Вивантаження Реєстру податкових накладних з «1С:Бухгалтерії 7.7»
Підкажіть, як сформувати та вивантажити у форматі «xml» Реєстр отриманих та виданих податкових накладних в «1С:Бухгалтерії 7.7»?
Відповідає
Вероніка НЕКРАСОВА, економіст-аналітик Видавничого будинку «Фактор»
Реєстр податкових накладних заповнюється на підставі виписаних і проведених документів «
Налоговая накладная», «Приложение №2» та «Запись книги приобретения». Щоб сформувати цей звіт, зайдіть у меню «Отчеты → Реестр налоговых накладных». У діалоговому вікні, що відкрилося, потрібно вказати період, за який формується реєстр. Залежно від податкового періоду, установленого для платника, це може бути як квартал, так і місяць (галочка напроти параметра «За месяц»).Порада
Обов’язково заповніть поле «№», без нього вивантаження буде неможливим.У реквізитах «
Первый номер п/п полученных НН» та «Первый номер п/п выданных НН» вказуємо порядковий номер, з якого слід починати заповнювати реєстр. Так, якщо останній запис у розділі II Реєстру за червень мав номер 130, то, складаючи Реєстр за липень, у реквізиті «Первый номер п/п выданных НН» слід зазначити номер 131.Заповнивши реквізити у формі Реєстру, натисніть на кнопку «
Экспорт» та виберіть варіант «Реестр налоговых накладных». Після чого в програмі буде сформовано друкарську форму звіту, а також з’явиться вікно «Экспорт отчета в XML» (рис. 1). У ньому слід указати номер документа, дату заповнення та шлях до каталогу, куди слід експортувати файл звіту, після цього Реєстр можна експортувати (кнопка «Сформировать»). При цьому у вікні повідомлень буде виведено звіт про перевірку та вивантаження Реєстру (рис. 2).
Як бачите, нічого складного. Ось тільки, як завжди, є одне «але». «1С:Бухгалтерія 7.7» має бути оновлена. Оскільки в попередніх релізах, зокрема в релізі 277, «xml» схема містила помилку. Успіхів, а якщо виникнуть запитання, пишіть на адресу
bk@id.factor.ua.