Теми статей
Обрати теми

Порядок на панелі Windows

Редакція БК
Відповідь на запитання

Порядок на панелі Windows

 

Шановна редакціє! Я працюю з пакетом MS Office 2007. Кожного разу при відкритті нового файлу в програмі Excel у мене на панелі завдань Windows з’являється додатковий значок. Отже, якщо я відкриваю п’ять документів, на панелі завдань з’являється п’ять значків Excel. Під час роботи з великою кількістю файлів це незручно, особливо, якщо користуватися ноутбуком з маленьким екраном. Підкажіть, чи можна зробити так, щоб усі файли в Excel відкривалися в одній копії програми? Спасибі.

Олександра Прохорова, головний бухгалтер, м. Полтава

Відповідає

Микола КАРПЕНКО, канд. техн. наук, доцент кафедри прикладної математики та інформаційних технологій Харківської національної академії міського господарства

 

Це запитання я не раз чув від користувачів Excel 2007 та Excel 2010. Але, перш ніж відповісти на нього, поясню докладніше про що йдеться. Ситуація така. У ранніх версіях MS Excel кожний відкритий документ займав окреме вікно, і всі вони були зібрані всередині одного загального вікна програми. При цьому на панелі завдань Windows була присутня тільки одна іконка Excel. Для переключення між документами можна було використовувати комбінацію «

F6» або звернутися до меню «Окно». В останніх версіях Excel при відкритті нового документа з’являється додатковий значок на панелі завдань. Наприклад, якщо я відкрию два документи, то панель завдань Windows виглядатиме, як зображено на рис. 1. У цьому випадку переключення між документами можна здійснювати «класичним» способом або комбінацією «Alt+Tab» (перехід між завданнями Windows).

У такому підході є певний сенс. Наприклад, в операційній системі Windows 7 при включеному інтерфейсі Aero відбувається автоматична оптимізація кількості іконок на панелі завдань. У системі Windows XP такої функції немає, і при великій кількості відкритих документів виникає проблема: у деякий момент іконки тієї самої програми займають увесь простір панелі, працювати стає незручно.

Насправді вирішити проблему дуже просто. У додатках MS Office є спеціальний параметр. Він визначає, як потрібно показувати відкриті документи — у вигляді одного вікна чи декількох іконок на панелі. Щоб змінити цей параметр у програмі Excel 2007 (2010) робимо так:

1) клацаємо по кнопці «

Office», потім по кнопці «Параметры Excel» (рис. 2). Відкриється вікно, як зображено на рис. 3;

2) у цьому вікні переключаємося на закладку «

Дополнительно»;

3) у групі «

Экран» прибираємо галочку біля параметра «Показывать все окна на панели задач».

Усе, тепер незалежно від кількості відкритих документів на панелі буде видно тільки один значок MS Excel. До речі, у такий самий спосіб можна змінити параметр відображення й у програмі MS Word.

Важливо! Параметри

«Показывать все окна на панели задач» у програмах Word і Excel не залежать один від одного. У кожному додатку цей параметр потрібно встановлювати індивідуально.

Ті, хто працює в MS Office 2003, змінити спосіб відображення вікон в Excel або Word можуть так:

1) викликаємо меню «

Сервис  Параметры…»;

2) у вікні настройок переходимо на закладку «

Вид»;

3) прибираємо галочку біля параметра «

окна на панели задач».

img 1

 

Успішної роботи! Чекаю ваших запитань, зауважень та пропозицій на

bk@id.factor.ua або на nictomkar@rambler.ru .
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі