Пам’ятка від ДПАУ щодо подання електронної звітності
ДПА України затвердила пам'ятку користувача системи подання звітності в електронному вигляді, в якій описано дії платника, необхідні для отримання кваліфікованої відповіді від працівників податкової служби, а також надано розмежування питань, з якими платник може звертатися до фахівців районного рівня та працівників інформаційного порталу органів ДПС.
Отже, для звернення платників податків безпосередньо до відповідальних осіб за місцем реєстрації на веб-сайті ДПА України в рубриці «Платникам податків про електронну звітність» розміщено перелік відповідальних осіб для наданням допомоги платникам податків у розрізі районних інспекцій з адресами, телефонами та номерами кімнат, з таких питань, як:
— практична допомога щодо користування програмним забезпеченням Системи формування та подання до органів ДПС засобами телекомунікаційного зв'язку податкової звітності, податкових накладних і реєстрів податкових накладних в електронному вигляді;
— прийняття звітності в електронному вигляді;
— укладення договору;
— формування електронного документа (обов'язкові реквізити, період подання, код форми, властивості документа тощо);
— роз'яснення помилок, зазначених у квитанції № 2;
— повторне відправлення квитанцій.
Питання, що належать до компетенції центру обробки електронних звітів, роз’яснюються за телефонами (044) 272-43-61 та (044) 272-07-81:
— роз'яснення помилок у квитанціях № 1;
— ненадходження квитанцій платнику податків;
— надання допомоги з питань ненадходження електронних звітів до центрального або районного рівнів;
— повторне відправлення квитанцій;
— роз'яснення в разі отримання платником податків відповіді від працівників районної ДПІ, яка його не задовольнила.
Крім того, ДПАУ нагадує, що з питань, які безпосередньо стосуються роботи програм для накладення електронного цифрового підпису, потрібно звертатися до центрів сертифікації, послугами яких ви користуєтеся.
Джерело: opz.org.ua