Теми статей
Обрати теми

Документи інвентаризації в «1С:Бухгалтерії 8»

Редакція БК
Відповідь на запитання

Документи інвентаризації в «1С:Бухгалтерії 8»

 

Добридень! Я тільки починаю опановувати «1С:Бухгалтерію 8», тому в мене перед річною інвентаризацією виникло запитання: за допомогою яких документів можна сформувати інвентаризаційні описи та оформити результати інвентаризації в програмі?

О. Сушко, м. Харків

Відповідає Ганна САРАЄВА, економіст-аналітик Видавничого будинку «Фактор»

 

Якщо в «сімці» частина документів для інвентаризації додається у вигляді обробок, то у «восьмій» версії вже всі необхідні документи включено до первісної поставки. У кожного розділу обліку існує свій документ для проведення інвентаризації (див. табл. 1).

 

Таблиця 1

№ з/п

Розділ обліку

Документ для проведення інвентаризації

1

Розрахунки з контрагентами

«Инвентаризация расчетов с контрагентами» (меню «Покупка/Продажа»)

2

Складський облік

«Инвентаризация товаров на складе» (меню «Склад»)

3

Виробництво

«Инвентаризация незавершенного производства» (меню «Производство»)

4

Облік основних засобів

«Инвентаризация ОС» (меню «ОС»)

5

Облік нематеріальних активів

«Инвентаризация НМА» (меню «НМА»)

 

Загальний принцип заповнення для всіх документів однаковий. Зазначивши в шапці документа дату, свою організацію та за необхідності контрагента чи підрозділ, натискаємо на кнопку «

Заполнить». Документ буде заповнено інформацією про залишки за даними бухгалтерського обліку. Залишиться порівняти облікову та фактичну кількість.

Важливо! Документи інвентаризації проводок не формують. Усі дії з відображення результатів інвентаризації оформляються іншими документами програми (див. табл. 2).

 

Таблиця 2

№ з/п

Розділ обліку

Результат інвентаризації

Документи

1

Розрахунки з контрагентами

Виявлено заборгованість, щодо якої минув строк позовної давності

«Корректировка долга»

2

Складський облік

Надлишки

«Оприходование товаров»

Нестача

«Списание товаров»

Пересортиця

«Перемещение товаров»

3

Облік основних засобів

Надлишки ОЗ

«Ввод в эксплуатацию ОС»

Нестача ОЗ

«Списание ОС»

Щодо одних ОЗ виявлено нестачу, а щодо інших — надлишок

«Перемещение ОС»

4

Облік нематеріальних активів

Надлишки НМА

«Принятие к учету НМА»

Нестача НМА

«Списание НМА»

Пересортиця НМА

«Перемещение НМА»

 

Наведені таблиці допоможуть вам зорієнтуватися в документах, що використовуються при проведенні інвентаризації. Успіхів у роботі!

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі