані накладні».

Відправлення можливе електронною поштою та через спецоператора.

А також реалізовано можливість в оновленні реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі на момент їх виписування. Після реєстрації такої накладної в ДПАУ її можна відправляти контрагенту (див. вище). Процедура реєстрації аналогічна відправленню податкових звітів до Центру обробки.

Скачати пакети оновлень можна за відповідним посиланням на сторінці

http://www.bestzvit.com.ua/updates/index.shtml .

Розмір пакета оновлень «Бест-Звіт Плюс» — 8,19 Мб.

Джерело: www.bestzvit.com.ua

 

Вийшло чергове оновлення OPZ версії 1.25

Вийшла нова версія програми OPZ, яка відома також під назвою «Податкова звітність», версії 1.25 від 29.09.2009 р. Скачати її можна на сайті

www.sta.gov.ua.

У пункті меню «Документ» додано підпункти «Створити запит» та «Переглянути відповідь» для можливості створення запиту до Єдиного реєстру податкових накладних та перегляду відповідей.

Крім того, унесено багато коригувань та доповнень до існуючих форм та документів.

Зокрема, до функції «Камеральна перевірка» документа додано деякі умови та елементи перевірки на наявність того чи іншого запису.

У модулі «Схеми даних» у деяких полях змінено кількість знаків після коми, а також знято обов’язковість заповнення певних полів.

У меню «Форми для введення» зміни стосуються розмірів полів, виправлення нумерації, а також у деяких формах згідно з наказом ДПАУ від 28.04.2009 р. № 221 у вступній частині та обов’язкових додатках слово «назва» замінено словом «найменування».

У розділі «Документи для друку» до багатьох документів додано ідентифікатори та збільшено розмір шрифту, а також виправлено нумерацію рядків, збільшено розмір колонок у таблицях та видалено деякі поля.

Джерело: www.opz.org.ua 

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі