Теми статей
Обрати теми

Відносини з покупцями та замовниками: ланцюжок документів. Частина 3. Надання послуг

Редакція БК
Стаття

Відносини з покупцями та замовниками: ланцюжок документів.

Частина 3. Надання послуг

 

Продовжуємо розглядати ланцюжок документів, якими оформляються відносини з покупцями та замовниками. У попередньому номері йшлося про відпуск товарів покупцю і відповідний документ — видаткову накладну (див. статтю «Відносини з покупцями та замовниками: ланцюжок документів. Частина 2. Видаткова накладна» // «Б & К», 2010, № 12). Сьогодні, як і було обіцяно, йтиметься про відображення в «1С:Бухгалтерії 7.7» операції з надання послуг замовнику.

Сергій КАМЕНСЬКИЙ, консультант «Б & К»

 

Для реєстрації факту надання послуг іншим організаціям у конфігурації є документ «

Оказание услуг». Він уводиться на підставі таких документів: «Договор», «Счет», «Остатки взаиморасчетов» і може слугувати підставою для реєстрації документів: «Налоговая накладная», «Платежное требование», «Платежное требование — поручение». З цього документа можна починати новий ланцюжок взаєморозрахунків з контрагентом.

Доступ до документів цього виду забезпечує окремий журнал «

Оказание услуг». Його можна ввести з цього журналу, або командою «Документы → Расход → Оказание услуг». Відкриється екранна форма документа (рис. 1).

img 1

Послуги записано до того самого довідника «

Номенклатура», що й решта ТМЦ, для їх обліку використаний той самий механізм. Тому документ «Оказание услуг» відрізняється від документа «Расходная накладная» лише декількома деталями. У шапці немає полів для вибору валюти, розрахунок за послуги передбачений тільки в гривнях. У табличній частині немає графи «Партия».

Дещо змінено склад реквізитів на закладці «

Дополнительно» (рис. 2): з’явилися поля для введення прізвищ представників замовника і виконавця.

img 2

Операцію, сформовану документом, показано на рис. 3. Як бачимо, в операції всього три проводки: щодо валових доходів, стосовно ПДВ і щодо реєстрації доходу від реалізації робіт (послуг),

однією зведеною проводкою Дт 361 — Кт 703.

img 3

За субрахунком 703 «

Доход от реализации работ и услуг» ведуть облік у розрізі видів діяльності. Параметр «Вид деятельности» є в реквізитах довідника «ТМЦ». Звідти програма і зчитує значення для субконто. А коли одним документом реєструється декілька послуг з різними значеннями виду діяльності — виробнича, торговельна тощо, — документ призначає у зведеній проводці (за кредитом субрахунку 703) той вид діяльності, який вказано в послузі з першого рядка його табличної частини.

Про цю особливість алгоритму документа слід пам’ятати під час аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства.

Клацнувши по кнопці «Печать», можна отримати друковану форму Акта приймання-здавання послуг (рис. 4).

img 4

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі