Теми статей
Обрати теми

Робота з документом «Финансовые результаты»

Редакція БК
Відповідь на запитання

Робота з документом «Финансовые результаты»

 

Підкажіть, коли і як в «1С:Бухгалтерії 7.7» створювати документ «Финансовые результаты».

І. Погранична, м. Харків

Відповідає Юлія КАМІНСЬКА, консультант «Б & К»

 

Коли проведено та перевірено всі дані за звітний період підприємства, можна приступати до визначення фінансових результатів. Для цього в програмі «1С:Бухгалтерія 7.7» потрібно створити документ «Финансовые результаты».

Звертаємо вашу увагу на те, що кількість електронних документів «Финансовые результаты», які необхідно створити для визначення остаточного фінансового результату за місяць, може варіюватися від двох до трьох. Їх кількість залежить від вибраного в програмі значення константи «Использовать счета расходов», яка пропонує користувачу вибрати один із трьох варіантів обліку витрат на підприємстві, за допомогою таких класів рахунків:

— 8 і 9-й;

— тільки 9-й;

— тільки 8-й.

У нашому прикладі розглянемо варіант, коли підприємство використовує для обліку витрат 8 і 9 класи рахунків. Щоб у цьому випадку визначити фінансові результати, необхідно вчинити такі дії:

— закрити рахунки витрат класу 8 «Витрати за елементами». Після цих дій відбувається перенесення залишків з рахунків класу 8 на рахунки класу 9;

— закрити рахунок 91 «Загальновиробничі витрати». Відбувається перенесення залишків з рахунка 91 на рахунки: 23 «Виробництво» (якщо загальновиробничі витрати підлягають розподілу за видами продукції) і 901 «Собівартість реалізованої готової продукції» (якщо це постійні нерозподілені загальновиробничі витрати);

— перенести залишки з усіх задіяних у звітному періоді рахунків доходів та витрат на рахунок 79 «Фінансові результати».

Щоб створити документ «Финансовые результаты» у програмі «1С:Бухгалтерія 7.7», необхідно вибрати пункт головного меню «Журналы» — «Прочие» — «Финансовые результаты».

У вікні «Фин. результаты и курсовая разница», що відкрилося, потрібно натиснути на кнопку img 1 «Новая строка». При цьому створюється документ «Финансовые результаты». У цьому документі необхідно:

1. Установити звітну дату за допомогою кнопки  img 2 «Календарь».

2. У реквізиті «Этап определения финансовых результатов» за допомогою кнопки вибору img 3 обрати пункт «Закрытие элементов затрат (счета класса 8)» (рисунок).

img 4

3. Натиснути на кнопку «ОК», яка виконає проведення документа.

Далі потрібно закрити створений документ та створити ще один аналогічний документ, однак у ньому слід вибрати елемент «Закрытие общепроизводственных затрат (счет 91)». Після цього натиснути на кнопку «OK» для проведення документа.

І останній документ, який потрібно буде створити, це теж «Финансовые результаты» з вибраним етапом «Определение финансового результата». Цей документ виконає закриття всіх рахунків доходів та витрат за звітний період на рахунок 79.

При цьому слід пам’ятати, що всі три документи має бути проведено:

— однією робочою датою;

— саме в послідовності (черговості), викладеній вище.

 

Якщо після проведення (визначення) фінансових результатів бухгалтер здійснює будь-які перепроведення документів, що впливають на визначення доходів та витрат звітного періоду, необхідно виконати повторне перепроведення документів «Финансовые результаты».

Успіхів у роботі!

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі