Теми статей
Обрати теми

Як облікувати додаткові витрати

Редакція БК
Відповідь на запитання

Як облікувати додаткові витрати

 

Добридень! Я нещодавно почала працювати в «1С:Бухгалтерії 7.7», реліз 286. Підкажіть, як у програмі можна облікувати і розподілити витрати на доставку придбаних ТМЦ?

А. Леонова, м. Чернігів

Відповідає

Ганна САРАЄВА , економіст-аналітик Видавничого будинку «Фактор»

 

В «1С:Бухгалтерії 7.7» для відображення в обліку інших витрат підприємства, пов’язаних з придбанням його запасів, передбачено універсальний документ «

Расходы на приобретение» (меню «Документы → Приход»). Розглянемо особливості його заповнення на такому прикладі.

 

ТОВ «Добро», що займається складанням комп’ютерів, для використання в господарській діяльності придбало 15 вінчестерів SAMSUNG та 20 корпусів Asus Ascot 6AR. Вартість доставки склала 60 грн. з ПДВ.

 

Отримані ТМЦ прибуткуються на склад за допомогою документа «

Приходная накладная» (його заповнення ми пропустимо та відразу перейдемо до заповнення документа «Расходы на приобретение»).

Перш за все зауважу, що цей документ, як і більшість інших, у програмі можна створювати через уведення на підставі. Для нього документом-підставою буде «

Приходная накладная». Але це не єдиний спосіб створення документа. Наприклад, ви можете скористатися командою «Документы → Приход → Расходы на приобретение», але при цьому поле «Приходная накладная» потрібно буде заповнити вручну, вибравши з журналу, що відкрився, документ, яким було оформлено надходження до організації запасів. При введенні на підставі цей реквізит заповнюється автоматично.

Важливо! Одним документом «

Расходы на приобретение» можна відобразити оприбуткування послуг від декількох організацій.

Заповнюючи табличну частину документа, зазначаємо рахунок обліку розрахунків з контрагентом-перевізником. У графах «

Субконто» у нашому випадку вкажемо фірму перевізника та підставу для взаєморозрахунків з нею (рис. 1). У табличній частині документа вкажемо фактичні додаткові витрати, що мають збільшити первісну вартість запасів, зазначених у документі-підставі (крім сум, що сплачуються постачальнику).

img 1

Провівши документ, ми побачимо, що в бухгалтерському обліку буде сформовано всі необхідні проводки (рис. 2).

img 2

І якщо в табличній частині документа-підстави (тобто в документі «Приходная накладная») було зазначено декілька ТМЦ, як у нашому прикладі, то додаткові витрати розподіляються між ними пропорційно їх вартості.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі