Теми статей
Обрати теми

Запитання-відповіді з практики використання програми OPZ «Податкова звітність»

Редакція БК
Стаття

Запитання-відповіді з практики використання програми OPZ «Податкова звітність»

 

Починаючи з липня цього року популярність програми OPZ «Податкова звітність», яку безкоштовно розповсюджують податкові органи, стрімко зросла. І це не дивно, адже ця програма є найдоступнішим засобом для складання не лише податкової звітності, а й Реєстрів податкових накладних, електронні копії яких усі без винятку платники ПДВ повинні додавати до кожної декларації з цього податку. Проте рівень комп’ютерної підготовки користувачів досить різний: деякі з них задають найелементарніші запитання щодо роботи з програмою, інші, більш досвідчені, цікавляться вже тонкими проблемними нюансами. Але відповіді повинні отримати всі.

Відповіді підготувала Олександра ВІНЦЕВИЧ, головний державний податковий інспектор ДПІ у Деснянському районі м. Києва

 

ДОВІДНИК ТЕРМІНІВ ПОДАННЯ ДОКУМЕНТІВ

Кажуть, що в тій програмі, яку видають податкові органи для подання звітності в електронному вигляді, є довідники термінів подання документів. Чи так це?

 

Так, якщо ви встановили на свій комп’ютер програму «Податкова звітність», то радимо зверху ліворуч у головному меню програми навести курсор на слово «

Довідники». Після натискання на нього з’явиться нове меню, в якому є «Довідник інспекцій», «Довідник документів», «Довідник версій документів», «Довідник контрагентів», «Довідник працюючих». Четвертим у цьому списку знаходиться «Довідник термінів подачі документів».

Для того щоб побачити всі терміни подання документа, перш за все слід вибрати сам документ. Наводимо курсор зверху ліворуч на меню «

Документ», натискаємо. У вікні, яке з’явилося, обираємо кнопку «Новий…», клацаємо на ній.

Посеред екрана монітора з’явиться нове, більш велике вікно під назвою «

Параметри документа». Праворуч напроти слів «Звітний документ» натискаєте на клавішу, яка зображена на екрані. На ній зображений маленький чорний трикутник. У переліку документів, який з’явився, обираєте необхідний вам документ, натискаєте на нього.

img 1

На екрані з’явиться обраний вами документ. Ось тепер і можна натиснути на слово «

Довідники» та вибрати «Довідник термінів подачі документів» (рис. 1). Як правило, можна побачити терміни подання документів з травня 2006 року по лютий 2011 року (термін подання більшості річної податкової звітності за 2010 рік). Однак для такого документа, як Реєстр отриманих та виданих податкових накладних (документ, пов’язаний з податком на додану вартість), перший термін подання розпочинається з 20.07.2010 р.

Це викликане тим, що зазначений документ почали подавати в електронному вигляді до податкових органів завдяки змінам, які були внесені Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 20.05.2010 р. № 2275-VI до Закону України «Про податок на додану вартість» від 03.04.97 р. № 168/97-ВР, і першим обмежувальним строком подання податкової звітності з податку на додану вартість, з якою почав подаватися Реєстр після набуття чинності змінами, унесеними Законом № 2275-VI, якраз і була дата 20.07.2010 р.

 

ДОДАВАННЯ РЯДКІВ ДО РЕЄСТРУ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ

Я приватний підприємець, закачав та встановив програму «Податкова звітність» на комп’ютер. Відкрив бланк «Реєстр отриманих та виданих податкових накладних» і одразу постало запитання: як додавати рядки, адже в мене багато податкових накладних, а в Реєстрі у програмі в полях (і за отриманими, і за виданими податковими накладними) лише по одному рядку.

 

Відкривши бланк «

Реєстр отриманих та виданих податкових накладних», уважно придивіться зверху ліворуч до третього рядка, там є значки окремих автоматичних функцій. Якщо ви наведете курсор на кожний з цих значків, то серед інших побачите такі назви, як «Видалити рядок» img 2, «Додати рядок після виділеного» img 3, «Додати рядок до виділеного» img 4 (рис. 2). Усі ці назви підказують, що перш за все рядок треба виділити, а вже потім робити ті потрібні дії.

img 5

Для того щоб виділити рядок, треба навести курсор на той рядок, з яким будуть здійснюватися якісь дії. Одразу попередимо, що курсор треба наводити в рядку не на кольорове поле, а на те поле, яке має білий колір (праворуч або ліворуч від кольорового поля), або на будь-яку чорну вертикальну риску. При такому натисканні весь рядок одразу набуває синього кольору, тобто він стає виділеним. Ось тепер і можна наводити курсор на значок «

Додати рядок після виділеного» img 6. Скільки рядків треба додати, стільки натискань треба й зробити.

Слід звернути увагу на таке: якщо треба додати рядок нижче виділеного рядка, то натискають на значок, який позначає «

Додати рядок після виділеного» img 7, а якщо треба додати рядок вище виділеного, то натискають на значок, який позначає «Додати рядок до виділеного» img 8.

Якщо з будь-яких причин було зроблено більше рядків, ніж передбачалося, то зайвий рядок можна видалити, навівши курсор на слова «

Видалити рядок» img 9 та натиснувши на них, але спочатку цей рядок треба виділити так, щоб він був синього кольору.

 

КОРИГУВАННЯ ДАТИ ВИПИСКИ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ

Під час заповнення дати виписки виданих податкових накладних у бланку «Реєстр отриманих та виданих податкових накладних» була допущена помилка. Я звикла викреслювати будь-які цифри або літери, поставивши курсор у кінці того, що треба видалити, а потім шляхом натискання на клавіатурі клавіші, на якій зображена «стрілка, направлена ліворуч», завжди з кінця видаляла непотрібне. Чомусь рік так видалити вдалося, а от номер місяця та номер дня ні. Як бути?

 

При роботі з програмою «Податкова звітність» ми б радили відмовитися від такої методики видалення цифр у датах. Краще обрати іншу методику, адже вона буде дієвішою для видалення цифр і дня, і місяця, і року.

Для цього радимо встановити курсор перед цифрами (дня, місяця, року), а потім викреслити непотрібні цифри шляхом натискання на клавіатурі клавіші «

Delete».

 

ДОВІДНИК КОНТРАГЕНТІВ

Чула про те, що в програмі «Податкова звітність», яка видається податковими органами, можна створити «Довідник контрагентів». Якщо так, то як це можна зробити?

 

Це дійсно так. Розробники програми для зручності платників податків надали таку можливість. Зробити це можна кількома способами.

Перший з них полягає в тому, що на початку роботи з програмою платник податків може натиснути зверху ліворуч на меню «

Довідники» та вибрати у вікні, яке з’явилося під ним, слова «Довідник контрагентів». При натисканні на ці слова на моніторі посеред екрана з’являється додаткове вікно з довідником (рис. 3).

img 10

Аби заповнити інформацію про контрагента, слід натиснути курсором на слово «

Редагувати» в цьому вікні. Після того як ви натиснули на це слово, з’явиться один рядок, який ви можете заповнити (у ньому потрібна інформація про вашого контрагента).

Якщо ж у вас не один, а більше контрагентів і ви бажаєте інформацію про них занести до «

Довідника контрагентів», то необхідно значно більше рядків для заповнення інформації про них. У цьому разі слід уважно придивитися до нової маленької панелі інструментів, яка відсутня у момент відкриття цього вікна, але з’явиться одразу, як ви натисните на слово «Редагувати». Ця маленька панель з’явиться у правому верхньому кутку нового вікна. Частково вона затуляє назву стовпчика «Номер свідоцтва ПДВ», тому її треба запам’ятати (рис. 4).

img 11

На цій маленькій панелі інструментів є значки окремих автоматичних функцій. Якщо ви наведете курсор на кожний із цих значків, то серед інших побачите такі назви: «

Видалити рядок» img 12, «Додати рядок після виділеного» img 13, «Додати рядок до виділеного»img 14 . Усі ці назви підказують, що перш за все рядок треба виділити, а вже потім робити ті потрібні дії.

Для того щоб виділити рядок, треба навести курсор на рядок, з яким будуть здійснюватися якісь дії. Одразу попередимо, що в рядку є, так би мовити, «особливі зони», при натисканні на них нічого не відбувається. У подальшому ви побачите, що в цьому місці будуть розташовуватися цифри та літери. Тому радимо натискати курсором поближче до вертикальних рисок. При такому натисканні весь рядок одразу набуде синього кольору, тобто він стане виділеним. Саме в цей момент ви маєте можливість побачити, що так звані особливі зони теж виділились, але вони стали не синього, а темно-блакитного кольору.

Ось тепер можна наводити курсор на значок «

Додати рядок після виділеного» img 15. Скільки рядків треба додати, стільки натискань треба й зробити.

Слід звернути увагу на таке: якщо треба додати рядок нижче виділеного рядка, то натискають на значок, який позначає «

Додати рядок після виділеного» img 16, а якщо треба додати рядок вище виділеного рядка, то натискають на значок, який позначає «Додати рядок до виділеного» img 17.

Якщо з будь-яких причин було зроблено більше рядків, ніж передбачалося, то зайвий рядок можна видалити, навівши курсор на слова «

Видалити рядок» img 18 і натиснувши на ці слова, але перед тим рядок треба виділити так, щоб він був синього кольору.

Другий спосіб полягає в тому, що всі описані дії можна зробити вже тоді, коли платник податку відкрив бланк під назвою «

Реєстр отриманих та виданих податкових накладних». Так, навівши і натиснувши курсор у рядку на блакитне поле в шостому стовпчику «Розділу 1. Отримані податкові накладні», який має назву «Постачальник» або на блакитне поле в п’ятому стовпчику «Розділу 11. Видані податкові накладні», який має назву «найменування (П.І.Б. — для фізичної особи)», платник податків побачить, що поряд із блакитним полем з’являється додаткова кнопка «[…]». При натисканні на цю кнопку на моніторі посеред екрана комп’ютера з’явиться додаткове вікно, яке має назву «Довідник контрагентів». Ну а далі вже здійснюються описані вище дії, перша з яких — натискання курсором у цьому вікні на слово «Редагувати».

При відкритому бланку під назвою «

Реєстр отриманих та виданих податкових накладних» подібні дії щодо заповнення інформації про контрагентів можна здійснити також через натискання на блакитні поля в сьомому стовпчику «Розділу 1. Отримані податкові накладні» або в шостому стовпчику «Розділу 11. Видані податкові накладні», які мають однакові назви «індивідуальний податковий номер». Платник податків побачить, що поряд з блакитним полем також з’явиться додаткова кнопка «[…]». При натисканні цієї кнопки на моніторі посеред екрана комп’ютера також з’явиться додаткове вікно під назвою «Довідник контрагентів». Далі здійснюються дії, описані вище.

Звертаємо увагу на те, що при будь-якому способі заповнення інформації про контрагентів не слід забувати наприкінці дій натиснути на кнопку «

Зберегти».

Якщо у вас уже заповнена якась кількість контрагентів, а вам потрібно ще когось додати, то після відкриття вікна «

Довідник контрагентів» також слід натиснути курсором на слово «Редагувати», адже лише тоді у вас буде змога додавати рядки (з’явиться маленька панель інструментів) та показники нового контрагента.

 

ПЕРЕНЕСЕННЯ КОНТРАГЕНТА З ДОВІДНИКА ДО РЕЄСТРу

Яким чином інформація про контрагента переноситься в рядок бланка «Реєстр отриманих та виданих податкових накладних»?

 

Після того як ви заповнили в рядку показники перших п’яти стовпчиків «

Розділу 1. Отримані податкові накладні» або перших чотирьох «Розділу 11. Видані податкові накладні» та натиснули на кнопку «[…]», яка з’явилася в наступному стовпчику, на моніторі посеред екрана з’явиться додаткове вікно під назвою «Довідник контрагентів» (рис. 3). Навівши курсором на рядок стосовно обраного контрагента та натиснувши на нього, побачите, що рядок стає виділеним (увесь рядок набув блакитного кольору). Тепер достатньо натиснути на клавіатурі кнопку «Enter» або зробити подвійний клік на цьому рядку, і інформація про контрагента буде автоматично перенесена до потрібного рядка. У цей момент додаткове вікно під назвою «Довідник контрагентів» зникне.

 

ЗАПИТ ПРО СТАН РОЗРАХУНКІВ З БЮДЖЕТОМ

Коли представник комп’ютерного відділу знайомив мене в податковій інспекції з програмою, яку видають податкові органи для відправки звітності мережею Інтернет, то він відкрив бланк під назвою «Запит про стан розрахунків з бюджетом». Після встановлення програми на свій комп’ютер я переглянула весь перелік бланків документів в «Параметрах документа», але цей бланк знайти не змогла, хоча всі інші бланки документів знаходжу з легкістю. Як знайти цей бланк у програмі і які основні «підводні камені» його заповнення?

 

Ваша проблема в тому, що ви, так би мовити, йдете уторованим шляхом. Відкривши програму «Податкова звітність», ліворуч зверху необхідно нажати на слово «

Документ». У вікні, яке відкрилося під цим словом, необхідно вибрати слова «Створити запит…», а не «Новий…», яке ви обираєте, коли потрібно знайти будь-який бланк документа. Посеред екрана монітора відкривається нове, більш велике вікно під назвою «Параметри документа», в якому ви бачите виділений документ «Запит про стан розрахунків з бюджетом» (рис. 5). Натискаєте курсором на клавішу «Підтвердити». Якщо на початку роботи з програмою ви занесли свої реквізити як платника податку, то при відкритті бланка запиту автоматично задається питання: «Заповнити заголовок документа?». Радимо вам нажати курсором на клавішу «ОК» (рис. 6).

img 19

 

img 20

Зручність такого заповнення полягає не лише в тому, що будуть унесені всі реквізити платника податків, включаючи прізвища, імена, по батькові керівника та головного бухгалтера, автоматично на бланку буде відображена навіть дата створення запиту.

Цей бланк має номер, подібний до номерів, присвоєних іншим бланкам —

J1000101, який платник податків може побачити тоді, коли бланк уже відкритий, на моніторі він розташований знизу ліворуч та відображений червоним кольором, але нагадуємо, що в загальному переліку бланків він відсутній.

Кожен бланк запиту також містить поле для присвоєння порядкових номерів. Програма не формує автоматично його порядковий номер. У разі повторення номера протягом місяця попередній запит з таким самим номером перекриється новим. Тому платникам податків слід уважно слідкувати за присвоєнням порядкових номерів по таким запитам.

Якщо необхідно зробити запит стосовно кількох податків, то для початку треба збільшити кількість рядків. Для цього необхідно виділити перший рядок так, щоб він став синього кольору. Робиться це шляхом натискання на біле поле в рядку або шляхом натискання на вертикальні риски в цьому ж рядку (на блакитні, так звані особливі зони в цьому рядку нажимати поки що не слід). При такому натисканні весь рядок одразу стає синього кольору, тобто він виділяється. Саме в цей момент ви маєте можливість побачити, що так звані особливі зони теж виділилися, але вони стали не синього, а темно-блакитного кольору.

Ось тепер можна наводити курсор на значок, розташований на екрані монітора зверху ліворуч, який позначає «

Додати рядок після виділеного» img 21. Скільки рядків треба додати, стільки натискань треба й зробити.

Що стосується, так би мовити, «особливих зон» блакитного кольору, то при натисканні на них виділення рядка в синій колір не відбувається, але при цьому поряд з блакитними полями з’являється нова кнопка. При натисканні курсором на неї в стовпчиках під назвами «

Назва податку» та «Код бюджетної класифікації» ви побачите, що посередині екрана монітора відкривається нове вікно, яке має назву «Довідник бюджетної класифікації». Платник податків може заповнити цей довідник один раз і потім використовувати з нього інформацію в автоматичному режимі, що звільнить його від повторного набору інформації щодо назв податків та кодів бюджетної класифікації цих податків при заповненні інших запитів.

При натисканні курсором на таку кнопку в стовпчику під назвою «

Вид бюджету» ви побачите, що посередині екрана монітора відкривається нове вікно, яке має назву «Довідник видів бюджетів». У цьому вікні платнику податків необхідно лише обрати необхідний вид бюджету, тобто навести курсор на необхідний рядок та зробити клік, рядок одразу набуде блакитного кольору. Перенесення обраного виду бюджету до бланку запиту відбувається шляхом натиснення на клавіатурі клавіші «Enter». На бланку запиту ви побачите не назву бюджету, а цифру. І хай вас не дивує, що у вікні під назвою «Довідник бюджетної класифікації» ця цифра стояла у стовпчику, який мав назву «Код бюджету», а в бланку запиту ця ж цифра стоїть у стовпчику під назвою «Вид бюджету», головне, щоб ця цифра в обох місцях була ідентичною.

 

ВИПРАВЛЕННЯ ДОДАТКА 5 ДО ДЕКЛАРАЦІЇ З ПДВ, ЯКЩО неправильно ЗАЗНАЧЕНО ПОДАТКОВИЙ СТАТУС ПОКУПЦЯ

Як можна виправити звітність з ПДВ, якщо минулого місяця покупця — платника ПДВ помилково записали в ній як неплатника ПДВ. У Реєстрі отриманих та виданих податкових накладних він був указаний без індивідуального податкового номера та в додатку 5 до декларації з ПДВ автоматично відображений у рядку «Інші»? Чи треба весь пакет за минулий місяць подавати як уточнюючий (Декларація з ПДВ + Додаток 5 + Реєстр) або є інші варіанти?

 

Розглянемо кожен елемент звітності окремо. У податковій декларації з ПДВ, як ми зрозуміли, помилки не відбулося, адже в складі показника «

Інші» додатка 5 ви відобразили оподатковуваний обсяг реалізації товарів (робіт, послуг) та ПДВ, який припадає на цей обсяг, і тому ці показники автоматично потрапили до рядка 1 податкової декларації з ПДВ правильними, завдяки цьому уточнювати в декларації будь-який показник немає підстав.

Стосовно Реєстру, то на сьогодні поки що не передбачена можливість подавати уточнюючий Реєстр отриманих та виданих податкових накладних, тому з поданням такого уточнюючого документа вам треба зачекати. Упевнені, що незабаром представники ДПА України передбачать таку можливість, оскільки згідно з чинним законодавством виправляти помилки, які стосуються податкових питань, можна протягом 1095 днів і ви зможете скористатися нею протягом зазначеного строку.

Тепер розглянемо питання щодо додатка 5, який має назву «

Розшифровки податкового кредиту та податкових зобов’язань в розрізі контрагентів». Саме цей документ вам необхідно буде відправити до податкових органів. Для того щоб виправити помилку, необхідно заповнити в першому рядку всі показники — індивідуальний податковий номер контрагента-покупця, а також обсяг поставки (без ПДВ) та суму ПДВ. У рядку «Інші» обсяг поставки (без ПДВ) та суму ПДВ треба відобразити зі знаками «мінус».

Але хочемо одразу попередити про одну особливість відносно цього додатка, пов’язану з останньою версією програми «Податкова звітність». Вам не вдасться заповнити показник зі знаком «мінус» у рядку «

Інші» у стовпчику «Обсяг поставки (без ПДВ)» доти, доки ви не зафіксуєте, що заповнюєте саме уточнюючий бланк «Розшифровки податкового кредиту та податкових зобов’язань в розрізі контрагентів».

Для цього вам необхідно відобразити у верхньому правому кутку бланка «

Розшифровки…» хрестик напроти слів «Уточнюючий», але одразу цього зробити не вдасться, адже при натисканні курсором на квадратик напроти цього слова нічого не відбудеться. Тому спочатку треба видалити хрестик напроти слова «Звітний». Робиться це шляхом натискання на блакитний квадратик з хрестиком, розташований напроти слова «Звітний». При натисканні курсором на цей хрестик, він зникає, а всі квадратики, розташовані напроти слів «Звітний», «Звітний новий» та «Уточнюючий», стають блакитного кольору, це означає, що тепер з ними можна робити якісь дії. От зараз і слід натиснути курсором на квадратик, розташований напроти слова «Уточнюючий». Ви побачите, як інші квадратики знову стали білого кольору, а в цьому квадратику з’явився необхідний хрестик (рис. 7). Він залишається блакитного кольору.

img 22

Лише тепер у вас з’явиться можливість заповнити показник «

Обсяг поставки (без ПДВ)» в рядку «Інші» зі знаком «мінус». Що стосується відображення в цьому ж рядку самого ПДВ зі знаком «мінус», то його можна заповнити ще до того, як була зроблена позначка, що це заповнюється уточнюючий бланк «Розшифровки…». Для когось це виявиться дивним, ну що ж, не будемо сперечатися, але розробники так зробили і про ці особливості краще знати. Тому радимо на самому початку роботи з цим бланком одразу відмічати, що заповнюється «Уточнюючий» бланк «Розшифровки…».

Оскільки в Законі України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 р. № 2181-III згадується такий документ, як Уточнюючий розрахунок, то ДПА України в численних своїх роз’ясненнях повідомила, що виправлення помилок проводиться шляхом подання Уточнюючого розрахунку податкових зобов’язань з податку на додану вартість у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок, за формою, затвердженою наказом ДПА України від 30.05.97 р. № 166, до якого додається Розшифровка податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів з відміткою «уточнюючий». Тому вам необхідно також вибрати в програмі з вікна «

Параметри документа» та заповнити бланк «Уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з податку на додану вартість у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок».

 

ВИПРАВЛЕННЯ ДОДАТКА 5, ЯКЩО неправильно вказано ПОДАТКОВИЙ НОМЕР КОНТРАГЕНТА

Питання стосується виправлення помилок, допущених у Розшифровці податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (додатка 5 до податкової декларації з ПДВ) у разі, якщо був неправильно вказаний номер контрагента. Як виправляється цей номер у самій Розшифровці, мені відомо, але постало питання щодо заповнення Уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок, який, як відомо, слід обов’язково подавати разом з уточнюючою Розшифровкою.

Річ у тім, що в прикладах, які були надані в журналі «Вісник податкової служби України» № 22 за червень 2008 року, у першій частині Уточнюючого розрахунку під назвою «Сума звітного періоду, в якому виявлена помилка (за кодами рядків декларації):» у всіх клітинах, що відповідають кінцевим рядкам декларації з ПДВ, проставлено прокреслення.

У прикладах же, які надані в журналі «Вісник податкової служби України» № 23 за червень 2010 року, цю першу частину вже заповнено цифрами. А от показники сьомої частини в прикладах обох журналів відсутні. До цього часу в таких випадках я заповнювала і в першій, і в сьомій частинах Уточнюючого розрахунку прокреслення, але зараз хочу все зробити правильно. Тому в мене виникло запитання — чи потрібно дублювати в сьомій частині Уточнюючого розрахунку ті цифри, які відображаю при заповненні першої його частини?

 

Так, дійсно, в журналі «Вісник податкової служби України» № 23 за червень 2010 року вже дещо змінена позиція Державної податкової адміністрації України щодо порядку відображення в бланку «

Уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з податку на додану вартість у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок» інформації, коли помилки не призвели до зміни кінцевих показників податкової декларації з ПДВ. Якщо раніше було рекомендовано в таких випадках ставити прокреслення у бланку цього документа, то тепер спеціалісти ДПАУ рекомендують (на наведених прикладах) відображати реальні показники тієї податкової декларації з ПДВ, стосовно якої платником податків були відображені помилки в одному з додатків, що не призвели до зміни податкових зобов’язань або податкового кредиту, наприклад, допущена помилка в індивідуальному податковому номері контрагента.

Щодо поставленого запитання, то хочеться одразу звернути увагу на одну річ — якби ви заповнювали бланк «

Уточнюючого розрахунку податкових зобов’язань з податку на додану вартість у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок» не на паперовому носії, а в програмі OPZ «Податкова звітність», яку видають податкові органи, то у вас би навіть не виникло цього питання, адже програма сама б зробила все за вас.

Пояснимо більш докладно. Коли платник податків, який користується цією програмою, тільки-но заповнив першу частину Уточнюючого розрахунку, яка має назву «

Сума звітного періоду, в якому виявлена помилка (за кодами рядків декларації):», то програма автоматично сама заповнює ті ж самі цифрові показники в сьомій частині, що називається «Уточнена сума звітного періоду, в якому виявлена помилка (з урахуванням виправлення помилки, за кодами рядків декларації)» (рис. 8). Саме так тепер платники податків повинні заповнювати цей документ при подібних помилках.

img 23

Крім того, ця програма в зазначеному бланку документа дозволяє автоматично заповнювати звітний період, реквізити платника податків, прізвища, імена, по батькові керівника та головного бухгалтера та навіть їх ідентифікаційні номери тощо.

 

Отже, ми радили б вам користуватися програмою OPZ «Податкова звітність» не лише при заповненні Реєстрів отриманих та виданих податкових накладних, які подаються до податкових органів обов’язково в електронному вигляді, а й для заповнення інших бланків документів, адже ця програма сама надає відповіді на багато запитань, що виникають у бухгалтерів. Як показує практика, в окремих випадках вона надає відповіді навіть на ті запитання, яких ще немає в листах ДПАУ.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі