Writer: реєстрація змін
Шановна редакціє! У нашій бухгалтерії ми застосовуємо пакет OpenOffice. Текстові документи готуємо у програмі Writer. Раніше, коли користувалися Word, у нас була така практика: реєструвати всі внесені зміни до моменту затвердження документа. Підкажіть, чи є така можливість у програмі Writer? Наперед завдячую.
В. Кривуля, м. Харків
Відповідає Микола КАРПЕНКО, канд. техн. наук, доцент кафедри прикладної математики та інформаційних технологій Харківської національної академії міського господарства
Така можливість в OpenOffice є. І взагалі, у цьому пакеті непогано презентовано практично всі основні функції MS Office, тільки їх незвично шукати. Що стосується реєстрації змін, то виконайте такі дії:
1) викличте програму Writer, відкрийте в ній документ;
2) викличте меню «
Правка → Изменения → Запись»;3) переконайтеся, що біля пункту меню «
Показать» стоїть галочка (рис. 1). Якщо це не так, викличте «Правка → Изменения → Показать»;
4) відкоригуйте фрагмент тексту. Документ набуде вигляду, як показано на рис. 2. У ньому спеціальним форматуванням позначено всі внесені зміни;
5) викличте меню «Правка → Изменения → Показать»». Галочка біля пункту «Показать» зникне. Зміни в документі стануть невидними;
6) включіть режим «Показать»;
7) поставте курсор на місце тексту, де є зміни;
8) клацніть правою кнопкою миші. З’явиться контекстне меню, як показано на рис. 2;
9) щоб зберегти здійснену зміну, клацніть по пункту «Принять изменения». Щоб відмовитися від зміни, виберіть пункт «Отклонить изменения».
Важливо!
Робота через контекстне меню діє тільки на одну, поточну зміну в документі. Щоб отримати можливість працювати відразу з усім списком змін, зверніться до розділу головного меню «Правка → Изменения → Принять или отклонить…».
Чекаю ваших питань, зауважень та пропозицій на
bk@id.factor.ua , nictomkar@rambler.ru або форумі редакції www.bk.factor.ua/forum . Успішної роботи!